  • 61. Data: 2009-08-03 17:21:00
    Temat: Re: Warning dla byków;-)
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@N...gazeta.pl>

    [...]
    > Oznajmiam wszem i wobec, ze po przerwie powr=F3ci=B3em znowu. W=B6r=F3d
    > nazwisk widz=EA znajome, jak np. Fatso i Jerzy Olszewski - tych witam
    > gor=B1co, podobnie jaki i tych, kt=F3rzy mnie jeszcze nie znaj=B1. Po co
    > jestem? Ot=F3=BF zbulwersowany n=EAdznym poziomem komentarzy na ro=BFnej ma=
    > =B6ci
    > portalach (ble ble ble, uro=B6nie albo spadnie...) przede wszystkim
    > pragn=EA podnie=B6=E6 poprzeczk=EA powy=BFszych na znacznie wy=BFszy poziom=

    dobrze ze piszesz Polskimi literami, na pewno to ulatwia czytanie
    [...]
> [...]
    > jest ostatni czas, by kupi=E6 akcje, to naganiacze albo indolenci. Oni
    > =BFeruj=B1 na waszej naiwno=B6ci. S=B1 wyjatki, ale rzadkie- to jeszcze
    > niekt=F3rzy z tych, kt=F3rych pamietam z grupy z przesz=B3o=B6ci (M. Pryzmo=
    > nt,
    > P. Rejczak, M.Rogalski, J. Maliszewski (cho=E6 nieco inna bran=BFa),
    > =A3ukasz Wardyn (ostatnio widzia=B3em go na TV Interia) je=BFeli ktos z nic=
    > tu zagl=B1da, to niezmiernie mi mi=B3o i pozdrawiam szczeg=F3lnie) :-) Mo=
    > =BFe
    > kogo=B6 pomin=B1=B3em - dopisz=EA wkr=F3tce.

    hossa sie skonczyla w 2007

    > 2. Fakt, ze nie ma hossy nie znaczy, =BFe natychmiast wszystko nale=BFy
    > sprzeda=E6.Bessa sklada si=EA z okresu wzrostow Kiedy przyjdzie ten czas?
    > O tym wkr=F3tce.

    czekam z niecierpliwoscia

> [...]

    > mojej bytno=B6ci tutaj oka=BF=EA si=EA lepszy od nich. Jestem bezczelny i
    > nieskromny tupeciarz? Tak jest!!!
    >
    > To na razie tyle. Teraz czekam na wyzwiska, s=B3owa pelne krytyki itp
    > itd... szczeg=F3lnie =BFe zako=F1cz=EA tym optymistycznym akcentem,( dla
    > nied=BCwiedzi, czyli mojej dru=BFyny) ;-) ze wzrosty nieub=B3aganie ko=F1c=
    > z=B1
    > si=EA, a jesie=F1 przyniesie powr=F3t do 10% spadk=F3w w ciagu dnia i dolar=
    > po 3,5-3,8.
    >
    > pozdrawiam
    > MM (kiedy=B6 r=F3wnie=BF zanany jako Mors)

    jak pewnie zauwazyles dolar spada wzgledem prawie wszystkiego co jest
    notowane, prognoza jego wzrostu jest odwazna
    brawo

    przeczytalem caly tekst ale konkretow sie nie doszukalem, za to ego autora
    bije wyraznie z tekstu.

    IWSP

    P.S.
    tez uwazam ze spadnie ale nie sadze aby teraz zaraz, mysle ze wzrosty jeszcze
    chwilke potrwaja.

  • 62. Data: 2009-08-04 07:06:42
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 03.08.09 19:21, Ireneusz Wik pisze:
    > [...]
    >
    > dobrze ze piszesz Polskimi literami, na pewno to ulatwia czytanie

    Większość, jak zapewne zauważyłeś, nie miała problemów...
    Pisz do Michnika, żeby poprawił u siebie.
    Albo zacznij korzystać z normalnego czytnika, który umie QP.

