  • 1. Data: 2009-06-13 10:52:42
    Temat: WIG20
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    IMO zaczynamy macanie sufitu.
    http://ifutures.pl/download/file.php?id=6344&mode=vi
    ew

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-06-13 11:18:44
    Temat: Re: WIG20
    Od: " onwro" <o...@N...gazeta.pl>

    nie ma paniki, musisz podwyzszyc sufit znaczaco i to nie na 2200 i nie na 2300
    i nawet nie na 2400.

    czy dobrze pamietam ze oczekujesz/oczekiwales znaczacego odwrotu wlasnie jakos
    teraz ?

  • 3. Data: 2009-06-13 11:22:29
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik " onwro" <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2300
    > i nawet nie na 2400.
    >
    > czy dobrze pamietam ze oczekujesz/oczekiwales znaczacego odwrotu wlasnie

    Tak, w tej okolicy czasowej spodziewam się znaczącego PZ.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-06-13 20:59:54
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

    > Tak, w tej okolicy czasowej spodziewam się znaczącego PZ.

    Sygnał do odwrotu da giełda amerykańska. Trochę sztuczne jest to silne odbicie
    bez fundamentów i dlatego nie ma większych szans na kontynuację.
    Pytanie kiedy? Za tydzień? Za miesiąc?

  • 5. Data: 2009-06-13 22:02:45
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik " XXL" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Sygnał do odwrotu da giełda amerykańska...

    A w lutym odbiliśmy się po sygnale, czy przed?

  • 6. Data: 2009-06-14 09:42:57
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

    A w lutym odbiliśmy się po sygnale, czy przed?

    Skala spadków na naszej giełdzie była głębsza niż w USA i większości krajów
    więc fundusze zagraniczne zaczęły wcześniej skup pod odbicie w USA.
    Teraz fala spadkowa prawdopodobnie zacznie się wcześniej na GPW niż w USA
    i......wcześniej się skończy.
    Okolice października to może być początek nowej, silnej fali wzrostowej.

  • 7. Data: 2009-06-14 09:49:11
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > i......wcześniej się skończy.
    > Okolice października to może być początek nowej, silnej fali wzrostowej.

    Zakładając świetlaną przyszłość naszej gospodarki to zapewne masz rację.

  • 8. Data: 2009-06-14 10:49:32
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    > skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):
    >

    > A w lutym odbiliśmy się po sygnale, czy przed?
    >
    > Skala spadków na naszej giełdzie była głębsza niż w USA i większości
    > krajów

    Nieprawda.
    Przestań cytować cudze brednie i samodzielnie popatrz na wykres.
    http://www.futures2009.republika.pl/skala.png

    > więc fundusze zagraniczne zaczęły wcześniej skup pod odbicie w USA.

    Aha, czyli jednak u nas mina była wcześniej i nie zaczęło sie od USA.
    Dziwnym zbiegiem okoliczności w 2001 tak samo.

    "Zacznie sie od usa, ale sie nie zaczelo od usa bo sie jednak zaczelo od
    usa"

    Sprawdzaj to, na podstawie czego piszesz te rzeczy, bo to naprawdę jest
    śmieszne momentami.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-06-14 11:07:31
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

> [...]
    > usa"
    >
    > Sprawdzaj to, na podstawie czego piszesz te rzeczy, bo to naprawdę jest

    Przecież nie chodzi o to by mówić z sensem. Sens jest nudny i mało
    sensacyjny dodatkowo pracochłonny. Dużo bardziej atrakcyjny jest rudy kaczor
    z grubymi Żydami na rowerach.

  • 10. Data: 2009-06-14 11:11:21
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Przecież nie chodzi o to by mówić z sensem. Sens jest nudny i mało
    > sensacyjny dodatkowo pracochłonny. Dużo bardziej atrakcyjny jest rudy
    > kaczor
    > z grubymi Żydami na rowerach.

    Powiązałes kaczor i rudy i nie wiem o kogo chodzi.
    Rudy - to Kurski?
    Kaczor - prezes albo brat?
    Czy może rudy i kaczor to w jednej osobie Tusk?
    Ale przecież Tusk jest gojem.
    Ale z żydami na rowerach.
    OK
    Nic nie czaje;)