  • 11. Data: 2010-05-29 18:54:26
    Temat: Re: Zgoliłem wąsy
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4c015dbf$0$19166$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
    >>
    > Przecież nie wybieramy purpurata a prezydenta :)
    > BTW: Nie jesteś przeciwnikiem in vitrio za pieniądze podatników?
    >
    > --

    Natomiast skoro dotykamy tych tematów, w oderwaniu od M.J. - to dorosły
    facet który nie ma żony - albo żyje w jednej z form grzechu, albo jest chory
    (impotencja).
    Stąd, jako katolik, na takich nie mogę głosować.
    Grzech i choroba wykluczają; tak sądzę.

  • 12. Data: 2010-05-29 18:57:24
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Zbigniew Masternak - "Jezus na prezydenta"

    Woda święcona zakazana w europarlamencie.
    http://tiny.pl/ht5t2

    "[...] Zakaz używania święconej wody i kadzideł przy święceniu biur
    poselskich wydano w Parlamencie Europejskim [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 13. Data: 2010-05-29 18:57:46
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > "&#8211; Pewien człowiek miał drzewo figowe zasadzone w swojej winnicy.
    > Przyszedł
    > i szukał na nim owoców, ale nie znalazł. Rzekł więc do ogrodnika: ''Oto
    > już
    > trzy lata, odkąd przychodzę i szukam owocu na tym drzewie figowym, a nie
    > znajduję. Wytnij je: po co jeszcze ziemię wyjaławia?'' Lecz ten mu
    > odpowiedział: ''Panie, jeszcze na ten rok je pozostaw. Ja okopię je i
    > obłożę
    > nawozem. Może wyda owoc. A jeśli nie, w przyszłości możesz je wyciąć... "
    >
    > Zbigniew Masternak - "Jezus na prezydenta"

    Podoba mi się "obłożę nawozem" - czy to odpowiednik obrzucania gównem w
    kampaniach wyborczych ?

    --
    marfi

  • 14. Data: 2010-05-29 19:00:24
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > chory (impotencja).
    > Stąd, jako katolik, na takich nie mogę głosować.

    Potraktuj go jak "kotolika" - będzie Ci łatwiej podjąć decyzję bo to tylko
    jedna litera inna :)

    --
    marfi

  • 15. Data: 2010-05-29 19:01:16
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Zbigniew Masternak - "Jezus na prezydenta"

    Woda święcona zakazana w europarlamencie.
    http://tiny.pl/ht5t2

    poselskich wydano w Parlamencie Europejskim [...]".

    Uzywanie wody święconej do czegokolwiek innego, niź chrzczenie ludzi -
    uważam za tradycję pogańską, rodzaj czarów i się mocno dziwię, że kościół w
    tym trwa.

  • 16. Data: 2010-05-29 19:03:31
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

    > Podoba mi się "obłożę nawozem" - czy to odpowiednik obrzucania gównem w
    > kampaniach wyborczych ?

    :)

    kc

  • 17. Data: 2010-05-29 19:05:53
    Temat: [OT] WIG20
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Na razie niewiele jest do pisania, więc dla porządku, miedzy rozmowami o
    polityce:

    Po odbiciu od wsparcia parabolicznego
    http://ifutures.pl/download/file.php?id=7932

    czekamy na konsolkę:
    http://ifutures.pl/download/file.php?id=7957

    gdzie zobaczymy czy to max odbicia, czy wracamy na 500-600 lipiec-sierpień.

    I chwilowo tyle.

  • 18. Data: 2010-05-29 19:10:52
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Powinno byc w koszyku świadczeń dotowanych, wg. mnie.

    A wg mnie nie - jeżeli kogoś nie stać na taki wydatek to możliwe, że nie
    będzie go stać na wychowanie dziecka, które trwa wiele lat i kosztuje sporo
    więcej. W skrajnym przypadku znajdzie się i taki(a), który powie zrobiliście
    mi bachora to pomóżcie go wychować...

    > To choroba która osłabia państwo - rodzi się mniej dzieci.

    Nie osłabiaj mnie z tym osłabianiem państwa...

    --
    marfi

  • 19. Data: 2010-05-29 19:13:12
    Temat: Re: WIG20
    Od: Endriu <a...@g...com>

> [...]
    7
    > gdzie zobaczymy czy to max odbicia, czy wracamy na 500-600 lipiec-sierpień.

    Na uwagę w mojej opini zasługuje najnowszy wysoce interesujący blogowy
    wpis byłego grupowicza (jak mówią) Jacka Maliszewskiego:

    Dwa scenariusze rozwoju wypadków na rynku walutowym
    http://jacekmaliszewski.blox.pl/2010/05/Dwa-scenariu
    sze-rozwoju-wypadkow-na-rynku.html

    "[...] Jeśli doszłoby do wybicia poniżej poziomu 1,16 - linii szyi tej
    formacji, to czekałby nas kolosalny spadek przynajmniej do poziomu

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 20. Data: 2010-05-29 19:25:26
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

> [...]
    > zrobiliście mi bachora to pomóżcie go wychować...

    > Nie osłabiaj mnie z tym osłabianiem państwa...

    ok to mniej ważne - dotowane, czy nie.
    Ważne żeby nie zakazywać.