  • 21. Data: 2010-07-01 17:56:07
    Temat: Re: W końcu durna Visa zdechnie :D
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (01.07.2010 19:52), Grzexs wrote:
    [...]
    > Ja nie wiem, może się nie znam, albo myślę wg innej logiki, ale, kurde,
    > co za problem wystawić czytnik szczeliną do klienta i zrobić możliwość
    > ustalenia limitu i liczby transakcji bez potwierdzenia dla standardowej
    > karty z chipem??? I na cholerę ten cały PayPass?

    Problem że jak już ten automat stoi i jest wdrożony, to sposobu
    płatności to raczej spory koszt.

    Takie rzeczy trzeba planować na etapie projektowania urządzenia.

    p. m.

  • 22. Data: 2010-07-01 18:12:19
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-01 19:52, Grzexs pisze:
> [...]
    > ustalenia limitu i liczby transakcji bez potwierdzenia dla standardowej
    > karty z chipem??? I na cholerę ten cały PayPass?

    Bezdotytkowe jest mniej awaryjne. Po tym, co młode robią z automatami na
    napoje u nas, wierzę, że wystawianie dotykowego czytnika może być
    bardziej kłopotliwe.

    Przy takim założeniu, jak piszesz: ,,zrobić możliwość
    ustalenia limitu i liczby transakcji bez potwierdzenia dla standardowej
    karty z chipem'' faktycznie PayPass to tylko wygodniejsza i mniej
    awaryjna technologia. Ale też nie widzę problemu, żeby była, skoro
    wygodniejsza.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Chcesz nie głosować na Jarka?
    Najpierw zobacz: http://hungry.w.of.pl/pro-life.htm

  • 23. Data: 2010-07-01 18:12:55
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 01 Jul 2010 19:52:12 +0200, Grzexs napisał(a):

    > Ja nie wiem, może się nie znam, albo myślę wg innej logiki, ale, kurde,
    > co za problem wystawić czytnik szczeliną do klienta

    Mniejsza zachęta do wandalizmu. Ciekawe ile takich szczelin byłoby czymś
    zapchane.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 24. Data: 2010-07-01 18:17:12
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 01 Jul 2010 16:57:01 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Owszem, ma.... Ogólnie MC jest sympatyczniejsza.

    Geez, toś sobie znalazł kryterium...

    > Bosko, a działa w czytnikach PayPass?
    > I wydaje to ktoś poza PKO?

    Uwaga, będzie szok:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/karty/do-kont-osobistyc
    h/dla-mlodych/visa-przed-30/electron-paywave/karta-z
    blizeniowa-visa-electron-30-paywave.html

    Dwa dni temu ją sobie zamówiłem w ramach powrotu do BZWBK.

    > To, że Visa sklonowała pomysł i może kiedyś wprowadzi swoje rozwiązanie
    > tego typu, to wiesz. Na razie widać tyły.

    http://www.visa.pl/kartydlaciebie/visapaywave/visapa
    ywavewpolsce/main.jsp

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 25. Data: 2010-07-01 18:25:25
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-01 20:17, Borys Pogoreło pisze:
    > Geez, toś sobie znalazł kryterium...

    Przecie nie jako główne i nie w opozycji do funkcjonalności. Pewnie
    wybieranie ładnej żony zamiast mądrej nie jest roztropne, ale skoro może
    być i ładna i mądra, to czemu się tym nie pochwalić?

  • 26. Data: 2010-07-01 21:59:14
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Witam,
    > mBank ostro wprowadza Masterkarda, OpenFinance też.

    Tylko ciekawe dlaczego debetówka z logo VISA jest bezpłatna, a za tą z
    MC i paypassem trzeba płacić.

  • 27. Data: 2010-07-01 23:47:12
    Temat: Re: W końcu durna Visa zdechnie=?UTF-8?Q?:D?=
    Od: Rafa <n...@d...com>

    Marcin Wasilewski wrote:

    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:i0i39l$gil$1@news.onet.pl...
    >
    > Tylko ciekawe dlaczego debetówka z logo VISA jest bezpłatna, a za
    > tą z MC i paypassem trzeba płacić.

    Placisz za paypass - teraz mb wprowadza mc bez pp za free.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 28. Data: 2010-07-02 07:00:36
    Od: zly <b...@N...fm>

    > Owszem, ma.... Ogólnie MC jest sympatyczniejsza.

    Przyjemniej ci się z nią rozmawia?
    Co na to twój lekarz?

    --
    marcin

  • 29. Data: 2010-07-02 07:02:38
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 01 Jul 2010 14:56:15 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Mam nadzieję, że w końcu znikną Visy

    A dlaczego one są durne?

    > doczekam się powszechnej oferty

    A ten paypass to dno tak z grubsza z tego co czytam. Nie dość, że kosztuje,
    to jeszcze totalny brak zabezpieczeń. I teksty reklamowe typu:
    bezpieczniej, bo nie dajesz nikomu do ręki karty... hehe...

    --
    marcin

  • 30. Data: 2010-07-02 08:05:50
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-01 23:59, Marcin Wasilewski pisze:
    > Tylko ciekawe dlaczego debetówka z logo VISA jest bezpłatna, a za tą
    > z MC i paypassem trzeba płacić.

    To mylące. Nie trzeba płacić. To znaczy pobierają 1,50zł opłaty, a za 10
    dni wraca. To taki straszak na tych, co biorą do klaserka dla jaj. Visa
    jest podstawowa (niestety) i ona jest darmo zgodnie z polityką mBanku, a
    MC dodatkowa (mam nadzieję, że to przejściowe i że zastąpi Visę właśnie
    jako podstawowa), więc jest ten straszak, żeby martwe dusze nie brały po
    2 karty do kolekcji.