  • 1. Data: 2009-07-02 23:57:55
    Temat: W jakim serwisie int. stworze zestawienie kilkunastu funduszy?
    Od: p...@a...pl

    Witam,
    Pytanie poczatkujacego.
    Wpakowalem sie w program Prestige Millenium. Na razie jestem na
    bezpiecznej lokacie ale zastanawiam sie nad przerzuceniem pieniedzy na
    fundusze z listy programu.
    Szukam portalu ktory umozliwi mi wybranie +-30 funduszy z listy
    programu Prestige i obserwowanie zmian ich wartosci. Chcialbym miec w
    jednym zestawienieu wybrane fundusze akcji, zrownowazone, wzrostu itp.
    Tak zeby widziec ich zmiany w jednym miejscu.
    Portale ktore do tej pory znalazlem nie pozwlaja na takie ustawienie -
    przez to jest masa klikania i trudno porownac fundusze ze soba.
    Podpowiecie cos?

    pozdr
    Piotr

  • 2. Data: 2009-07-03 09:25:01
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Podpowiecie cos?

    Prosze bardzo: Wszystkie te fundusze sa gówno warte.
    Dombrek

  • 3. Data: 2009-07-03 09:27:06
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dombrek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Prosze bardzo: Wszystkie te fundusze sa gówno warte.
    > Dombrek

    A jak już musisz się w takie pierdoły bawić, to włącz listę wszystkich
    funduszy, skopiuj do Excela i pobaw się tabelą przestawną lub na początek
    filtrami. Opis w helpie Excela.
    Tak czy siak niczego się nie dowiesz (za wyjątkiem obsługi Excela jeśli
    jeszcze nie do końca go znasz).
    Dombrek

  • 4. Data: 2009-07-03 13:03:56
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Dombrek pisze:

    > Prosze bardzo: Wszystkie te fundusze sa gówno warte.
    > Dombrek

    To zalezy z jakiej strony patrzec - bez TFI nie ma praktycznie
    podmiotow, ktore wywala akcje lekka reka za 10% ceny nabycia, a ktore
    zaraz potem urosna o kilkadziesiat procent :-)

  • 5. Data: 2009-07-03 14:14:17
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > To zalezy z jakiej strony patrzec - bez TFI nie ma praktycznie podmiotow,
    > ktore wywala akcje lekka reka za 10% ceny nabycia, a ktore zaraz potem
    > urosna o kilkadziesiat procent :-)

    Racja!! ;)
    Dombrek