  • 1. Data: 2009-04-22 10:29:40
    Temat: WIG-i - prosba o pomoc :)
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Moi Mili, sypnął mi się kompik i mam poważny problem z baza dla WIG-ow.
    Szukam i szukam w sieci, ale nic sensownego nie znajduję, bo dane zawierają
    błędy.

    Czy ktoś mnie może prywatnie poratować?

    Chodzi mi o wszystkie WIG-i, te branżowe też ale bez dorabianej sztucznie
    historii wstecz, bo i takie dane napotkałam.
    Zależy mi też na tym, by miały obroty.
    Format najlepiej txt lub prn.

    da się coś zrobić ? :)

    jeśli tak, to proszę o podesłanie na poniższy adres:
    b...@o...pl

    z góry dziękuję dobrym duszyczkom :)
    Barbara

  • 2. Data: 2009-04-22 23:12:41
    Temat: Re: WIG-i - prosba o pomoc :)
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "Barbara" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | Format najlepiej txt lub prn.
    |
    | da się coś zrobić ? :)
    |
    | jeśli tak, to proszę o podesłanie na poniższy adres:

    czy naprawdę nikt mi tyłka nie uratuje?
    B.

  • 3. Data: 2009-04-23 06:38:16
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Rozumiem, że dane z BOŚa lub Parkietu są złe. Ja (niestety) z innych nie
    korzystam. A! Ewentualnie jest stooq.
    Dombrek

  • 4. Data: 2009-04-23 16:27:36
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Barbara pisze:
    > Użytkownik "Barbara" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > czy naprawdę nikt mi tyłka nie uratuje?
    > B.

    Ja korzystam czasem z tego źródła:
    http://bossa.pl/pub/

    Być może znajdziesz tam to, czego szukasz.

    Pozdrawiam
    J.