    U autora stoi jak byk deklaracja:

    Pete

  • 63. Data: 2009-11-29 08:56:41
    Od: "grego" <k...@i...pl>

    Gdzie jestes Mareczku, napisz jeszcze cus madrego, do konca jesieni zostalo
    niewiele wiecej niz 3 tygodnie, a Twoja prognoza niestety kula w plot:):) Cus
    ten dular nie taki twardy i mocny jak wieszczyles

    nie ustaje w podziwie grego

    Witam wszystkich:-)

  • 64. Data: 2009-11-29 08:59:40
    Od: "grego" <k...@i...pl>

    > Mareczku naprawde chcialbym Ci wyslac tego smakowitego Tullamora ale szanse
    coraz mniejsze. Oczywisccie na jakąś sliczna butelke irlandzkiej czy szkockiej
    z Twojej strony nie licze wszak mamy kryzys, dobrze to rozumiem

    pozdrawiam i zycze lepszych czasow grego

> [...]
    > czlowiek o wielkich zdolnosciach literackich, tworca pieknych postow. I
    bardzo
    > dobrze:):) Piszesz ,ze hossa skonczyla sie w 2000 roku i od razu robi sie
    > ciekawie i wesolo. Wzrost wig20 z okolic 1000 pkt do poziomu okolo 3900 to z
    > pewnoscia objaw bessy jak sie patrzy!!!:):)
    >  Niestety nie moge Marku potwierdzic, ze Twoje komentarze i prognozy mialy
    > znacznie wieksza trafnosc od sadow roznych anali. Potwierdzam,ze Twoje posty
    > byly barwne, inspirujace i zachecajace do burzliwych dyskusji. Czekam na
    Twoje

  • 65. Data: 2009-11-30 16:45:17
    Od: "Loser" <l...@N...gazeta.pl>

    Ciao

    Martwic to bym sie zaczal jakby "Mors" oglaszal "Warning dla misiow", a tak
    poza tym to "wszystko po staremu"

    Bywaja "wieczne( no niemal wieczne) misie" podobnie jak niemal wieczne bysie

    :-)

    Ale ocieplenie klimatu powoduje, ze te misie maja coraz mniej gruntu (czytaj
    pokrywy lodowej) do podparcia w swoich trudnych i dalekich podrozach. Kiedys
    ogladalem na BBC proby zdobywania pozywienia przez duzego samca polarnego, a
    ze pokrywy lodowe byly mniejsze, stad zamiast fok probowal zapolowac w swych
    bardzo dalekich podrozach na (notabene) morsy !!

    A ze te bywaja duzo wieksze to zrobily wał nie do przebycia i niedzwiedz padł
    z głodu i wyczepania

    Te morsy to musialy jakies "bykowate" byc :-)

    Pozdrowko (szczegolnie dla Starej Gwardii)

    Loser

  • 66. Data: 2009-11-30 21:32:02
    Od: v...@a...pl

    > Gdzie jestes Mareczku, napisz jeszcze cus madrego, do konca jesieni zostalo
    > niewiele wiecej niz 3 tygodnie, a Twoja prognoza niestety kula w plot:):)
    Cus i
    > ten dular nie taki twardy i mocny jak wieszczyles
    >
    >  nie ustaje w podziwie             grego

    Ty miałeś zawsze doBRE typy nafut i dobre RADy.
    warnning to fajne słówko
    pozdro victor

  • 67. Data: 2009-11-30 21:52:07
    Od: "roman ban" <r...@N...gazeta.pl>

    mmeissner <m...@g...com> napisał(a):

    > Witam wszystkich:-)
    >
    > Oznajmiam wszem i wobec, ze po przerwie powr=F3ci=B3em znowu.

    gdzies slyszalem.-- nigdy niewchodz do tej samej rzeki )
    gdybym mial zaczac pisac takie zale --zaczalbym np.mialem 100k niemam nic bo
    !!!! zrobilem takie i owe bledy itd -a jak wiemy na bledach innych czlowiek
    sie uczy -a mty kolego tu do chusteczki lzy wylewasz -bo kobita cie zostawila
    bo jestes pusty --szukasz smutku ?? pytaj i ucz sie od juz nauczonych a ich
    niki znasz --ja to robie od paru lat i sie niewstydze -chlopie glowa do gory -
    przyszlosc przed toba
    pzdr