  • 11. Data: 2002-04-12 09:46:29
    Temat: Re: WAP mBank - czy dzisiaj dziala ???
    Od: "SS" <s...@o...pl>

    Ale co mBank czy MultiBank ???

    Użytkownik "Stiwi" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a96a9n$7so$1@news.onet.pl...
    > > a prosze sprawdzić teraz?
    >
    > Teraz dziala.
    >
    > Pozdrowienia,
    > Sebastian.

  • 12. Data: 2002-04-12 09:56:54
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > Ale co mBank czy MultiBank ???

    MultiBank. mBank zatem tez powinien.

  • 13. Data: 2002-04-12 09:58:07
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > a prosze sprawdzić teraz?

    ahh te banki ;-)
    Od rana nic innego nie robie, tylko
    wykonuje telefony.
    Prosze sprobowac zrobic przelew np. z RO
    na MultiKonto za pomoca WAPu...

    Probowalem dwukrotnie i dwukrtonie
    wyskoczyl mi blad o jakims braku prowizji...

    Pozdrowienia,
    Sebastian.

  • 14. Data: 2002-04-12 10:52:25
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "SS" <s...@o...pl> wrote in message
    > Nie bardzo rozumiem ... jaka jest ta konfiguracja zalecana przez mBank ???
    > Dlaczego dostep przez numer "mBankowy" jest drozszy ????

    mBank rowniez ma dodatkowy numer wlasny, przez ktory mozesz sie laczyc (nie
    standardowy operatora). Cena polaczenia normalna jak przy rozmowie.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 15. Data: 2002-04-12 10:53:39
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Stiwi" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Ooo...A to niby dlaczego? Laczylem sie kiedys przez mBankowy, teraz
    > standardowa
    >
    > +48601100123 - to nie jest numer mbankowy, a numer
    > dostepu do internetu w Plusie. Pod ten wlasnie numer
    > trzeba skonfigurowac WAP, zeby polaczyc sie z mbankiem
    > albu MultiBankiem.
    No wlasnie wiem i przez ten numer sie lacze. Chyba nie zrozumialem co
    chciales przekazac.
    Zrozumialem, ze masz nadzieje, ze on sie wlasnie nie przez ten numer laczy
    :) Ehh... Lepiej
    pojde sobie kawe zrobic :)))

    --
    pzdr