  • 21. Data: 2002-04-11 09:09:13
    Temat: Re: W co zainwestować 100000zł
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Kasia" <K...@e...pl> wrote in message news:a91g6q$nie$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "WACLAF"
    >
    > > Mam 100000 zł co proponujecie
    >
    > Zainwestuj we mnie:
    > młoda
    > ambitna
    > inteligentna
    > wykształcona
    > ładna
    > posiadająca doświadczenie :-)))

    Hmm... Warte zastanowienia. To ja poprosze o ulotki reklamowe :)

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 22. Data: 2002-04-11 10:17:10
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Widzisz- lubię sobie pożartować, ale zachowując smak, wiesz- tak inteligentnie,
    delikatnie- jak to z kimś obcym.
    Jak nie potrafisz tego wyczuć, to nie zabieraj głosu bo szkoda się ośmieszać.
    Z mojej strony eot z tym panem.
    Przepraszam Kasię w jego imieniu- facet nie ma poczucia przyzwoitości.
    Może tez trochę mojej winy, że chciałem sobie pożartować, ale nie
    przypuszczałem iż tak się to może skończyć.
    Grzegorz

  • 23. Data: 2002-04-11 10:22:51
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <
> [...]
    > Może tez trochę mojej winy, że chciałem sobie pożartować, ale nie
    > przypuszczałem iż tak się to może skończyć.

    Widzisz - nie każdy ma jak widać wyczucie taktu ... Do Ciebie nie mam
    żadnych wątów - spokojnie :-))) Ja też chciałam sobie pożartować i to ja
    zaczęłam.

  • 24. Data: 2002-04-11 10:28:07
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Kasia" <K...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Ja też chciałam sobie pożartować i to ja
    > zaczęłam.

    No to ja cię przepraszam.
    Czyżbym naprawdę napisał obraźliwe teksty ?????
    A finał przecież przewidywałaś....
    Jesteś inteligentną kobietą

  • 25. Data: 2002-04-11 10:38:43
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał

    > No to ja cię przepraszam.
    > Czyżbym naprawdę napisał obraźliwe teksty ?????
    > A finał przecież przewidywałaś....
    > Jesteś inteligentną kobietą

    Czasem trudno przwidzieć u e-netowych pisarzy lub chociażby wyczuć brak
    taktu czy kultury osobistej ... Przeceniasz moją inetligencję zatem ...
    Przyjmuję przeprosiny i koniec tej dyskusji ok ?

  • 26. Data: 2002-04-11 11:58:49
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Co za afera =)
    Idzcie do programu "Wybacz mi".

  • 27. Data: 2002-04-11 12:59:44
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Czasem trudno przwidzieć u e-netowych pisarzy lub chociażby wyczuć brak
    > taktu czy kultury osobistej ... Przeceniasz moją inetligencję zatem ...
    > Przyjmuję przeprosiny i koniec tej dyskusji ok ?

    Czasem trudno zgadnąć kiedy polityk czy dyplomata się myli (czytaj: mówi
    prawdę)
    Takt i smak i komplementy to nie są kłamstwa, to są...
    W Internecie są też "zwykli ludzie"

  • 28. Data: 2002-04-13 11:17:00
    Od: "B.Andersson" <t...@m...pl>

    > Ja chętnie zainwestuję w Ciebie. Moje dotychczasowe inwestycje obarczone
    były
    > wysokimi kosztami operacyjnymi, ponadto bez przerwy zgłaszały
    > niedofinansowanie :)
    >
    > Edgar
    Edgarze,doprawdy pęc można.
    Putek