  • 1. Data: 2009-02-17 05:27:58
    Temat: W jakim banku kredyt gotówkowy?
    Od: "Xiber" <x...@w...pl>

    Witam serdecznie. Jestem zmuszony wziąć kredyt, około 12 - 13k na remont
    mieszkania.

    Czy ktoś może brał niedawno kredyt gotówkowy i mógłby się podzielić uwagami
    do jakich banków się udać? Gdzie jest najkorzystniejsza oferta (najciekawsze
    RRSO)?

    Kredyt chciałbym spłacić w rok. Zaświadczenie o zatrudnieniu i dochodach nie
    stanowi problemu. Mam konto osobiste w WBK, mBanku i AliorBanku.

  • 2. Data: 2009-02-17 09:23:30
    Temat: Re: W jakim banku kredyt gotówkowy?
    Od: "fatum777" <f...@o...pl>

> [...]
    >
    > Kredyt chciałbym spłacić w rok. Zaświadczenie o zatrudnieniu i dochodach
    > nie stanowi problemu. Mam konto osobiste w WBK, mBanku i AliorBanku.

    Tu masz porównanie http://hipermarketfinansowy.pl/hf_kredyty_gotowkowe.
    html
    Jak się udasz bezpośrednio do danego banku to jest niby drożej, ale
    drukujesz sobie wyciąg z hipermarketu i negocjujesz :)

  • 3. Data: 2009-02-17 13:26:27
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Użytkownik "fatum777" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jak się udasz bezpośrednio do danego banku to jest niby drożej, ale
    > drukujesz sobie wyciąg z hipermarketu i negocjujesz :)

    Też mu pomogłeś!
    Widzisz tam gdzieś opcje dla kredytu gotówkowego?
    Ja tam widzę tylko hipoteczny i samochodowy!

  • 4. Data: 2009-02-17 15:31:31
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 17 Lut, 14:26, "Włodziu" <w...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Też mu pomogłeś!
    > Widzisz tam gdzieś opcje dla kredytu gotówkowego?
    > Ja tam widzę tylko hipoteczny i samochodowy!

    A ja widzę nawet pożyczki domowe z Providenta ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 5. Data: 2009-02-17 15:36:34
    Od: " aneczka" <a...@W...gazeta.pl>

    tu masz
    http://www.comperia.pl/kredyty_gotowkowe/?p=1

  • 6. Data: 2009-02-18 13:21:15
    Od: "fatum777" <f...@o...pl>

    > Też mu pomogłeś!
    > Widzisz tam gdzieś opcje dla kredytu gotówkowego?
    > Ja tam widzę tylko hipoteczny i samochodowy!

    Źle widzisz!

  • 7. Data: 2009-06-04 08:00:00
    Od: "wirtualny_doradca_eurobank" <wirtualny_doradca_eurobank@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Witajcie,
    Jestem doradcą online eurobanku. Służe pomocą w zakresie oferty \"duża gotówka na
    dowolny cel zabezpieczona nieruchomością\". Zapraszam do zadawania pytań i otwartej
    dyskusji na ten temat.

    Z pozdrowieniami
    Paweł
    doradca online eurobanku

    duża gotówka na dowolny cel zabezpieczona hipoteką
    www.eurobank-pozyczka-hipoteczna.pl

  • 8. Data: 2009-06-15 12:09:03
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "wirtualny_doradca_eurobank"
    <wirtualny_doradca_eurobank@WYTNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Paweł
    > doradca online eurobanku
    >
    > duża gotówka na dowolny cel zabezpieczona hipoteką

    Posiadam nieobciążone nieruchomości z pozakładanymi księgami wieczystymi.
    Nie jestem zainteresowany dokumentowaniem dochodu. Mogę ewentualnie
    udokumentować obroty na moich rachunkach.

    Czy ta oferta jest dla mnie?