  • 11. Data: 2003-10-30 09:55:27
    Temat: Re: W jakiej walucie kredyt mieszkaniowy
    Od: "fumare" <f...@p...onet.pl>

    ja mam w CHF i ostatnio przez to jestem troszke nerwowy : )
    jak chcesz spac spokojnie to wez w PLN
    ale jezeli z RPP np. pojda stopy procentowe do gory
    to i tu mozna umoczyc
    minus walutowego to te cholerne widelki wyplata - splata

    --
    KOperX
    LEGALIZE GANJA

  • 12. Data: 2003-10-30 21:16:19
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <n...@d...emaila.pl>

    exxon wrote:
    > myslac o walutach trzeba patrzyc troche bardziej globalnie
    >
    > Fala umocnienia euro ma sie ku koncowi (zmieni sie trend jak gosp USA ruszy)

    takie prognozy i mądrości mnie najbardziej bawią,
    kiedyś było w gazecie zebranych kilka prognoz róznych "uznanych"
    ekonomistów na jeden temat, może nawet chodziło o kursy walut, każdy
    miał inną wizję i każdy to mądrze uzasadniał, tak jak Ty powyżej

    > Frank jest drogi bo drogie jest euro oraz to ze wszyscy uciekali w zwiazku z
    > Irakiem i WTC
    >
    > PLN jest dobry ale za drogi ... a poza tym poco przeplacac ?

    tak też mówiono 2 lata temu, a ja dziś patrzę ze współczuciem na moich
    kolegów którzy spłacają w euro

    MJ

  • 13. Data: 2003-10-31 06:36:52
    Od: "exxon" <j...@f...id.pl>

    Trzeba wiedzic kogo sluchac ;)

    Jak idziesz do lekarza to co moze do pierwszego lepszego czy z polecenia?

    Ci analitycy co sie znaja to nie ujawniaja informacji bo sa one drogie ;)
    a o TV to zapomnij ;)

    Pogadaj troche z dealerami z najwiekszych bankow swiatowych (nie polskich)
    to bedziesz wiedzial w co inwestowac

    Oni wyraznie mowili ze euro dobije do parytetu jak kurs euro byl w okolicach
    0.9 dolara ;)