  • 1. Data: 2007-06-28 15:05:34
    Temat: Re: Warto oszczedzac ? ;]
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "ra9om1ak" wrote in message

    > Czy taka ogromna kwota, jak powiedzmy 2 tys. zl mozna sensownie zarzadzic
    > majac na to powiedzmy ok. 5 miesiecy, czy lepiej wydac na tzw. biesiade,
    ew.
    > wspomoc toto-lotka tudziez lokalnego bukmachera ? :/
    > Chodzi mi o cos zwiazane z wzglednie malym ryzykiem, a co za tym idzie
    > pieniazki "zarobione" pewnie nie beda wieksze niz 1-3 % od przedmiotowej
    > kwoty - mam racje ?

    ja wychodzę z założenia że najgorszą rzeczą jest gdy pieniądze leżą w domu
    taką kwotę zaserwowałbym do jakiegoś funduszu przez mbank
    zysk może byc ciekawy, starczy na totka i/lub na jakąś biesiade ;-)
    a jak będzie strata to niewielka
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com
    http://kredytbankowy.money2money.pl

  • 2. Data: 2007-06-28 15:27:38
    Temat: Warto oszczedzac ? ;]
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Witam

[...]

    Pytanie zasadnicze: czy warto ?

    Dziekuje.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 3. Data: 2007-06-28 16:47:00
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    ra9om1ak napisał(a):
    > Pytanie zasadnicze: czy warto ?

    Raczej nie. Wsadzisz to w fundusze akcyjne i co zarobisz 100 zl przez 3
    miesiace ? Bezsensu, imo.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2007-06-28 20:48:29
    Od: "Lukas" <l...@o...pl>

    > Raczej nie. Wsadzisz to w fundusze akcyjne i co zarobisz 100 zl przez 3
    > miesiace ? Bezsensu, imo.

    Ale jak będzie trzymał pod poduszką to tej stówki nie zarobi, więc warto.
    ŁK

  • 5. Data: 2007-06-28 20:56:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ale jak będzie trzymał pod poduszkš to tej stówki nie zarobi, więc warto.
    > ŁK
    ale tez na pewno tych 2000 nie straci...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-06-29 06:58:45
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Pewnie że warto :) Od kwoty 2000 przez pół roku zarobisz na kilka piw,
    które wypijesz świętując zysk z inwestycji :)

    A tak naprawdę polecam jakieś fundusze rynku pieniężnego (koniecznie bez
    prowizji) albo lokatę. Bo po co ma się ta kwota marnować leżąc w
    skarpcie. Albo jak akceptujesz ewentualną niewielką stratę, to poćwicz
    sobie inwestycje w fundusze na tej kwocie. Potem jak będziesz obracał
    większymi kwotami to będziesz już miał wprawę.

    Karol

  • 7. Data: 2007-06-29 08:18:19
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    > ale tez na pewno tych 2000 nie straci...

    Przeciez inwestuje żeby zyskać a nie stracić... a spod poduszki jakaś
    dziewczynka może mu zakosić...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 8. Data: 2007-06-29 21:07:59
    Od: "RW" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ra9om1ak" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chodzi mi o cos zwiazane z wzglednie malym ryzykiem, a co za tym idzie
    > pieniazki "zarobione" pewnie nie beda wieksze niz 1-3 % od przedmiotowej

    Krugerrand 1 uncja...może niedługo dojdzie do 1000$ :)