  • 41. Data: 2009-07-31 21:27:16
    Temat: Re: Warning dla byków;-)
    Od: WITO <w...@g...com>

    On 31 Lip, 23:10, mmeissner <m...@g...com> wrote:
    > Aha, nie uciekam i rozliczę się z moich prognoz. tak w ogóle, to może
    > byśmy się gdzieś spotkali i pogadali??? Miasto dowolne, na mój koszt
    > 20 kartonów szampana lub co innego do wyboru ;-)

    Ooo! Jeszcze lepiej! Jeśli chcesz udowodnić, że jesteś kozak, to
    wyślij karton Don Perignon rocznik 1996 na mój adres. I zapraszam na
    grilla na działkę :-) Poświęcę 1 szt. z kartonu i specjalnie dla
    Ciebie zgrilluję T-bona.

    pzdr
    WITP

  • 42. Data: 2009-07-31 21:28:38
    Od: " ab" <a...@N...gazeta.pl>

    mmeissner <m...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > m=F3j rejon dzia=B3ania. Czy=BFby=B6 nie wiedzia=B3, ze na rynku jest ca=
    > =B3a masa
    > ofert na tego typu lokale? Napisz czego szukasz to Ci znajd=EA ;-)
    >

    > A m=F3j aktualny samoch=F3d to Porsche Cayenne 2008. Srebrny, nr rej. RJA
    > 13YA. Chcesz zdj=EAcie??? Poprzednio mia=B3em Mercedes E211 240. 2005 r.
    > w zesz=B3ym roku go zmieni=B3em. Teraz kolej na ciebie. ;-)) A tak w
    > og=F3le, to moze by=B6 si=EA tak chocia=BF przedstawi=B3??? Ja si=EA nie uk=
    > rywam,
    > masz moje imi=EA i nazwisko, a jak jeste=B6 ciekawy, to wklep moje imi=EA i

    co jak co ale trzeba przyznac ze wiekszego buraka na tym forum nie bylo.
    ciekawe jakie kompleksy leczysz, malego fiutka czy tlustego ryła.

  • 43. Data: 2009-07-31 21:29:39
    Od: mmeissner <m...@g...com>

    Wszystko zalezy od tego, o czym mówimy. Ostatnia "prawdziwa"
    olbrzymia hossa w Stanach dotyczyła spółek technologicznych oraz
    Internetu i ta na Nasdaq zakończyła się w 2000 roku, Tą miałem na
    myśli. W nastepnym ruchu tj. w latach 2003-2008 Nasdaq nie urósł nawet
    do połowy swocih maksow, a S&P doszedł do poprzedniego szczytu.
    Ustanowił go tylko DJIA, i tu miała miejsce również fala wzrostowa,
    której hossą nie nazywam, bo dotyczyła wyjatkowo wąskiego rynku. Cóż
    tu więcej pisać???

    Dla jasności - nie piszę o rynku polskim, bo na nim nie inwestuję,
    jako że jest totalnie zmanipulowany. Nie odpowiem wiec na Twe
    pytanie, i nie wiń mnie za to. :-) Piszę zaś na grupę o GPW z dwóch
    powodów - są tu też ci, którzy grają na innych rynkach oraz dlatego,
    że mimo oporów ze strony OFE, poruszamy się w rytm rynków globalnych.

    pzodrawiam
    MM

    wiadomościnews:h4u1pk$pec$1@inews.gazeta.pl...

  • 44. Data: 2009-07-31 21:32:27
    Od: mmeissner <m...@g...com>

    Podaj dane oraz adres. Pojawię się.

    pozdrawiam
    MM

  • 45. Data: 2009-07-31 21:37:25
    Od: WITO <w...@g...com>

    Najpierw Don. Rocznik 1996. Podaj maila - wyślę adres do
    korespondencji.
    pisz - w...@w...pl

    WITO

  • 46. Data: 2009-07-31 22:03:32
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 31 Lip, 23:10, mmeissner <m...@g...com> wrote:

    > PS. Ktoś pisał o książce - polecam, bo mówią, że niezła. ;-)

    Nie ktoś. Jedna osoba pytała.
    Ja pisałem, to Twoja produkcja?? Bo odpowiedź nie jednoznaczna.
    Nie atakuję, pytam się.

