  • 81. Data: 2005-04-24 15:09:57
    Temat: Re: Warto zabezpieczać numerek CVV2?
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > Dla mnie to niewiele ponad to co oferuje zwykła karta debetowa. Dlatego
    > pytam co ponad to, co już napisałem.

    No widzisz, dla ciebie niewiele, a dla mnie owszem. Dlatego ty sobie takiej
    (na razie) nie sprawisz, a dla mnie jest ona konieczna. Coz, nie kazdy
    produkt jest dla wszystkich. Ale nie uogolniajmy i nie stwierdzajmy, ze cos
    jest dla wszystkich bez sensu tylko dlatego, ze dla nas jest nieprzydatne.

  • 82. Data: 2005-04-24 15:13:48
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Użytkownik podpisany jako *GieTeGie* napisał:

    > Wpłaty to nie wpływy? Zeby coś wypłacać trzeba wpłacać.
    > Nie istnieje nieregularny ruch na koncie - albo jest albo nie ma - jak
    > jest oznacza on regularne wpływy i wypłaty.

    To żeś wymyślił :-P

    Gree

  • 83. Data: 2005-04-24 15:15:15
    Od: GieTeGie <t...@w...pl>

    Użytkownik yayco napisał:
    > Przed Tobą pisało tutaj o tym tak wielu, że wyważasz drzwi otwarte na
    > oścież.

    No to zafundowałem wszystkim małe odświeżenie tematu :)

    > Wyjątkowego? Nic. Odmiennego - wiele.

    Jestem tego samego zdania.

  • 84. Data: 2005-04-24 15:16:50
    Od: GieTeGie <t...@w...pl>

    Użytkownik Tomek napisał:
> [...]
    > jest dla wszystkich bez sensu tylko dlatego, ze dla nas jest nieprzydatne.

    To była prowokacja do dyskusji na ten temat. Liczyłem na zagorzałych
    obrońców KK i nie rozczarowałem się.

  • 85. Data: 2005-04-24 15:17:51
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    GieTeGie said the following On 2005-04-24 16:54:

    > Wpłaty to nie wpływy? Zeby coś wypłacać trzeba wpłacać.
    > Nie istnieje nieregularny ruch na koncie - albo jest albo nie ma - jak
    > jest oznacza on regularne wpływy i wypłaty.
    Czy ty wogóle wiesz co dla banków znaczą *regularne* wpływy ?
    Bo zaczynasz bredzić.
    KJ

  • 86. Data: 2005-04-24 15:18:57
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    GieTeGie said the following On 2005-04-24 16:49:
    [...]

    > Więc pytam o przypadki w których warto mieć KK.
    > Na razie są podróże i zachodnie wypożyczalnie samochodów, możliwość
    > załatwienia transakcji telefonicznie przez kasjerkę w przypadku blokady
    > terminalu, możliwość trzymania środków na bardziej oprocentowanym
    > rachunku i jeszcze zniżki i rabaty na niektóre usługi. Co jeszcze?

    Powiększenie plynności finansowej.

    KJ

  • 87. Data: 2005-04-24 15:25:24
    Od: GieTeGie <t...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > Czy ty wogóle wiesz co dla banków znaczą *regularne* wpływy ?
    > Bo zaczynasz bredzić.

    Wpływy są regularne, gdy przez pewien okres średnie miesięczne wpływy
    wyniosły minimum ileśtam.

    To może tak:
    Jak zrobić ruch na koncie nie wpłacając regularnie jakiejś kwoty?

  • 88. Data: 2005-04-24 15:26:37
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    GieTeGie said the following On 2005-04-24 17:25:

    > Wpływy są regularne, gdy przez pewien okres średnie miesięczne wpływy
    > wyniosły minimum ileśtam.

    Acha, czyli jeśli okres = rok.
    to dla Ciebie wpłata raz na rok 120000PLN (i tylko ta jedna), a później
    tylko wydawanie, jest przykładem regularnych wpływów ?
    To ja nie mam więcej pytań wysoki sądzie.

    KJ

  • 89. Data: 2005-04-24 15:29:08
    Od: GieTeGie <t...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > Powiększenie plynności finansowej.

    Dobry powód. Trzeba tylko pilnować terminów, żeby nie wpaść w odsetki.

  • 90. Data: 2005-04-24 15:29:40
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    GieTeGie said the following On 2005-04-24 17:29:

    > Dobry powód. Trzeba tylko pilnować terminów, żeby nie wpaść w odsetki.

    Hmm. *raz* zapłaciłem bankowi odsetki. Gdy brat wybrał gotówkę kartą
    dodatkową (na poczcie w Szwecji, bo nie dogadał się z niedysponentką i
    był przeświadczony, że to transakcja bezgotówkowa) Więc się da.

    KJ