  • 1. Data: 2009-05-13 14:23:05
    Temat: W USA dzisiaj chyba się zorientowali
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    W USA dzisiaj chyba się zorientowali, że na hossę za wcześnie. Kolejne
    wskaźniki są gorsze od oczekiwań. Produkcja i popyt spadają, bezrobocie i
    zadłużenie w dalszym ciągu rosną.

    USA obsunięcie o 2% w pół godziny

    BUX 4%

    Czas kończyć tą śmieszną "hossę".

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2009-05-13 14:31:29
    Temat: Re: W USA dzisiaj chyba się zorientowali
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
    >W USA dzisiaj chyba się zorientowali, że na hossę za wcześnie. Kolejne
    >wskaźniki są gorsze od oczekiwań. Produkcja i popyt spadają, bezrobocie i
> [...]

    czy dasz kiedyś zagrać spokojnie na "S" ? :)
    znowu jutro góra... juz mnie to męczy...

    george

  • 3. Data: 2009-05-13 14:38:14
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message

    > czy dasz kiedyś zagrać spokojnie na "S" ? :)
    > znowu jutro góra... juz mnie to męczy...

    Najważniejsze, aby obsunięcie nie było zbyt szybkie, tylko powolne i
    nieuchronne, jak wolno jadący walec. Tylko taki wolno jadący walec
    skutecznie zmiażdży jaja bykom. Zbyt szybko jadący daje nadzieję na korekty
    i odbicia.

    Jak C/Z rynku spadnie poniżej 10, to można zacząć zakupy.

  • 4. Data: 2009-05-13 15:24:19
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > korekty i odbicia.
    >
    > Jak C/Z rynku spadnie poniżej 10, to można zacząć zakupy.

    masz jakaś metodę na "szybkie" liczenie C/Z ? Jakies estymaty zysku
    zakadasz ?
    O ile cena papiera jest "akutalna" o tyle C/Z pojawia sie niestety tylko 4
    razy na rok a i to ostro przekamane czasami ( vide ORLEN za 2008 ).

    george

  • 5. Data: 2009-05-13 15:37:31
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

> [...]
    > O ile cena papiera jest "akutalna" o tyle C/Z pojawia sie niestety tylko
    > 4 razy na rok a i to ostro przekamane czasami ( vide ORLEN za 2008 ).

    Ostatnio dwukrotnie czytałem, że obecnie c/z rynku wynosi 15.
    Zakładam naiwnie, że ktoś to policzył i mniej więcej jest to przybliżone do
    prawdy. Alternatywą takiego założenia jest teoria spiskowa,ale to już ntg.

  • 6. Data: 2009-05-13 16:01:50
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > Zakładam naiwnie, że ktoś to policzył i mniej więcej jest to przybliżone
    > do prawdy. Alternatywą takiego założenia jest teoria spiskowa,ale to już

    łeee, myślałem że sam to jakoś liczysz i sprytnie estymujesz.
    A tak BTW, to gdzies będzie w tej chwili koło 15.
    Po 15.05 da sie wiecej powiedzieć.
    A swoja drogą dziwne. Jak "ktos w gazecie" napisze że własnie teraz jest
    koło "10" to zaczniesz kupować ?

    george

  • 7. Data: 2009-05-13 16:26:11
    Od: fatso <f...@n...com>

    george wrote:
> [...]
    > Po 15.05 da sie wiecej powiedzieć.
    > A swoja drogą dziwne. Jak "ktos w gazecie" napisze że własnie teraz jest

    dzisiaj czytalem ekonomiczny artykul faceta w Londynie gdzie sie
    ostrzega przed tzw suckers rally.
    Musimy znalezc odpowiednik do tego w pieknym i bogatym jezyku polskim.
    Ja proponuje: Suckers rally=Polowanie na Jelenia

    fatso

  • 8. Data: 2009-05-13 17:25:46
    Od: " ab" <a...@W...gazeta.pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> napisał(a):

    > W USA dzisiaj chyba się zorientowali, że na hossę za wcześnie. Kolejne
    > wskaźniki są gorsze od oczekiwań. Produkcja i popyt spadają, bezrobocie i
> [...]

    cienki jestes strasznie, o zadnej hossie nie bylo mowy to raz. a dwa ze nawet
    nie potrafisz wyczuc korekty w odbiciu.

    dno dna.

  • 9. Data: 2009-05-13 18:15:27
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > A swoja drogą dziwne. Jak "ktos w gazecie" napisze że własnie teraz jest
    > koło "10" to zaczniesz kupować ?

    Nie wiem kiedy zacznę. W lutym zacząłem, kiedy niektóre spółki miały 5.

  • 10. Data: 2009-05-13 18:17:35
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik " ab" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > cienki jestes strasznie, o zadnej hossie nie bylo mowy to raz. a dwa ze
    > nawet
    > nie potrafisz wyczuc korekty w odbiciu.

    Niewyraźnie piszesz, tak asekuracyjnie jak jakiś znachor.
    Nie wiadomo czy Twoim zdaniem od lutego mamy korektę w odbiciu trwającym od
    zeszłego roku, czy od paru dni korektę w odbiciu trwającym od lutego.
    W skrócie - bełkot.