  • 47. Data: 2009-07-31 22:30:01
    Od: mmeissner <m...@g...com>

    Owszem. Tytuł "Rzeka zapomnienia".

    pozdrawiam
    MM

  • 48. Data: 2009-07-31 23:08:08
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 1 Sie, 00:30, mmeissner <m...@g...com> wrote:
    > Owszem. Tytuł "Rzeka zapomnienia".
    >
    > pozdrawiam
    > MM

    Szacunek.
    Za książkę (chociaż nie wiem o czym), ja tego nie potrafię.
    Wszystkie zajawki rozpoczynają się "To zaskakujący debiut literacki
    autora o wielkiej wyobraźni", fiu, fiu pogratulować humaniście.
    Szczerze.

    Ale my tu nie o tym :) Liczby i cyfry

    Dla jasności - Twoje słowa " nie piszę o rynku polskim, bo na nim nie
    inwestuję,
    jako że jest totalnie zmanipulowany."
    Porusza się nasz rynek w rytm USA, bez przesady, chyba że lewar za
    duży ???
    Zobaczymy co z tego wyjdzie, ja nie muszę na szczęście patrzeć na
    miesiąc do przodu.

  • 49. Data: 2009-07-31 23:23:05
    Od: Erion Kuka <p...@w...pl>

    mmeissner wrote:

    > A mój aktualny samochód to Porsche Cayenne 2008. Srebrny, nr rej. RJA
    > 13YA. Chcesz zdjęcie??? Poprzednio miałem Mercedes E211 240. 2005 r.

    Rozumiem, ze chcecie sie licytowac kto ma wiekszego? Bezsensu...

    Konstruktywnie...
    Co ma do rzeczy posiadany samochod do wiarygodnosci prognoz?

    Co ma do rzeczy ilosc posiadanych nieruchomosci do wiarygodnosci prognoz?

    Co ma do rzeczy jak dlugo zajumjesz sie (piszesz, obserwujesz, grasz) na
    rynkach finansowych do wiarygodnosci prognoz?

    Dla mnie nic...

    Nie znam Cie Marku, wiec nie bede sie wypowiadal, ale jesli choc w
    czesci jest prawda to jakim dobrym fachowcem jestes od rynkow
    kapitalowych to wybacz ale dales sie scignac bardzo nisko w tej dyskusji.

    BTW.. znajomy skonczyl technikum, ma 23 lata, pracuje dla siebie,
    zarabia srednio 50k zl net do kieszeni miesiecznie od kilku lat. Nigdy
    bys nie powiedzial, ze ma pieniadze, ma fure (to co Ty ale parkuje
    zawsze tak, ze nikt jej nie widzi)...ma piekny dom ale choc jest prostym
    chlopakiem nigdy nie mowi ile ma kasy, mowi za to ile by chcial jej miec ;)

    Pozdrawiam i moze pomowmy jak zarabiac kase a nie kto ma wiekszego.

    Pozdrawiam
    pc

  • 50. Data: 2009-08-01 00:02:24
    Od: andrew08 <m...@i...pl>

    On Jul 31, 7:23 pm, Erion Kuka <p...@w...pl> wrote:

> [...]
    > chlopakiem nigdy nie mowi ile ma kasy, mowi za to ile by chcial jej miec ;)
    >
    > Pozdrawiam i moze pomowmy jak zarabiac kase a nie kto ma wiekszego.

    Widzisz bo to jest troche tak , psychika , psychika psychika , cale
    zycie czlowieka od niej zalezy , najwazniejsze to nie dac sie
    oglupic , niezaleznie od tego czym sie ``narkotyzujemy ``