  • 1. Data: 2010-07-06 09:28:16
    Temat: Wartości "graniczne" - Stochastic
    Od: Endriu <a...@g...com>

    Jak wyznaczyć dla wsaźników "dwulinowych" (Stohastic, Macd itp.)
    wartości danego indeksu dla których nastąpi przecięcie linii sygnału
    "wejścia/wyjścia".

    Wiem, że można to zrobić "na piechotę" - czyli "regulując/nadpisując"
    w bazie danych wartość Close z danego dnia i sprawdzając czy linie już
    sie przecieły/czy jeszcze nie, ale wydaje mi się że istnieją
    łątwiejsze sposoby ( i pewnie sa one już dawno wymyślone).

    Myśle, że koledzy nie będą z tym mieli większego problemu, i myslę że
    nie będe musiał wyważać otwartych od dawna już drzwi .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-07-06 13:31:07
    Temat: Re: Wartości "graniczne" - Stochastic
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    Dnia 06-07-2010 o 11:28:16 Endriu <a...@g...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > Myśle, że koledzy nie będą z tym mieli większego problemu, i myslę że
    > nie będe musiał wyważać otwartych od dawna już drzwi .....

    Sądzę, że najprostsza będzie jednak metoda "brute force". Ale też jestem
    ciekaw czy ktoś ma gotowy wzór...

    Pzdr,
    --
    Marek

  • 3. Data: 2010-08-10 12:28:03
    Od: Architekt <wojciech.filipek*wytnij*@mm.pl>

    Dnia Tue, 6 Jul 2010 02:28:16 -0700 (PDT), Endriu napisał(a):

> [...]
    >
    > Myśle, że koledzy nie będą z tym mieli większego problemu, i myslę że
    > nie będe musiał wyważać otwartych od dawna już drzwi .....

    http://www.systems4trading.com/formula,635,metastock
    ,macd-ms-look-ahead.html

    --
    Pozdrawiam, Wojciech_Filipek