  • 11. Data: 2010-04-27 20:05:32
    Temat: Re: W biurach PiS można składać deklaracje poparcia dla Jarosława
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    zenek pisze:
> [...]
    b.googlegroups.com...

    > Gratuluje pomyslu co za debil glosuje na faceta ktory nie ma konta w
    > banku i pieniadze trzyma w skarpecie i jakoby zna sie na rzadzeniu
    > panstwem. Dobrze ze wam gielkdy nie zlikwidowal.
    istnieje szansa ze nie bedzie sie w gospodarke wpieprzal;) bo sie nie
    zna to nie rusza;)...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 12. Data: 2010-04-27 20:14:14
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    b.googlegroups.com...

    > istnieje szansa ze nie bedzie sie w gospodarke wpieprzal;) bo sie nie

    socjalista zniszczy gospodarke a nie bedzie sie wpieprzał

  • 13. Data: 2010-04-28 00:25:05
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Gratuluje pomyslu co za debil glosuje na faceta ktory nie ma konta w banku
    > i pieniadze trzyma w skarpecie i jakoby zna sie na rzadzeniu panstwem.
    > Dobrze ze wam gielkdy nie zlikwidowal.

    a ty masz konto? no LOL! jasne, że masz, bez konta nie mógł byś pracować na
    zmywaku.
    Najważniejsze, że podpisik już zlożony:) a jutro doniosę więcej. Sytuacja
    jest porownywalna tylko z tą z '89 (wtedy po raz ostatni poparłem jednego z
    kandydatów)