  • 11. Data: 2012-04-04 20:05:19
    Temat: Re: W co zainwestować 50 tyś
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-04-04 19:16, s...@g...pl pisze:

    > Forex to nie inwestycja, to hazard..

    A obsiać pole kukurydzą, to nie hazard?

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 12. Data: 2012-04-04 20:23:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Pawello wrote:
    > Widać że dzieci zajmują się tą grupą.

    tez juz było.

  • 13. Data: 2012-04-04 21:34:00
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2012-04-04 20:05, maruda pisze:

    > A obsiać pole kukurydzą, to nie hazard?

    Co innego obsiać pole kukurydzą u nas, a co innego na terenie zalewowym,
    nawiedzanym huraganami z przymrozkami w lipcu i z częstymi plagami
    szarańczy.

    --
    Raf

  • 14. Data: 2012-04-04 21:38:42
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Gieniu" <d...@i...eu> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    >Panie, kupuj pan złoto, nie pozalujesz pan!

    To moze korony w zlocie ?
    http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTbbUwx-W6Qm
    0njOpkXTmuvWWENLsvo7NkYcevUc1HvLARBsw-u

  • 15. Data: 2012-04-04 23:14:55
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.04.2012 16:17, Pawello pisze:
    > Jak w temacie? Lokaty? Konta oszczedno?ciowe czy .... ???

    Slownik, na dobry poczatek.
    A nastepnie w kurs konfigurowania czytnika.

  • 16. Data: 2012-04-05 00:26:30
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-04-04 21:38, Waldek pisze:

    > Użytkownik "Gieniu" <d...@i...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    Nie ryzykowal bym chyba ze z ochroniarzem na miasto bedziesz chodzil.
    :)

  • 17. Data: 2012-04-05 11:19:02
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 4 Kwi, 18:12, "Pawello" <p...@g...pl> wrote:
    > Widać że dzieci zajmują się tą grupą.

    A co złego w tych poradach? Kury nioski to dobry biznes, ostatnio
    kupowałem jajka z wolnego wybiegu to mi się skarpetki obsunęły, wyszło
    coś koło 1,1 zł za sztukę małego jajka :> Chyba rzucę etat i zostanę
    kuropasem.

    Pzdr.
    L.

  • 18. Data: 2012-04-05 17:02:06
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-04 21:34, Rafał pisze:

    > Co innego obsiać pole kukurydzą u nas, a co innego na terenie zalewowym,
    > nawiedzanym huraganami z przymrozkami w lipcu i z częstymi plagami
    > szarańczy.

    Wystarczy pszenicą ozimą przy lekkiej zimie i tylko paru dniach -20.

  • 19. Data: 2012-04-05 17:06:38
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-05 11:19, Lisciasty pisze:
> [...]
    > kupowałem jajka z wolnego wybiegu to mi się skarpetki obsunęły, wyszło
    > coś koło 1,1 zł za sztukę małego jajka :> Chyba rzucę etat i zostanę

    Ekologiczni terroryści twierdzą że to nie przez ich lobbing.
    To taki przypadek że fermy pozamykano i jajek brak ;-)
    Za to jak się nioskom polepszyło. Teraz wszystkie szczęśliwe i dają
    zdrowsze jajka. A jak wiadomo zdrowie kosztuje :-)

  • 20. Data: 2012-04-05 17:09:43
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-04 16:17, Pawello pisze:
    > Jak w temacie? Lokaty? Konta oszczędnościowe czy .... ???

    A niech się i dzieci kształcą :-)
    http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,10636425,Lokata
    _bankowa__Ty_zarabiasz_na_niej_czy_ona_na_tobie_.htm
    http://tiny.pl/hpds4