  • 1. Data: 2009-12-23 00:59:54
    Temat: W Wigilie nawet Swinskie Ryje mowia ludzkim glosem
    Od: fatso <f...@n...com>

    Nadchodzi ten czarowny czas wiec nawet nasz Endriu czy ten glab
    Kowalski, beda mogli mi mowic:
    bratenku! I beda miec po temu pewne podstawy.
    Oto one: nadeszly z Minska bialoruskiego wczoraj zamowione dokumenty. Za
    jedne 300 dolarow
    przeszukano dla mnie przez ostatnie 2 lata akta dawne, zaczynajac od
    ksiazat Radziwilllow kronik a
    konczac na Spisku Zbrodniarzy Powstania 1863r. Wyniki sa straszne,
    oszalamiajace i jednoznaczne:
    ja tez jestem Swinskm Ryjem. Zaden dumny Pan Ruski i Polski, zaden
    Chazar aszkenazyjski ale podly
    maly szlachetka kresowy siedzacy na jednej wloce ziemi i dzierzacy
    jednego chlopa panszczyznianego.
    Jest co prawda pewna nadzieja w mlodej pannie Racheli Czyzewskiej,
    ktora dala dupy podstarzalemu
    Janowi Robakowi(vel Rombak-od rabania) te male 250 lat temu ale sami
    powiedzcie- czy Cora Israela
    prawdziwa sprzedala by sie za byle wloke ziemi? Wloka to miara
    powierzchni ornej, ktora mogl
    zabronowac(powloczyc) wspomniany chlop przez dzien pracy, jakies 18
    hektarow. Do tego, o zgrozo, w tej rodzinie sami katolicy
    zajadli a nawet jakis ksiadz prokurator zakonu cystersow. Taki wstyd! No
    i zamiast bohaterow gnanych knutem
    na Sybir pojawia sie niejaki emerytowany kapitan Jozef Stanislavavitch
    R. co zakapowal pana Albina Zborowskiego
    za karalne pogrozki 28 lutego 1863r. I to zapewne owego Zborowskiego
    pognano na Sybir za podjudzanie do
    Powstania a nam od tej pory zaczelo sie zyc lepiej pod ukochanym Carem
    Batiuszka. O czym moze zaswiadczyc
    moj wlasny ojciec Stanislaw, wnuk owego kapujacego, wychowany przez 17
    osob sluzby i 2 zagraniczne guwernantki.

    Czary goryczy dopelnil wlasnie Pan Skarbek, autentycznie zywa Historia
    Polski i spec od genetyki stosowanej.
    Informuje mnie wlasnie, ze jestem niewatpliwym Waregiem sprzed lat
    tysiaca ale jakims dziwnym, tredowatym,
    co nie ma nigdzie kuzynow. Pisze mi, ze pewnie w moim klanie byla
    jakas rzez plemienna co moich szeregi nader
    mocno przerzedzila. I ja sie mu nie dziwie. Z moim dziedzicznym
    pozadaniem sreber i blyskotek, musialem miec
    jak to mawial tow.Stalin: ruki zagriebuszczije. I jesli przylapal mnie
    na podbieraniu kasy sam Yarl, to ja i wszyscy
    moi, mielismy przechlapane bo Wikingowie byli nader nerwowym narodem. Po
    prostu siekiera w leb i z lodzi do rzeki.
    A moze zle zainwestowalem pieniadze Yarla? Mam takie tendencje
    autodestrukcyjne o czym swiadczy fakt, ze gdy
    ceny zlota dzis szaleja to moja kopalnia zlota Galantas stoi na skraju
    bankructwa. Zal wielki.

    fatso

  • 2. Data: 2009-12-23 04:25:09
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    >Za
    > jedne 300 dolarow

    Czy nie taniej spojrzeć na własną historię finansową, żeby stwierdzić, że
    się nie jest wybranym?
    Żydami są ci, którzy sprzedają te certyfikaty pochodzenia (też "za jedyne"
    100 funtów), bo żeby opchnąć taki certyfikat polskiemu specowi od lepienia
    kominków, to duży majstersztyk. Powinieneś to jak najszybciej odkręcić, bo
    chłop gotów uwierzyć i też zainwestuje w jakąś dziurę w ziemi. :)

    pozdrawiam
    kc

  • 3. Data: 2009-12-23 19:01:46
    Od: "george" <g...@v...pl>

    ehh.. a niech to...nie trzeba bylo szukac... zawsze bylaby ta mala nutka
    niepewnosci :).
    A ten GAL to rzeczywiscie jakas masakra... jeszcze 1/2 pena i bedzie all
    time low...
    Nic to fatso. Za chwile 2010 i nowe "rozdanie"...

    pozdrawiam serdecznie.
    george

  • 4. Data: 2009-12-25 10:20:07
    Temat: Re: Stop the press!!! Jestem multimilionerem(in spe)
    Od: Agaton <w...@p...onet.pl>

    fatso pisze:
    > Jestem dziedzicem fortuny bo na mojej ziemi jak sie okazuje, te dziwne
    > budki ktore ogladalem juz od paru lat na Google Earth nieopodal mojego folwarku
    > Kustovnitza nieopodal rzeki Prypec to nic innego jak potezna rafineria ropy
    naftowej
    > przerabiajaca 95 tys barylek ropy na dobe. Jak myslicie, jesli wezme Lukaszenke do
    > sadu europejskiego w Starsburgu to mi za dzierzawe ziemi zaplaci? Moglbym na probe
    zajac
    > przez komornika tutaj ambasadorskie Ziguli w Londynie.

    Bierz Zyguli. Jak na "szrot" trafi.
    Wesołych Świąt.

  • 5. Data: 2009-12-25 12:55:56
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Jak myslicie, jesli wezme Lukaszenke do sadu europejskiego
    > w Starsburgu to mi za dzierzawe ziemi zaplaci?

    Sadom brukselskim orzekajacym o stosunkach wlasnosciowych na terenie
    Bialorusi (zawierajacej sie w rosyjskiej strefie wplywów - wedle
    strategicznego porozumienia Niemiecko-Rosyjskiego) Putin pokaze zapewne to:

    http://www.igorthetroll.com/images/fuckyou.jpg

    P.S. Fatso cos ostatnio slabo ida te twoje interesy.... Jeszcze nie daj Boze
    splajtuje ci calkiem ta dziura w ziemi i co wtedy ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2009-12-25 14:13:49
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

> [...]
    >
    > P.S. Fatso cos ostatnio slabo ida te twoje interesy.... Jeszcze nie daj Boze
    > splajtuje ci calkiem ta dziura w ziemi i co wtedy ?.

    ja na razie poslalem im uprzejmy email po angielsku z zapytaniem czy
    moge odwiedzic moj majatek
    i wejsc na teren ich rafinerii. Zdaje sobie dobrze sprawe ze oni mi moga
    w kazdej chwili pokazac
    ow znak Putina a wlasciwie Salut Angielski. Ale jak juz wynajme zdolnego
    Zyda-adwokata i zajme im
    cargo produktow naftowych(chwala sie ze exportuja do Wlk Brytanii) to
    oni zaspiewaja inaczej.