  • 1. Data: 2007-03-22 18:27:21
    Temat: W jakim banku najszybciej hipoteczny
    Od: "Forsa" <f...@o...eu>

    Witam!
    Mam pytanie: Trafiła mi się okazja zakupu szeregówki i w związku z tym
    potrzebuję wziąć kredyt 350 000,zdolność kredytowa bezproblemów,ale warunki są
    dwa:
    1. Bank otwiera transakcję,czyli deweloper dostaje najpierw kasę z kredytu, a
    ja później zamykam transakcję wpłacając ostatnie 50 000.
    2. Potrzebuję tego kredytu szybko,jak najszybciej się da.
    Macie może jakieś doświadczenia gdzie odbywa się to szybko,a przy okazji nie
    zdzierają strasznie prowizją w pln na przykład 1,5% ??

    Dzięki za odpowiedzi
    Pozdrawiam
    F.

  • 2. Data: 2007-03-22 19:23:19
    Temat: Re: W jakim banku najszybciej hipoteczny
    Od: "CinnamonGirl1" <C...@g...pl>

    Nie wiem co znaczy szybko ;) Ja od złożenia dokumentów i wniosku do
    KredytBanku na decyzję czekałam 10 dni. Millenium odpowiedziało w 15 dni.
    Dla mnie jeśli chodzi o KredytBank to szybko - i na pewno na to wpływ miał
    fakt ze załatwiałam przez OpenFinance a banki szybciej i lepiej obsługuję
    'tych' od doradców. W PLN marżę dla stałych klientów (Open finance tak
    traktowali) KredytBank ma 0,9%.
    Ja interesowałam sie tymi dwoma bankami.

    Pozd Magda

  • 3. Data: 2007-03-22 19:48:56
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-03-22 19:27, Forsa stwierdził, że:
> [...]
    > 1. Bank otwiera transakcję,czyli deweloper dostaje najpierw kasę z kredytu, a
    > ja później zamykam transakcję wpłacając ostatnie 50 000.

    To to chyba każdy bank może. W każdym razie musisz pokazać na początku,
    że te 50000zł posiadasz gdzieś.

    > 2. Potrzebuję tego kredytu szybko,jak najszybciej się da.
    > Macie może jakieś doświadczenia gdzie odbywa się to szybko,a przy okazji nie
    > zdzierają strasznie prowizją w pln na przykład 1,5% ??

    Decyzja w BPH to jakieś 2 dni robocze.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2007-03-22 20:16:21
    Od: p...@w...pl (prex34)

    Najszybciej powino być w banku w którym obecnie posiadasz konto (znaja
    historie rachunku, jesteś wiarygodny).Jeżeli to jest dobry bank to decyzje
    dostaniewsz w 2 dni.
    Jeżeli ten bank ma za wysoką prowizje warto ponegocjowac tylko nie z osobą
    przyjmującą wniosek kredytowy ale z kierownictwem lub dyrektorem.

    --
    Wyslano z serwisu -> http://kredycik.pl - kredyty mieszkaniowe,
    hipoteczne, konta bankowe

  • 5. Data: 2007-03-22 21:05:56
    Od: "Sopel" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Mam pytanie: Trafiła mi się okazja zakupu szeregówki i w związku z tym
    > potrzebuję wziąć kredyt 350 000,zdolność kredytowa bezproblemów,ale

    Pamiętajcie że wydanie decyzji kredytowej w X dni nie oznacza że tyle trwa
    załatwienie kredytu i uruchomienie wypłaty !
    Wg mnie zejsc poniżej 30 dni do wypłaty to już sukces.

    Sopel

  • 6. Data: 2007-03-22 21:07:29
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-03-22 22:05, Sopel stwierdził, że:
    > Wg mnie zejsc poniżej 30 dni do wypłaty to już sukces.

    Przy konsolidacji owszem. Ale przy zwykłym zakupie całość można
    spokojnie załatwić w tydzień (nawet, jeśli to zakup na rynku wtórnym,
    chociaż tu zależy wszystko od notariusza).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 7. Data: 2007-03-22 21:51:19
    Od: Ra <...@s...pl>

    Marcin Nowakowski napisał(a):
> [...]
    > spokojnie załatwić w tydzień (nawet, jeśli to zakup na rynku wtórnym,
    > chociaż tu zależy wszystko od notariusza).

    Tak, a potem ludzie płaczą że przepadła im zaliczka
    Ja 2x załatwiałem kredyt i było to 2x po 2 miesiące a jestem tzw
    standartowym klientem. Nie mówię że to norma ale takie ryzyko trzeba
    miec na uwadze

  • 8. Data: 2007-03-22 22:18:54
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-03-22 22:51, Ra stwierdził, że:
> [...]
    > Ja 2x załatwiałem kredyt i było to 2x po 2 miesiące a jestem tzw
    > standartowym klientem. Nie mówię że to norma ale takie ryzyko trzeba

    Dlatego wnioski składa się w kilku bankach. Dostajesz decyzję i samemu
    widzisz, ile czasu zajmie Ci spełnienie jej warunków. Później umowa, a
    do wypłaty wystarczy złożenie wniosków w sądzie i opłacenie PCC3 (+
    notariusz, o ile to rynek wtórny). Nadal nie wiem skąd te 2 m-ce.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 9. Data: 2007-03-22 22:19:00
    Od: u...@o...pl (Wwieslaw)

    Sopel <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Pamiętajcie że wydanie decyzji kredytowej w X dni nie oznacza że tyle trwa
    > załatwienie kredytu i uruchomienie wypłaty !
    > Wg mnie zejsc poniżej 30 dni do wypłaty to już sukces.

    Mi sie udalo w piec - w poniedzialek wniosek, w piatek wyplata.
    Oczywiscie predzej uzgodnilem z bankiem co potrzeba, dostarczylem info
    dotyczace posiadanych zobowiazan itp.

    Wwieslaw

    PS. Nordea Bank

  • 10. Data: 2007-03-23 08:09:56
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Marcin Nowakowski napisał(a):

    > Przy konsolidacji owszem. Ale przy zwykłym zakupie całość można
    > spokojnie załatwić w tydzień (nawet, jeśli to zakup na rynku wtórnym,
    > chociaż tu zależy wszystko od notariusza).

    Rozumiem, że mówisz z własnego doświadczenia. W jakim banku udało Ci się
    wszystko załatwić w tydzień? I jeszcze napisz proszę, kiedy to było,
    jeśli możesz...

    ch.