  • 51. Data: 2009-08-01 07:53:02
    Temat: Re: Warning dla byków;-) - GRATULACJE MARKU!!!!
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "mmeissner" powrócił:

    Oznajmiam wszem i wobec, ze po przerwie powróciłem znowu. Wśród
    nazwisk widzę znajome, jak np. Fatso i Jerzy Olszewski - tych witam
    gorąco, podobnie jaki i tych, którzy mnie jeszcze nie znają.

    Hejka Marku!!! Ja też czasami poczytuję te grupę, raczej z sentymentu, niż
    do celów analitycznych;-) Giełdę porzuciłem już dawno, znalazłem sobie inny
    sposób tracenia pieniędzy;-) Ale to wszystko srał pies! Najważniejszy jest
    Twój debiut literacki. Szczere gratulacje, i żebyś załapał sie na jakąś Nike
    przynajmniej, o Fredzio nie wspominając. Patrzyłem w Merlinie, ale ze mnie
    to taki patriota lokalny, że w necie kupuje dopiero wtedy jak nie mogę
    zanabyć u mnie na wsi w Cieszynie.

    Raz jeszcze GRATULACJE

    Pozdrawiam Johnny

  • 52. Data: 2009-08-01 19:09:40
    Temat: Re: Warning dla byków;-)
    Od: " K" <k...@N...gazeta.pl>

    mmeissner <m...@g...com> napisał(a):

    ok, pomyslalem, ze moze masz moze jakiegos "kolesia" u nas, ktory dostaje
    oferty do "przebrania" zanim sie pojawia w mediach. co do ofert to ogladalem
    kilkanascie lokalizacji, ale nie spelnialy wszystkich kryteriow....

    samochod - duzy fiat, czyli multipla 2006

    danych osobowych i nr rej nie podaje bo nie odczuwam takiej potrzeby :)

  • 53. Data: 2009-08-01 19:42:39
    Od: " japmp" <j...@N...gazeta.pl>

    witam serdecznie mój Misiu

    wróciłem z Anglii po długim kontrakcie ciesząc się, że ludzie z którymi można
    porozmawiać także wrócili. Obserwowałem już giełdę prawie pół roku, ale jakoś
    nikt mnie nie zachwycił by powiedzieć coś sensownego. Ty natomiast zasługujesz
    i na założenie konta i na dyskusje

    Wielki szacunek Mój Misiu przez duże M
    pozdrawiam Marcin Piontek vel jap

    ps. nie pamiętam ani starego hasła ani reszty więc tak piszę ;-)

  • 54. Data: 2009-08-02 09:19:19
    Od: mmeissner <m...@g...com>

    Witaj!

    Fajnie, że jeszcze jesteś. Ciebe wspominam szczególnie, bo to Ty byłeś
    kiedyś Pierwszym Literatem tej grupy. Pamietam np. Twoją historyjkę,
    jak to niby przypadkiem wygrałeś jakiś konkurs na najlepszego
    inwestora :-))) To był majstersztyk.

    pozdrawiam :-)

    MM

  • 55. Data: 2009-08-02 09:22:11
    Od: mmeissner <m...@g...com>

    Sorry za glupie pytanie i złośliwości, ale omyłkowo wziąłem Cię za
    tego plującego jadem debila o nicku Virck czy jakoś tam :-(

    pozdrawiam
    MM

  • 56. Data: 2009-08-02 10:45:19
    Od: "Morwa" <m...@n...net>

    Ale nie podales jaki masz samochod, wiec dla tego precla z wioski
    podkarpackiej to ty nie jestes partner do rozmowy....Bo on mierzy ludzi po
    majtaku, znaczy sie po samochodzie.....
    Notabene niebywale, ze takich wsiokow i burakow jest jeszcze tak wielu a tu
    jeden z nich co nawet ksiazke napisal....Pewnie ktos mu napisal za
    pieniadze, bo nie do wiary, ze taki bezmozg potrafilby napisac wiecej niz
    strona....

    Pozdrawia posiadacz Fiata 125p rocznik 1979.....

  • 57. Data: 2009-08-02 17:46:22
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > Pozdrawia posiadacz Fiata 125p rocznik 1979.....

    Co Wy z tymi samochodami........
    co ma piernik do wiatraka :)
    a ja jezdze PACIFIKIEM a czesciej focusikiem :)
    a teraz zasuwam z wózkiem........

    pzdr
    Dars

  • 58. Data: 2009-08-03 11:03:34
    Od: x <l...@p...fm>

    .

    > co jak co ale trzeba przyznac ze wiekszego buraka na tym forum nie bylo.
    > ciekawe jakie kompleksy leczysz, malego fiutka czy tlustego ryła.

    jedno i drugie najpredzej...hihihihi

  • 59. Data: 2009-08-03 11:11:47
    Od: "stu" <j...@w...pl>

    Witaj JAP,
    Miło cię widzieć, pamiętasz kafejkę u FOP-a? Troche czasu minęło od kiedy
    pisywałeś na Euromoney...

  • 60. Data: 2009-08-03 15:40:48
    Od: "grego" <k...@i...pl>

    Widze,ze robi sie ciekawie i wesolo. Wraca slynny MM, niszczyciel bykow,
    czlowiek o wielkich zdolnosciach literackich, tworca pieknych postow. I bardzo
    dobrze:):) Piszesz ,ze hossa skonczyla sie w 2000 roku i od razu robi sie
    ciekawie i wesolo. Wzrost wig20 z okolic 1000 pkt do poziomu okolo 3900 to z
    pewnoscia objaw bessy jak sie patrzy!!!:):)
    Niestety nie moge Marku potwierdzic, ze Twoje komentarze i prognozy mialy
    znacznie wieksza trafnosc od sadow roznych anali. Potwierdzam,ze Twoje posty
    byly barwne, inspirujace i zachecajace do burzliwych dyskusji. Czekam na Twoje
    opowiesci o zielonych trawach, pogromach bykow itp itd.
    A na marginesie pozwol,ze sprawdze Twoją obecna prognoze,ze dolar jesienia /
    czyli od 21 wrzesnia do 23 grudnia/ bedzie kosztowal minimum 3,5PLN. Chetnie
    postawie Ci dobra irlandzka whiskey, jesli okaze sie to prawda

    pozdrowienia grego