  • 21. Data: 2009-06-08 13:38:15
    Temat: Re: WYNIKI eurowyborów
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Emka pisze:

    > Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Ten akurat nie, ale zaczynasz setki innych w podobnym stylu.
    > A tu podpięłam się jedynie okazyjnie, żeby ci to uzmysłowić.

    Dziękuję. Teraz już wiem.

  • 22. Data: 2009-06-08 19:26:58
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Joachim"

    > która wybrała nawet obcokrajowca na męża (mówię o liderkach Huebner i
    > Thun)? Co te kobiety myślą o Polakach, skoro kochają się w obcokrajowcach?

    Ja piernicze:))))
    Jesteś chory, przyjacielu.

  • 23. Data: 2009-06-08 20:22:37
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    skippy pisze:
    > Użytkownik "Joachim"

    > Ja piernicze:))))
    > Jesteś chory, przyjacielu.

    Chyba nie doczytałeś, że to była "uwaga na luzie", nie do brania na
    poważnie.

    No, ale czego się spodziewać po wyborcy zaprogramowanym przez GW i TVN?

    J.

  • 24. Data: 2009-06-08 20:27:08
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba nie doczytałeś, że to była "uwaga na luzie", nie do brania na
    > poważnie.
    >
    > No, ale czego się spodziewać po wyborcy zaprogramowanym przez GW i TVN?

    Nie byłem na wyborach.
    Chyba GW i TVN tego nie promowały.
    Jesteś podwójnie chory, jak widać.

    Natomiast ten dodateczek "na luzie", w kontekście obrazania Polaków, bo pis
    jest pod po, nie znaczy nic.
    Nie zgrywaj wariata, frustrato.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2009-06-08 20:31:34
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    skippy pisze:
> [...]
    > Jesteś podwójnie chory, jak widać.
    >
    > Natomiast ten dodateczek "na luzie", w kontekście obrazania Polaków, bo pis

    Dobrze, że to internet, bo pewnie gdyby to było w realu, to już byś mnie
    pobił, jak młodzi wykształceni działacze PO tą aktorkę Cukier-Kotkę.

    Przyznaj się dresiarzu - już cię pięści przecież swędzą!

    J.

  • 26. Data: 2009-06-08 20:44:24
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 8 Cze, 22:31, Joachim <j...@o...pl> wrote:

> [...]
    >
    > J.

    "to już byś mnie pobił, jak młodzi wykształceni działacze PO tą

    oooo, to już wykryto sprawców, czy tak sobie pier.....isz?

  • 27. Data: 2009-06-08 21:08:45
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    > "to już byś mnie pobił, jak młodzi wykształceni działacze PO tą
    > aktorkę Cukier-Kotkę."
    >
    > oooo, to już wykryto sprawców, czy tak sobie pier.....isz?

    pośliznęła się na skórce od banana

    J.

  • 28. Data: 2009-06-08 23:10:13
    Temat: Re: WYNIKI eurowyborów - z ostatniej chwili
    Od: "P.O. Mylencom" <i...@i...invalid>

    On Mon, 08 Jun 2009 01:01:29 +0200, Joachim wrote:

    > Uwaga na luzie: Tak się zastanawiam, jak można było głosować na kobietę,
    > która wybrała nawet obcokrajowca na męża (mówię o liderkach Huebner i
    > Thun)? Co te kobiety myślą o Polakach, skoro kochają się w
    > obcokrajowcach? Pominę przez grzeczność PZPRowską przeszłość Huebner.

    no normalnie k..a powtorka z Tyminskiego
    z ostatniej chwili:
    http://voices.washingtonpost.com/economy-watch/2009/
    06/supreme_court_holds_up_chrysle.html

    w kraju dupokratow Rudego i ubeckich sadow blokowanie sprzedazy fabryki przez
    pracownikow byloby nie do POmyslenia !

  • 29. Data: 2009-06-09 21:43:38
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Ale z tego co mówią to Olejniczak z Warszawy się nie dostał...
    >
    > http://prawica.net/node/17213
    >
    > "[...]Swoją katastrofę, taki na przykład Wojciech Olejniczak zawdzięcza
    > przede wszystkim Danucie Hubner."[...]

    A to dobre....

    0,6 procent dało mandat
    http://www.tvn24.pl/-1,1604409,0,1,0-6-procent-dalo-
    mandat,wiadomosc.html

    "[...] Jacek Włosowicz - były senator PiS - do europarlamentu dostał się z
    wynikiem 5 tys. 610 głosów.[...]
    [...] Mimo zdobycia przez Iwińskiego kilkudziesięciu tysięcy głosów i
    zdobytego przez SLD 14 proc. poparcia w okręgu warmińsko-mazursko-podlaskim,
    lewica nie otrzymała żadnego mandatu.[...]".

    Kurwa ale eurokomunistyczny bajzel .....
    Stary komunista Tadzio Iwiński padł ofiarą swojej własnej socjalistycznej
    broni, proporcjonalno-nie_wiadomo_jakiej ordynacji wyborczej...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 30. Data: 2009-06-09 22:12:12
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Córka SB-ckiego oprawcy wygrywa w Warszawie.

    Rodzina w UB, komisarz w UE
    http://mazowsze.kraj.com.pl/116945701345517.shtml

    Kurwa ....

    Moi dzadkowie (5 szt.) którzy zginęli w obronie Lwowa przed czerwoną zarazą
    w 1920 roku pewnie w grobie się teraz przewracają biedaki .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/