  • 1. Data: 2009-12-13 13:14:34
    Temat: WBK rezygnacja z karty payback i konta, co z numerem payback
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Witam!
    Zamierzam zamknąć konto24.pl i zrezygnowac z karty payback debetowej.
    Szkopuł w tym ze ustawiłem jej numer -payback- jako numer podstawowy i pod
    niego
    podczepiłem inne numery. Czy zamykając te kartę pozbawią mnie tego numeru i
    zabiorą punkty
    czy karta będzie zamknieta ale drugą strona karty (pasek z kodem kreskowym i
    numerem payback)
    mogę dalej używać?

    pozdrawiam

    --
    REWELACJA! Rozbudowany system sprzedaży z księgowością i magazynem za -
    29,99 zł. !

  • 2. Data: 2009-12-15 08:13:36
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    On Dec 13, 2:14 pm, "wspolna-flaszka.pl"
> [...]
    >
    > pozdrawiam
    >
    > --
    > REWELACJA! Rozbudowany system sprzedaży z księgowością i magazynem za -

    Po rezygnacji z karty MasterCard PAYBACK nie można zalogować się już
    numerem takiej karty na www.payback.pl, ani zrealizować z jej pomocą
    uzbieranych punktów. Po rezygnacji z produktu klient powinien kartę
    zniszczyć lub oddać do Banku.

    Oczywiście inne karty PAYBACK należące do klienta (mimo że były
    podłączone do zastrzeżonej MasterCard PAYBACK) będą nadal aktywne -
    można nimi zbierać punkty, logować się do www.payback.pl i realizować
    nagrody.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK