  • 1. Data: 2010-05-12 17:28:36
    Temat: W tym wątku możesz wyrazić swoje współczucie dla Estonii
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    "(....)
    W środę zielone światło do wejścia do UE dała tylko Estonii, która
    przyjmie wspólną walutę 1 stycznia 2011 r. Polska i pozostałe kraje:
    Bułgaria, Czechy, Litwa, Łotwa, Węgry, Rumunia i Szwecja, nie spełniają
    obecnie warunków.
    (....)"

    http://biznes.onet.pl/ke-polska-nie-spelnia-zadnego-
    z-kryteriow-wejscia-,18493,3223573,3030296,3223573,1
    ,komentarze-detal

    W tym wątku możesz wyrazić swoje współczucie dla Estonii.
    J.

  • 2. Data: 2010-05-12 17:45:42
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ,komentarze-detal

    > W tym wątku możesz wyrazić swoje współczucie dla Estonii.

    Wspólczuje im że nie pejsaci nie bedą mogli robic jazd +-50% na ich crossie.
    Wspólczuje im tanich zakupów na Litwie i w Polsce.
    Współczuję, że maja taką gospodarkę, że bez Euro zaliczyli chyba największą
    glebę ze wszystkich krajów Europejskich.
    Wspólczuje im że sami nie dali rady i byli tak głupi, że w szczytach
    koninktury wszystko przeżarli i teraz w bessie musieli ciąć płace
    budżetówki, emerytury i wiele innych kwestii.
    Wspólczuje im że są tak małym państwem położonym między młotem i kowadłem i
    pokazali, że sami sobie nie radzą.

  • 3. Data: 2010-05-12 18:39:17
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Joachim pisze:

> [...]
    ,komentarze-detal

    > W tym wątku możesz wyrazić swoje współczucie dla Estonii.

    Hehe, nawet Vincent wyraża swoje współczucie :)

    "
    (....)
    Rostowski: lepiej, że obecnie nie jesteśmy członkami strefy euro
    ------------

    Strefa euro, pognębiona przez rynki finansowe w związku z problemami
    dłużnymi niektórych swoich członków, potrzebuje czasu na ,,odnowę", a
    Polska nie będzie się spieszyć ze wstąpieniem do niej, powiedział w
    środę minister finansów, Jacek Rostowski.
    (....)
    "

    http://biznes.onet.pl/rostowski-lepiej-ze-obecnie-ni
    e-jestesmy-czlonkami,18493,3223412,3030296,3223412,1
    ,komentarze-detal

    Vincent, dziękujemy że się dołączyłeś do naszej współczującej społeczności!

    J.

  • 4. Data: 2010-05-12 19:09:09
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Dodam że dla mnie osobiście wejście do strefy euro jest di niczego
    niepotrzebne, natomiast tym lepiej, im silniejszy Złoty. Tak więc teraz jest
    o wiele lepiej niż rok temu i w zasadzie mogłoby pozostać na tym poziomie,
    co jak wiemy jest nierealne.

  • 5. Data: 2010-05-13 08:13:55
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik "skippy"...
> [...]
    > niepotrzebne, natomiast tym lepiej, im silniejszy Złoty. Tak więc teraz
    > jest o wiele lepiej niż rok temu i w zasadzie mogłoby pozostać na tym

    Teoretycznie mozemy wprowadzic euro w Polsce po takim kursie jaki nam
    odpowiada, ale przy wymianie 1=1 nikt nic od nas nie kupi.

    Leszek

  • 6. Data: 2010-05-13 08:19:35
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "skippy"...
    >
    > Teoretycznie mozemy wprowadzic euro w Polsce po takim kursie jaki nam
    > odpowiada, ale przy wymianie 1=1 nikt nic od nas nie kupi.
    >
    > Leszek

    To jasne, ja mówie o swoich osobistych preferencjach.
    Gdybym importował albo eksportował, to wiem jak zabezpieczyć kurs i kogo
    mozna wziąć na bdb doradcę w tej sprawie.
    Lament podnoszą prawdziwi spekulanci oraz niedouczeni nieudacznicy.

  • 7. Data: 2010-05-13 08:35:15
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > W tym wątku możesz wyrazić swoje współczucie dla Estonii.

    A ja wspolczuje tobie braku wiedzy ekonomicznej bo gdybys wiedzial o czym
    piszesz, a nie powtarzal cudzych stwierdzen. Zlotowka jest uzalezniona od
    euro. Czego dowodem byl zjazd nazej gieldy po pogloskach o bankructwie
    Grecji, Hiszpanii i Portugalii.

    Wiedzialbys wtedy rowniez, ze Michalkiewicz i inni publicysci jego pokroju
    pisza to dla kasy.

    Leszek

  • 8. Data: 2010-05-13 08:48:34
    Od: "kigam" <p...@g...com>

> [...]
    > Grecji, Hiszpanii i Portugalii.
    >
    > Wiedzialbys wtedy rowniez, ze Michalkiewicz i inni publicysci jego pokroju

    Lechu nie cwaniakuj tak, bo tu sporo osób współczuje tobie wiedzy futowej
    hehe, choć trzeba przyznać że masz doświadczenie w liczeniu marginesu
    depozytu.

  • 9. Data: 2010-05-13 09:01:31
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik "kigam"
    > Lechu nie cwaniakuj tak, bo tu sporo osób współczuje tobie wiedzy futowej
    > hehe, choć trzeba przyznać że masz doświadczenie w liczeniu marginesu
    > depozytu.

    Po sprzedazy 1 futa na poniedzialkowym otwarciu i pozniejszym odbiciu
    wyszedlem na lekki +.
    Wiec o co chodzi?

    Leszek

  • 10. Data: 2010-05-13 11:03:06
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    > Użytkownik "kigam"
    >
    > Po sprzedazy 1 futa na poniedzialkowym otwarciu i pozniejszym odbiciu
    > wyszedlem na lekki +.
    > Wiec o co chodzi?
    >
    > Leszek

    Chodzi o to, że za miesiąc lewarek znowu uderzy Cię w głowe i będziesz się
    pytał o depozyt a grasz tutaj ekonomicznego eksperta.