  • 1. Data: 2004-11-24 18:13:01
    Temat: Warszawa - bankomat depozytowy mBanku
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    Witam, czy ktos korzystal juz z bankomatu depozytowego mBanku w M1 w Markach
    pod Warszawa?
    Bylem tam w weekend, widzialem, ze stoi (no chyba, ze to makieta), ale bardzo
    sie spieszylem i nie zdazylem zerknac i go sprawdzic.
    Zaintrygowalo mnie, ze nie ma kopert, tylko od razu wklada sie banknoty -
    chyba nalezy sie spodziewac, ze pieniadze sa od razu dostepne na koncie?

  • 2. Data: 2004-11-24 18:27:38
    Temat: Re: Warszawa - bankomat depozytowy mBanku
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Marcin napisał:

> [...]
    > Bylem tam w weekend, widzialem, ze stoi (no chyba, ze to makieta), ale bardzo
    > sie spieszylem i nie zdazylem zerknac i go sprawdzic.

    Nie wiem prawde mowiac.

    > Zaintrygowalo mnie, ze nie ma kopert, tylko od razu wklada sie banknoty -
    > chyba nalezy sie spodziewac, ze pieniadze sa od razu dostepne na koncie?

    Automat sam rozpoznaje pieniadze, ktore sa dostepne na koncie w
    kilkanascie minut ( sprawdzone jak przez 3 dni byl taki automat w PKiN ).

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 3. Data: 2004-11-24 19:32:31
    Od: "Onzo" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chyba nalezy sie spodziewac, ze pieniadze sa od razu dostepne na koncie?

    A dalej już się nie dało??? Nie mogli bliżej centrum??

    Pozdr.
    Onzo

  • 4. Data: 2004-11-24 19:42:26
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Onzo napisał:

    > A dalej już się nie dało??? Nie mogli bliżej centrum??

    Bedzie w swoim czasie ;)

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 5. Data: 2004-11-24 22:05:37
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@Z...MINUS.NA.PLUS.MINUSnet.pl>

    > Bedzie w swoim czasie ;)

    Jest w samym centrum Bemowa czyli na Górczewskiej :)
    Ja mam 5 minutek spacerkiem :)))

  • 6. Data: 2004-11-24 23:15:28
    Od: "Onzo" <b...@w...pl>

    > Jest w samym centrum Bemowa czyli na Górczewskiej :)
    > Ja mam 5 minutek spacerkiem :)))

    A można wiedzieć gdzie dokładnie? W Wawie jestem od czasu do czasu, ale
    wystarczająco często żeby była niekiedy konieczność wpłaty pieniędzy...

    Pozdr.
    Onzo

  • 7. Data: 2004-11-25 08:49:47
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 04-11-25 00:15, Użytkownik Onzo napisał :

    > A można wiedzieć gdzie dokładnie? W Wawie jestem od czasu do czasu, ale
    > wystarczająco często żeby była niekiedy konieczność wpłaty pieniędzy...

    no, no centrum bemowa!, gdzie to jest?, bo jeżeli Górczewska 212/226
    (TESCO) to do granicy miasta W-wa jest tak coś ok. 500 m.

    andy_nek

  • 8. Data: 2004-11-25 11:04:38
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@Z...MINUS.NA.PLUS.MINUSnet.pl>

    > no, no centrum bemowa!, gdzie to jest?, bo jeżeli Górczewska 212/226
    > (TESCO) to do granicy miasta W-wa jest tak coś ok. 500 m.

    Wiesz, Bemowo zaczyna się od wiadutku przy Wola Park i kończy na
    Lazurowej oraz Połczyńskiej i Conrada.
    Tesco wypada mniej więcej po środku :) zresztą jeśli przyjąć że
    ratusz jest w centrum to Tesco mniej więcej też się łapie.
    Ale to dywagacje na pl.regionalne.warszawa