  • 1. Data: 2009-01-29 12:22:44
    Temat: WIG20 - wyjątek na skalę światową
    Od: Sheen <z...@v...pl>

    Jesli ktoś ma wątpliwości, czy WGPW to bananowa giełda, to dzisiejsza
    sesja (i cały ten tydzień) chyba je rozwiała. Moja prognoza o wzrostach
    dotyczyła DAX-a i tam oraz na innych cywilizowanych rynkach się
    sprawdza. Myślałem, że WIG20 nie będzie wyjątkiem, ale się myliłem.
    Chyba się przeniosę na DAX-a całkowicie.

  • 2. Data: 2009-01-29 12:45:28
    Temat: Re: WIG20 - wyjątek na skalę światową
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Zapytaj się w Germanii czy firmy są tam umoczone na taką skale w opcje i
    CIRSY.
    DJ

  • 3. Data: 2009-01-29 12:48:09
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > Myślałem, że WIG20 nie będzie wyjątkiem, ale się myliłem.
    > Chyba się przeniosę na DAX-a całkowicie.

    Reasumując:

    Wszędzie rośnie a u Donka maleje :).

    P.S. Zara będzie rosło cierpliwości...

    Dr.Endriu

  • 4. Data: 2009-01-29 12:52:36
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Ale Wy mlodzi jestescie niecierpliwi.

    D.

  • 5. Data: 2009-01-29 13:03:08
    Od: " " <k...@g...pl>

    Sheen <z...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    > sprawdza. Myślałem, że WIG20 nie będzie wyjątkiem, ale się myliłem.
    > Chyba się przeniosę na DAX-a całkowicie.

    A mnie się wydawało, że bananowa giełda to taka, która ślepo podąża za innymi.

  • 6. Data: 2009-01-29 13:06:30
    Od: "DeJotTe" <d...@g...com>

    WGPW niestety powoli zamiera. Chyba trzeba bedzie sie przyzwyczaic do tak
    niskich obrotow, a w zwiazku z tym rowniez do braku plynnosci na kontraktach
    i do czesto przypadkowych ruchow jak chocby dzis i w ostatnich dniach.
    Jestesmy na pozimach rownowagi i w waskim zakresie przy malych obrotach
    mozemy poruszac sie przez wiele miesiecy, a to nie bedzie zachecalo do
    aktywnosci i w efekcie zmniejszy sie rowniez zmiennosc.

  • 7. Data: 2009-01-29 13:07:49
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > sprawdza. Myślałem, że WIG20 nie będzie wyjątkiem, ale się myliłem.
    > Chyba się przeniosę na DAX-a całkowicie.

    mylisz się kolego... pod tym względem nasza giełda jest jedną z
    najrozsądnieszych giełd świata... na DAXie helmuty biegają tylko za ameryką,
    zero pomyślunku... wyjątkowa młotownia tam gra... a nasza giełda zawsze próbuje
    wyprzedzic ruchy Wall Street...patrząc na zdechliznę naszego rynku można
    podejrzewac, że w usa szukuje się konkretniejsza zwała...

  • 8. Data: 2009-01-29 13:08:30
    Od: Sheen <z...@v...pl>

    Dieter wrote:
    > Ale Wy mlodzi jestescie niecierpliwi.
    >
    > D.

    Nie o to chodzi. Dzisiaj DAX zaliczy korektę (czyt. u nas nowe dołki :),
    a jutro nowe szczyty tygodniowe ok. 4620 (czyt. u nas wzrost o 20 pkt).

    Ogólnie liczyłem na inny scenariusz w tym tygodniu, a jutro ważny dzień,
    bo zamknięcie miesiąca. Jeśli wypadnie niżej niż ok. 1690, to kiepsko
    widzę dalsze wzrosty.

  • 9. Data: 2009-01-29 13:29:56
    Od: k...@o...pl

    On 29 Sty, 14:07, "viper" <v...@o...pl> wrote:
    >na DAXie helmuty biegają tylko za ameryką,
    > zero pomyślunku... wyjątkowa młotownia tam gra... a nasza giełda zawsze próbuje
    > wyprzedzic ruchy Wall Street...
    nie wyprzedza tylko idzie tak jak pre-market w USA...

  • 10. Data: 2009-01-29 13:35:58
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Sheen <z...@v...pl> napisał(a):

    Jutro ważny dzień, bo zamknięcie miesiąca. Jeśli wypadnie niżej niż ok. 1690,
    to kiepsko widzę dalsze wzrosty.

    Nie ma póki co większych szans na wzrosty, co najwyżej krótkoterminowe podbicie.
    Nie ma ku temu żadnych przesłanek fundamentalnych - wciąż napływają fatalne
    dane makro ze świata.
    Nie zapominaj, że 2 lutego rozpoczyna sie publikacja wyników za IV kw.
    polskich spółek. Można się spodziewać, że raporty będą złe lub bardzo złe.
    Nie będzie więc podstaw do wzrostów.
    Czekamy więc na rozpoczęcie kolejnej (ostatniej?)fali spadkowej w USA i nowe
    dołki bessy. Dopiero po ich ustanowieniu możemy spodziewać się rozpoczęcia
    dłuższego odbicia.