  • 1. Data: 2009-10-14 22:08:07
    Temat: W pośredniaku dzisiaj byłem...
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Młodej dziewczynie kazano dostarczyć jakąś opinię. Spytała, czy może wysłać
    faxem."No wie pani?, może przez telefon?"

    A mogła przecież tę opinię przekazać ustnie dziennikarzom.

    pozdrawiam

    kc

  • 2. Data: 2009-10-15 07:52:33
    Temat: Re: W pośredniaku dzisiaj byłem...
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    A ja byłem w pralni, sralni i umywalni.

  • 3. Data: 2009-10-15 08:24:23
    Temat: Re: W po?redniaku dzisiaj byłem...
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    Użytkownik "skippy" <...@n...ma> napisał w wiadomości
    >A ja byłem w pralni, sralni i umywalni.

    Dokladnie w takiej kolejnosci? :) Prawidlowe BHP :)

    pzdr,
    rk

  • 4. Data: 2009-10-15 08:25:53
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz> napisał w
    wiadomości news:hb6m7a$sth$1@inews.gazeta.pl...

    > Dokladnie w takiej kolejnosci? :) Prawidlowe BHP :)

    Nie wiem czy w takiej:)

  • 5. Data: 2009-10-15 08:28:23
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

> [...]
    >
    > Nie wiem czy w takiej:)
    > Ale w takiej sie układa poetycko, a tu tez się pisze wiersze i poematy:)))

    I w gwiazdy sie tu patrzy - a taaam - wykresy, dolki, gorki... :)
    Moze wiersz Asyka ktos wyrecytuje?

    RK

  • 6. Data: 2009-10-15 08:52:02
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz> napisał w
    wiadomości news:hb6mep$hg$1@inews.gazeta.pl...

    > I w gwiazdy sie tu patrzy - a taaam - wykresy, dolki, gorki... :)
    > Moze wiersz Asyka ktos wyrecytuje?

    Najardziej IMO TG pasuje jedna z fraszek Sztaudyngera:

    "...... ... .........., nie znacie dnia ani godziny"

  • 7. Data: 2009-10-15 11:29:32
    Od: m...@l...net.pl

    Myjcie się dziewczyny bo...

    pozdrawiam

    kunegunda

  • 8. Data: 2009-10-15 11:38:28
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik <m...@l...net.pl> napisał w wiadomości

    > Myjcie się dziewczyny bo...

    "...bądź pozdrowiony , mój przełożony - z lewej do prawej nogawki."

  • 9. Data: 2009-10-15 20:43:04
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    skippy <...@n...ma> napisał(a):

    > A ja byłem w pralni, sralni i umywalni.

    "Prawda zwycięży" - M.Kamiński, 07.10.2009

    żeby być elektrykiem (ba, cieciem), trzeba mieć dwa fakultety, żeby zostać
    prezydentem Polski wystarczy być elektrykiem albo oszustem (niepełne
    wyższe). Do załatwienia najprostszej sprawy musisz przedstawić sto
    zaświadczeń i opinii na piśmie (podpisanych i ostemplowanych), żeby odwołać
    kogoś niewygodnego ...

    Zrozumiałeś teraz mój post?

    pozdrawiam
    kc

  • 10. Data: 2009-10-15 22:11:07
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik " kc" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wyższe). Do załatwienia najprostszej sprawy musisz przedstawić sto
    > zaświadczeń i opinii na piśmie (podpisanych i ostemplowanych), żeby

    Tak, pucz trzech K. sie nie udał.
    Co cię nie zabije, to cię wzmocni.