  • 1. Data: 2006-05-30 15:34:12
    Temat: W którym banku łatwo podnieść limit na karcie?
    Od: "FW" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Karta kredytowa użytkowana kolejny juz rok. Zadłużenie zawsze spłacane w
    terminie i w całości.
    Ostatnimi czasy po raz kolejny wykorzystuję limit do ostatniej setki. Chciałem
    podnieść sobie na stałe dostępny limit o tysiąc złotych.
    Sadziłem, że to będzie formalność przy takiej, jak moja, obsłudze karty.
    Niestety, ale Bank BPH żąda kolejny raz kompletu papierów i udokumentowania
    aktualnej zdolności kredytowej.

    Kolega z pracy ma na przykład kartę w GE Money Banku i po pół roku bank
    zaproponował bez żadnych formalności podniesienie limitu o 50%, a karta nigdy
    nie była spłacana w całości.

    Gdybym nie dał sie sprzedać i pożegnał BPH już dziś w Raiffeisen Banku
    otrzymałbym od ręki, tylko na podstawie wyciągu limit o 30% większy, czyli
    więcej niż te 100 zł o które wnioskowałem w BPH.

    Którego banku unikać na przyszłość?

    A może to tylko konsultantka w oddziale BPH wprowadziła mnie w błąd?

  • 2. Data: 2006-05-30 20:41:07
    Temat: Re: W którym banku łatwo podnieść limit na karcie?
    Od: "Fish" <n...@p...pl>

    > Kolega z pracy ma na przykład kartę w GE Money Banku i po pół roku bank
    > zaproponował bez żadnych formalności podniesienie limitu o 50%, a karta
    > nigdy
    > nie była spłacana w całości.

    Karta GE Money Banku to najgorze g...o na rynku kart w Polsce. Współczuje
    koledze - nie ma czego zazdrościć.

    Raifi jest ok - mam u nich kartę więc polecam.

  • 3. Data: 2006-06-01 15:17:10
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    FW napisał(a):

    > Kolega z pracy ma na przykład kartę w GE Money Banku i po pół roku bank
    > zaproponował bez żadnych formalności podniesienie limitu o 50%, a karta nigdy
    > nie była spłacana w całości.

    Może dlatego właśnie mu limit podwyższyli. Dobry klient w końcu - daje
    zarobić. ;)

    ch.