  • 71. Data: 2006-08-19 22:32:28
    Temat: Re: W jak windykacja
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik *Neko* pisze:

    as> Na czym polega owo bankructwo w USA zwane "Chapter 13"? Jest to prawo
    Szczególnie syndycy.

    --
    '''..\
    < _| (

  • 72. Data: 2006-08-21 06:28:09
    Temat: Radio Maryja (Re: W jak windykacja)
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik *m...@g...com* pisze:

    > Tym akurat edukacji trzeba a nie tej upadłości.
    Może Radio Maryja zajęłoby się edukacją emerytów i rencistów? W końcu to
    jego elektorat...

    --
    mj

  • 73. Data: 2006-08-21 06:28:41
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik *Miroo* pisze:

    > A taki gość "interwencyjny" nie musi wystawić pokwitowania?
    Byli tacy co wystawiali. A kasę i tak brali do kieszeni...

    --
    '''..\
    < _| (

  • 74. Data: 2006-08-21 06:57:18
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl> napisał w wiadomości
    > U mnie w mieście jest w tramwajach taki napis: "Za gapowiczów płacimy
    > wszyscy".

    Niezła bzdura.
    Zadajmy sobie pytanie. Czy przedsiebiorstwo komunikacyjne obnizy ceny
    biletow gdy zacznie więcej zarabiać bo ludzie przestaną jeździć na gapę?
    Na pewno nie. Więc czy ludzie będą jeździć na gapę czy nie oni i tak będą
    podnosić ceny biletów i płakać jak to mało zarabiają. To zwykłe polowanie
    na czarownice. Ktoś musi być winny wysokim cenom biletów.

    Nie namawiam do jazdy na gapę - żeby mnie ktoś źle nie zrozumiał.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 75. Data: 2006-08-21 07:25:06
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Darek wrote:
    [...]

    > Nie bronię windykatorów, ale nigdy nie spotkałem się z sytuacja opisaną
    > przez Ciebie, co nie znaczy że się nie zdarza. Ale widzę ludzi zaciągających

    Ja spotkałem. Może nie tak drastyczne.
    KJ

  • 76. Data: 2006-08-21 16:56:20
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    > Niezła bzdura.
    > Zadajmy sobie pytanie. Czy przedsiebiorstwo komunikacyjne obnizy ceny
    > biletow gdy zacznie więcej zarabiać bo ludzie przestaną jeździć na gapę?

    Nie, ono jej nie podwyższy.

    > Na pewno nie. Więc czy ludzie będą jeździć na gapę czy nie oni i tak będą
    > podnosić ceny biletów i płakać jak to mało zarabiają. To zwykłe polowanie
    > na czarownice. Ktoś musi być winny wysokim cenom biletów.

    Żeby życie było takie proste... Nie można ot tak sobie podwyższać w
    nieskończoność ceny - to chyba oczywiste. Szczególnie w małym mieście, gdzie
    wszędzie jest blisko, nie ma korków, a ilość aut rośnie. Nie wiem czy dzięki
    tej akcji, ale faktem jest, że 5 linii tramwajowych i niskie ceny biletów to
    całkiem nieźle jak na miasto 100 tys. ludzi.
    Ale fakt - miasto specyficzne - np. gdybyś przeklnął w publicznym miejscu w
    obecności policjanta to jesteś -50zł, w skrajnym przypadku nawet -100.

  • 77. Data: 2006-08-22 18:00:23
    Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl>

    Date: Sat, 19 Aug 2006 09:20:17 +0200, name: Neko:

    > Powtorze: prawie wszyscy CHCA SPLACAC KREDYTY

    Dodam od siebie:
    ...zwłaszcza ludzie starsi i niemajętni. Oni się boją.

    Zazwyczaj to młodzi dorobkiewicze mają w "tyłach" wszelkie
    kredyty i wykręcają się jak mogą. Stać ich na cwaniakowanie.
    No i oczywiście posłowie też (z szeroką rzeszą rodzin i kolegów).
    Ale to już nie na temat. EOT.

    Miroo (http://miroo.ovh.org)

  • 78. Data: 2006-08-22 20:42:01
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik *Miroo* pisze:

    > No i oczywiście posłowie też (z szeroką rzeszą rodzin i kolegów).

    "Ja tu jestem dlatego tak późno, bo wysłał mnie Ziobro,
    z tym pismem." (c)Pilarz

    "Poważnie!"(c)Dębicki

    http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34317,3333946.html

    --
    "(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
    trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_