  • 1. Data: 2003-04-15 08:10:56
    Temat: Wady MC PKOBP?
    Od: "Shameck" <s...@o...pl>

    Jak w temacie
    czy macie jakies zle doswiadczenia z
    MasterCard w PKOBP, ewn wady tej karty - wersja silver?
    pozdrawiam
    Shameck

  • 2. Data: 2003-04-15 09:37:49
    Temat: Re: Wady MC PKOBP?
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Jak w temacie
    > czy macie jakies zle doswiadczenia z
    > MasterCard w PKOBP, ewn wady tej karty - wersja silver?
    > pozdrawiam
    > Shameck

    Zaksięgowali mi źle przelew i 2 tygodnie się z tym woziłem. Ponadto uważam
    że jest jedną z lepszych na rynku i w zasadzie dają je wszystkim którzy
    chcą, nie robią problemów z dochodami.

  • 3. Data: 2003-04-15 10:28:29
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    Ponadto uważam
    > że jest jedną z lepszych na rynku i w zasadzie dają je wszystkim którzy
    > chcą, nie robią problemów z dochodami.

    Nie przeszkadza Ci brak dostepu przez internet ?

  • 4. Data: 2003-04-15 12:50:17
    Od: t...@w...pl

    > Jak w temacie
    > czy macie jakies zle doswiadczenia z
    > MasterCard w PKOBP, ewn wady tej karty - wersja silver?
    > pozdrawiam
    > Shameck

    Sam się nad nią kiedyś zastanawiałem, zregnowałem na wieść że jest
    obligatoryjne ubezpieczenie spłaty kredytu. Nie pamiętam dokładnie ile, aly
    chyba jakieś 0,3% doliczją do wszystkiego.

    To taki samograj - opłaty ubezpieczeniowe powinny pokryć ryzyko kredytowe,
    czyli bank kasuje opłatę roczną, prowizje od transakcji w POSach, a oprócz tego
    jeszcze uczciwy procent (nie pamiętam jaki, ale zakładam że minimum WIBOr razy
    3)

    Na drzewo z taką kartą, chyba że ktoś kolekcjonuje

    Tom

  • 5. Data: 2003-04-15 13:28:45
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

> [...]
    tego
    > jeszcze uczciwy procent (nie pamiętam jaki, ale zakładam że minimum WIBOr

    Nie 0,3% tylko 0,06% od kwoty zadłużenia w dniu rozliczenia. Jest dość tania
    jeśli się nie weźmie dodatkowego ubezpieczenia bo 59 zł i niskie
    oprocentowanie 19,9%.
    Faktem jest to że brakuje podglądu przez net.