  • 11. Data: 2009-05-19 13:53:25
    Temat: Re: Gdzie Polbank i City pod jednym dachem ?
    Od: Bestseller <b...@S...pl>

    Dnia Tue, 19 May 2009 03:44:08 -0700 (PDT), BK napisał(a):

> [...]
    w ochroniarza chciałbym doradzić, gdzie znajdzie obydwa banki kilkadziesiąt metrów od
    siebie.

    > Sorry moze deko nie w temacie nie lepiej puscic przelew sorbnetem?

    Możesz przybliżyć tą usługę? Pierwsze słyszę. Google wypluwa tylko jakieś
    wycieki i materiały.

  • 12. Data: 2009-05-19 14:07:33
    Od: Bestseller <b...@S...pl>

    Dnia Tue, 19 May 2009 15:53:25 +0200, Bestseller napisał(a):

> [...]
    siebie.

    > Możesz przybliżyć tą usługę? Pierwsze słyszę. Google wypluwa tylko jakieś

    Nie udaje mi się tego posta anulować - miałem literówkę w zapytaniu. Już
    wszystko jasne.

  • 13. Data: 2009-05-19 17:13:39
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    ąćęłńóśźż wrote:

    > Nie, bo formalnie różni posiadacze kont (chociaż I grupa
    > pokrewieństwa). JaC

    Jeżeli pierwsza grupa, to dlaczego nie przelew?
    Czy do tego będzie darowizna? Jeżeli tak to musi być przelew
    albo przekaz pocztowy żeby skorzystać ze zwolnienia z podatku.

  • 14. Data: 2009-05-19 17:43:54
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Jak dzisiaj kupujesz ojcu bułki, a jutro matka Tobie, to tylko rządowe hieny żyjące z
    tego, co rozkradną obywatelom będą mysleć o darowiźnie.
    JaC

    -----

  • 15. Data: 2009-05-19 21:14:05
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 19 Maj, 11:54, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
> [...]
    ochroniarza chciałbym doradzić, gdzie znajdzie obydwa banki kilkadziesiąt metrów od

    Przy Rejtana. Wystarczy przeskoczyć rondo.

  • 16. Data: 2009-05-19 22:52:02
    Temat: Re: [W-wa] Gdzie Polbank i City pod jednym dachem ?
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
    > Znajoma musi przenieśc większą gotówkę z jednego do drugiego, więc
    > zamiast zabawy w ochroniarza chciałbym doradzić, gdzie znajdzie obydwa
    > banki kilkadziesiąt metrów od siebie.

    Przede wszystkim podzielić operację na kilka transz, najlepiej każdą z
    nich między różnymi oddziałami, aby w razie wpadki nie stracić
    wszystkiego tylko jakąś część. Tak po 10-20 tyś max.

  • 17. Data: 2009-05-20 06:23:18
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Miernik wrote:

    > Przede wszystkim podzielić operację na kilka transz, najlepiej każdą z
    > nich między różnymi oddziałami, aby w razie wpadki nie stracić
    > wszystkiego tylko jakąś część. Tak po 10-20 tyś max.

    Proponowałbym się maskować w terenie
    i jeszcze jakieś oddziały posredniczące dla zatarcia śladów...

  • 18. Data: 2009-05-20 12:02:15
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miernik" <p...@p...miernik.name> napisał w wiadomości

    > Przede wszystkim podzielić operację na kilka transz, najlepiej każdą z
    > nich między różnymi oddziałami, aby w razie wpadki nie stracić
    > wszystkiego tylko jakąś część. Tak po 10-20 tyś max.

    Paranoia jest na szczeście uleczalna w dzisiejszych czasach;))

  • 19. Data: 2009-05-20 19:12:19
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

> [...]

    > nich między różnymi oddziałami, aby w razie wpadki nie stracić
    > wszystkiego tylko jakąś część. Tak po 10-20 tyś max.

    I koniecznie sztuczny tłum w banku! Wiecie, wchodzi 10 osób, ale tylko jedna
    wypłaca te Dwadzieścia Tysięcy!

  • 20. Data: 2009-05-20 19:30:00
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Miernik <p...@p...miernik.name> writes:

    > Przede wszystkim podzielić operację na kilka transz, najlepiej każdą z
    > nich między różnymi oddziałami, aby w razie wpadki nie stracić
    > wszystkiego tylko jakąś część. Tak po 10-20 tyś max.

    No bez zartow - bierzesz pod uwage mozliwosc straty 10-20 kzl tak "bez
    powodu"?
    --
    Krzysztof Halasa