  • 21. Data: 2002-10-04 12:25:03
    Temat: Re: W nawiązaniu do MBank ...
    Od: j...@p...onet.pl

    Chłoooooopie.. duzo piszesz a mało z tego wynika.

  • 22. Data: 2002-10-04 14:30:02
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Grupa M" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    Moim zdaniem, jako byłego pracownika jednego z komercyjnych banków - dział
    > IT (pracowałem przy: szyfrowaniu i de-szyfrowaniu danych przesyłanych do
    > jednego z systemów finansowo-księgowych, zabezpieczeniach systemowych oraz
    > wdrożeniach), MBank na dzień dzisiejszy nie posiada w 100% bezpiecznego
    > systemu. Stopień bezpieczeństwa korzystania z usług MBanku, tworu banku
    > BRE-BANK, kształtuje się w granicach 50-60%.

    Pracowales? Czyli juz nie pracujesz? A czemu?
    Zadzwon do mBanku, moze cie zatrudnia i zrobisz im system 100% bezpieczny.
    Nno, moze chociaz tak na 61%. Byleby byl odporny na mechaniczne spięcia
    na linii A48 oraz zatykal mechanizmy supro-przewodów.

    GreG

  • 23. Data: 2002-10-04 16:06:57
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    AMRA napisał(a):

    > hi hi hi - i teraz taka zemsta zwolnionego pracownika ? ;)
    ty sie smiej, ale ja glowkuje jakim certyfikatem zabezpieczyc linie a48
    ;)
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 24. Data: 2002-10-04 16:09:06
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ty sie smiej, ale ja glowkuje jakim certyfikatem zabezpieczyc linie a48
    > ;)

    a zwykly bezpiecnzik nie wystarczy?

  • 25. Data: 2002-10-04 20:19:16
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

> [...]
    > udostępnione poprzez mechanizmy supro-przewodów. Mam kontynuować ? Uważam,
    > iż nie jest to potrzebne. Nakresliłem jedynie fakt możliwości przejęcia
    > danych. Oczywiście nie napisze zestawu w stylu "jak dostac sie do
    rachunków
    > bankowych" bo nie o to chodzi i uwazam, iż moim zadaniem nie jest
    > zaspokojenie ciekawości speców od zabezpieczeń. Trzeba samemu włożyć
    trochę
    > w to pracy, a nie iść na łatwiznę (wszelkie dane odnośnie linii
    > transmicyjnych zostały celowo zmienione).

    Ale ROTFL!!! Po prostu nie moge powstrzymac sie od smiechu!
    Przynajmniej zerknalbys do slownika wyrazow obcych przed
    napisaniem czegos.

    Antropomorficzny - posiadajacy cechy ludzkie - czyli spowolnienie bitow
    ma cechy ludzkie, tak???
    Interdyscyplinarny - miedzynaukowy, czyli laczacy wiedze z kilku dziedzin
    nauki -
    a zatem transmisja korzysta z roznych galezi wiedzy ludzkiej?

    Mam kontynuowac, czy tez sam wsadzisz glowe w piasek ze wstydu?

    Michal Letowski

  • 26. Data: 2002-10-04 21:00:13
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Mam kontynuowac, czy tez sam wsadzisz glowe w piasek ze wstydu?

    To chyba jednak Expert... ;)

  • 27. Data: 2002-10-05 06:55:12
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    AMRA napisał(a):

    > a zwykly bezpiecnzik nie wystarczy?

    ale nie zabezpiecza przed "przeprowadzenie mechanicznego spięcia"

  • 28. Data: 2002-10-05 07:29:07
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    > To chyba jednak Expert... ;)

    Nie obrazaj Experta ;-)