  • 31. Data: 2009-07-31 15:11:52
    Temat: Re: Warning dla byków;-)
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    Proponuje najpierw google groups przeszukac: Marek Meissner

  • 32. Data: 2009-07-31 15:35:28
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 31 Lip, 17:11, "Gonzo" <g...@n...net> wrote:
    > Proponuje najpierw google groups przeszukac: Marek Meissner

    Kolega mm to ten pisarz, książki pisze ??

  • 33. Data: 2009-07-31 15:58:55
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    Ksiazki jak ksiazki, ale Marek byl juz na grupie kiedys.

  • 34. Data: 2009-07-31 16:27:13
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > wiesz, ze jestem biedny i mam tylko 100K....A na koniec jako typowy tepy
    > Polack z Polski chcesz mi sie pochwalic swoim samochodem....Zaiste jezeli
    > to jest jedyny wyznacznik twojej pozycji spolecznej to moge ci napisac, ze
    > jestes wybitny jerk....Nie odpowiem ci w angielskim bo musialbys siedziec
    > ze slownikiem i tlumaczyc slowo po slowie, a slow ktory bym uzyl nie
    > drukuja zazwyczaj w slowniku polsko-angielskim....A twoje prognozy mam w
    > dupie, bo jestes tylko jednym z wielu smieci, ktorych prognozy nie maja
    > nic wspolnego z rzeczywistoscia i jesienia sie tu nawet nie pojawisz aby

    I po co sie tak wyzywac przestańcie.
    Marek jest od wielu lat :)
    Ja tam nikomu nie żałuje niech zarabia gdzie chce i jak chce...
    ale posłuchajcie mnie piszcie o rynku a nie o sobie :)

    pzdr
    Dars

  • 35. Data: 2009-07-31 17:11:10
    Od: "Virck" <v...@v...com>

    "Dars" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > Ja tam nikomu nie żałuje niech zarabia gdzie chce i jak chce...
    > ale posłuchajcie mnie piszcie o rynku a nie o sobie :)

    Spoko ja juz go wrzucilem do smietnika. Wiec z mojej strony nothing more....

  • 36. Data: 2009-07-31 18:11:40
    Od: " K" <k...@N...gazeta.pl>

    mmeissner, moi znajomi szukaja lokalu w centrum na hostel w Poznaniu, masz
    jakies znajomosci w tym temacie? no i pochwal sie jakim wozem sie
    poruszasz :)

  • 37. Data: 2009-07-31 18:33:12
    Od: andrew08 <m...@i...pl>

    jak juz jestesmy przy niskich instynktach ..................

    Taka to norma na polskich forach , jeden ku....a madrzejrzy od
    drugiego. tylko jak tak zebrac tych wszystkich madrych do kupy , to
    szambem wali na kilometr.

    Nie macie szacunku do siebie jako Polacy , a od innych ku...a
    wymagacie by was szanowali , pytam sie ZA CO !!!!

    Wracajac do tematu MM jesli juz tak bardzo chcesz szpanowac troska o
    innych , walnij prognoze i juz kto chce skorzysta kto nie oleje , cos
    ala styl Ditera , bez emocji klotni zadymy ,
    Fakt ego masz jak jedem z tych co zasiadal na Olimpie .

    Vrick , olej NJ poszukaj spokojniejszego stanu , a ten konkretny
    przyklad i ta nagla zmiana jest podyktowana w mojej opini ze
    ``optymistyczni ``(naiwni ) uwierzyli ze to jest juz dolek , media tak
    to nagonily w USA ostanio ze bania mala, (zachowanie stadne ) wiec
    obecnie moga szalec i licytowac .(stopy fakt moga byc najnizsze na
    bardzo bardzo dlugo jedyna realna korzysc obecnei )
    Sorry ale ja to zupelnie inaczej postrzegam , a samochody po 40-50
    % spadku sprzedazy honda i inne to sprzedawca ci koszule odda jak
    poprosisz jako dodatek tylko abys kupil u niego ,
    Owszem kojelna banka bedzie imo capand trade to jej fundament ,

    Ogolnie chlopaki ku...a , troche luzu a nie zaraz na noze .

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2009-07-31 20:59:18
    Od: mmeissner <m...@g...com>

    Co do Poznania, nie znam tego terenu. Jestem z Podkarpacia i to jest
    mój rejon działania. Czyżbyś nie wiedział, ze na rynku jest cała masa
    ofert na tego typu lokale? Napisz czego szukasz to Ci znajdę ;-)

    A mój aktualny samochód to Porsche Cayenne 2008. Srebrny, nr rej. RJA
    13YA. Chcesz zdjęcie??? Poprzednio miałem Mercedes E211 240. 2005 r.
    w zeszłym roku go zmieniłem. Teraz kolej na ciebie. ;-)) A tak w
    ogóle, to moze byś się tak chociaż przedstawił??? Ja się nie ukrywam,
    masz moje imię i nazwisko, a jak jesteś ciekawy, to wklep moje imię i
    nazwisko w google.

  • 39. Data: 2009-07-31 21:10:58
    Od: mmeissner <m...@g...com>

    Nie dalej jak wczoraj napisałem mój scenariusz na temat przyszłości
    rynku - na razie jeszcze oczekuję niezbyt dużych wzrostów, ew. trendu
    boczneho, spadków we wrześniu. Te będą duże, sądzę ze z testowaniem
    lutowych minimów. zaznaczam, że piszę o giełdach amerykanskich, choc
    nie sadze, abysmy byli duzo lepsi od nich. Na weekend spróbuję napisać
    coś ciekawego.

    Aha, nie uciekam i rozliczę się z moich prognoz. tak w ogóle, to może
    byśmy się gdzieś spotkali i pogadali??? Miasto dowolne, na mój koszt
    20 kartonów szampana lub co innego do wyboru ;-)

    pozdrawiam
    MM

    PS. Ktoś pisał o książce - polecam, bo mówią, że niezła. ;-)

    (ciach)

  • 40. Data: 2009-07-31 21:21:49
    Od: WITO <w...@g...com>

    On 31 Lip, 22:59, mmeissner <m...@g...com> wrote:

    > A mój aktualny samochód to Porsche Cayenne 2008. Srebrny, nr rej. RJA
    > 13YA. Chcesz zdjęcie??? Poprzednio miałem  Mercedes E211 240. 2005 r.

    O fuck, ale dałem się sprowokować WIEŚNIAKOWI. *wstyd* mode on...
    sorry. Nie mogę uwierzyć... Będę się ciąć...

    LOL!!!

    WITO