  • 11. Data: 2007-02-21 09:13:27
    Temat: Re: WBK - zmiana numeru telefonu - paranoja
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Markus Sprungk wrote:

    > Czyli mam zapychać ekstra do oddziału tylko po to by zrobić to co w każdym
    > normalnym Banku można sobie samemu zmienić w ustawieniach konta. Gratuluję
    > WBK-owi podejścia do klienta

    Nie ma się co dziwić po prostu dbają o bezpieczeństwo i tyle. Jeżeli
    możliwa byłaby zmiana telefonu przez www to na cholere te hasła i ten
    telefon skoro z chwilą poznania hasła i loginu masz praktycznie pełen
    dostęp!

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 12. Data: 2007-02-21 09:15:53
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Marcin Nowakowski wrote:

    > A widocznie komuś się nie chce chodzić do oddziału. Ma takie życzenie,
    > aby tam nie chodzić.
    > Z ciekawości, jak to jest w innych bankach z tymi kodami? Też trzeba
    > biegać do oddziału żeby zmienić telefon?

    Ale to nie jest utrudnianie. Po prostu jeżeli telefon można zmienić
    mając tylko dostęp przez www to na cholere ten telefon?
    W mbanku zmiana telefonu tylko przez partyline no ale oni nie mają
    oddziałów. No chyba że przechodzisz z kodów na telefon to wtedy możesz
    to zrobić przez www no ale to zrozumiałe.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 13. Data: 2007-02-21 09:20:24
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Marcin Nowakowski wrote:
    [...]

    > A widocznie komuś się nie chce chodzić do oddziału. Ma takie życzenie,
    > aby tam nie chodzić.
    > Z ciekawości, jak to jest w innych bankach z tymi kodami? Też trzeba
    > biegać do oddziału żeby zmienić telefon?

    m*banki,citi,mille,inteligo - chyba nie (tzn jest odpowiednia opcja w
    systemie, ale nie próbowałem zmieniać)

    W ing odpowiedniej opcji nie widzę.

    KJ

  • 14. Data: 2007-02-21 10:00:45
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> napisał w
    wiadomości news:ergvtl$cs$2@news.dialog.net.pl...
    > A cóż za problem autoryzować jego zmianę kodem SMS? Oczywiście poza tym,
    > że musiałbyś przez chwilę posiadać dwa numery telefonu.

    Dokładnie. Leć teraz do banku i stój tam w kilometrowej kolejce - jakie są
    zwykle w BZWBK.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 15. Data: 2007-02-21 10:09:39
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net> writes:

> [...]
    > możliwa byłaby zmiana telefonu przez www to na cholere te hasła i ten
    > telefon skoro z chwilą poznania hasła i loginu masz praktycznie pełen

    A gdyby byla mozliwosc zmiany przez telefon (ten "stary")?

    MJ

  • 16. Data: 2007-02-21 10:14:13
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 21 lut o godzinie 09:08, na pl.biznes.banki, gg napisał(a):

    > Ten bank to relikt przeszłości,

    Pieprzysz jak mały kazio po dużym piwie :/

    > tym tygodniu zamykam tam konto które oworzyłem jakies 15lat temu
    > (jeszcze w BZWBK).

    A teraz to jest k..a co - jak nie BZWBK?

    --
    Herbi
    21-02-2007 11:14:12

  • 17. Data: 2007-02-21 10:18:31
    Od: "Ryszard" <r...@o...eu>

    Kiedyś szło zmienić numer dla SMSKodu poprzez doradców BZWBK24 telefonicznie
    numer jest na strone banku(chyba ten(061) 856 52 42). Potrzebne było tylko
    dodatkowe hasło ustalane przy podpisywaniu umowy o usługi bankowości
    elektronicznej do weryfikacji. Warto zadzwonić może sie uda.

  • 18. Data: 2007-02-21 10:34:26
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Pieprzysz jak mały kazio po dużym piwie :/

    Załatwiałeś kiedyś coś w tym banku oprócz otwarcia konta? Osobiście?

    > A teraz to jest k..a co - jak nie BZWBK?
    Sorka - miało być BZ

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 19. Data: 2007-02-21 10:41:50
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Załatwiałeś kiedyś coś w tym banku oprócz otwarcia konta? Osobiście?

    jezeli masz awersje do obslugi w placowkach bankowych to załóż sobie
    konto w mBanku lub VW Bank direct i NIGDY żadnej placówki nie odwiedzisz...

    kazdy ma wybor, nie podoba sie w tym banku to przenosi sie do innego,
    proste i jasne ;-)
    __
    pozdr.
    RobertS
    GG:32360

  • 20. Data: 2007-02-21 11:00:35
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    > jezeli masz awersje do obslugi w placowkach bankowych to załóż sobie
    > konto w mBanku lub VW Bank direct i NIGDY żadnej placówki nie
    > odwiedzisz...

    Nie mam awersji do wizyt w banku. Skąd wysnułeś takie wnioski?
    Pisałem konkretnie o BZWBK. Nikompetencja i kolejki - taka jest norma w
    oddziale w którym miałem parę razy nieprzyjemność coś załatwiać. A konto w
    mbanku mam.
    Czeka mnie jeszcze jedna wizyta u nich - z wypowiedzeniem umowy i oddaniem
    tokena. Jak sobie o tym pomyślę to już mi się robi słabo...

    --
    pozdrawiam
    P.