  • 1. Data: 2010-04-26 18:09:21
    Temat: W biurach PiS można składać deklaracje poparcia dla Jarosława
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    światli Rodacy, ruszcie dupę, ja swoją już ruszyłem

  • 2. Data: 2010-04-26 18:45:34
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Charlie delta pisze:
    > światli Rodacy, ruszcie dupę, ja swoją już ruszyłem

    Sie chyba z chujem na glowy zamieniles.

    http://gegenjay.wordpress.com/2009/12/15/kaczynski-c
    hanuka-menora-zydzi-oto-polska-cala/

  • 3. Data: 2010-04-26 18:46:07
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości
    b.googlegroups.com...
    światli Rodacy, ruszcie dupę, ja swoją już ruszyłem

    Rusz dupę jeszcze raz i poszukaj mu panienki :)

    --
    marfi

  • 4. Data: 2010-04-27 00:45:57
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości
    b.googlegroups.com...
    światli Rodacy, ruszcie dupę, ja swoją już ruszyłem

    dzisiaj idę, wczoraj nie zdążyłem

  • 5. Data: 2010-04-27 07:04:05
    Od: "deq" <d...@g...pl>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    b.googlegroups.com...
    > światli Rodacy, ruszcie dupę, ja swoją już ruszyłem
    >

    > Rusz dupę jeszcze raz i poszukaj mu panienki :)

    nie będzie pierwszej damy ale będzie pierwszy kot... hahahaha

    kolejny prezydent jedynie dla pisoprzygłupów? nie może tak być!!!

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-04-27 07:15:52
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    > nie będzie pierwszej damy ale będzie pierwszy kot... hahahaha
    >
    > kolejny prezydent jedynie dla pisoprzygłupów? nie może tak być!!!
    >
    > pozdrawiam

    Może wyślij zdjęcie swojej żony, zobaczymy czy ładniejsza od kota.

    hahahaha

  • 7. Data: 2010-04-27 07:45:22
    Od: k...@o...pl

    > światli Rodacy, ruszcie dupę, ja swoją już ruszyłem
    Przepowiem wam przyszłość. Już któryś raz z kolei, drażnicie obolałego, rannego
    niedźwiedzia. Z pewnością będziecie to czynić nadal. W międzyczasie rozpieprzycie
    unię, pozbawiając się jakiegokolwiek wsparcia militarnego, o gospodarce nawet nie
    myślę. Chory niedźwiedź wsparty Chińczykiem, okrzepnie i zrobi Nam nie jeden Katyń
    tylko inaczej. A nasi fanatycy religijni jeżeli jeszcze przeżyją, będą nadal
    utyskiwać na swoją dolą, a kościół będzie rósł w siłę, a wybicie milionów zaś
    zwali na niedźwiedzia. Bo przecież raj jest w niebie zwłaszcza dla bojowników
    Pana. Niby walczycie o życie, bo życie jest najważniejsze? A co z ofiarami
    podsyłanymi katom???

  • 8. Data: 2010-04-27 07:48:07
    Od: " Marek" <a...@W...gazeta.pl>

    Charlie,
    zaniedbałeś całkowicie zajęcie z którego jesteś tu znany,
    czyżby giełda poszła już precz?

    Nie do konca na temat, ale życie biegnie dalej i pewnie
    jeszcze nie jedna taka sytuacja przed nami, może warto
    przemyśleć wypowiedz prof.Łukaszewskiego.
    http://portalwiedzy.onet.pl/4869,51172,1609317,1,cza
    sopisma.html

  • 9. Data: 2010-04-27 12:04:42
    Od: "Andrew" <anbereda@poczta.(onet).pl>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości
    b.googlegroups.com...
    światli Rodacy, ruszcie dupę, ja swoją już ruszyłem

    Przestań w końcu palić to świństwo

  • 10. Data: 2010-04-27 18:09:18
    Od: zenek <z...@o...pl>

    maniana pisze:
    > Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    > wiadomości
    b.googlegroups.com...
    > światli Rodacy, ruszcie dupę, ja swoją już ruszyłem
    >
    > dzisiaj idę, wczoraj nie zdążyłem

    Gratuluje pomyslu co za debil glosuje na faceta ktory nie ma konta w
    banku i pieniadze trzyma w skarpecie i jakoby zna sie na rzadzeniu
    panstwem. Dobrze ze wam gielkdy nie zlikwidowal.