  • 21. Data: 2002-09-25 14:03:30
    Temat: Re: Wasza opinia o Lukas bank
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jogger " <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ams8i6$br7$1@news.gazeta.pl...
    > Do dzisiaj 14.02 nie dostalem
    > zadnej odpowiedzi.

    Do dzisiaj do godz. 14:02 i nie ma nieporozumień.

  • 22. Data: 2002-09-25 17:10:16
    Od: "Kruszak\(i\)" <k...@w...pl>

    jasne, ze daja - tzn. sam podchodze do automatu i biore

  • 23. Data: 2002-09-26 06:36:57
    Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > wystarczy wybrac 20 pln i jest free

    To znaczy przy wyplatach od 20zl wzwyz - mozna sprawdzic stan konta za friko
    ?????????

    Pozdro
    Negatyw

  • 24. Data: 2002-09-26 07:00:46
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Negatyw wrote:
    > Użytkownik "RobertS" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To znaczy przy wyplatach od 20zl wzwyz - mozna sprawdzic stan konta
    > za friko ?????????

    Przy każdych wypłatach dostajesz saldo na wydruku (o ile wybierzesz
    wykonanie wydruku), a 20 pln to zdaje się najmniejsza kwota, którą można
    pobrać z bankomatu BZWBK.

  • 25. Data: 2002-09-26 07:17:22
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    > wroclaw, placowka kolo swiebodzkiego - zawsze proponuja

    A później podają?

    --
    kriskel

  • 26. Data: 2002-09-26 08:46:28
    Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Przy każdych wypłatach dostajesz saldo na wydruku (o ile wybierzesz
    > wykonanie wydruku), a 20 pln to zdaje się najmniejsza kwota, którą można
    > pobrać z bankomatu BZWBK.

    Czyli gdy poprosze o wydruk, to (pomimo, ze saldo mam na wydruku) - nie
    zaplace za te informacje ???
    he he he Sprytne!
    Z natury olewalem wydruki, ale w tej sytuacji - trza zachlannych obejsc...
    :))

    Pozdro
    Negatyw

  • 27. Data: 2002-09-26 09:12:31
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Negatyw wrote:

    > Czyli gdy poprosze o wydruk, to (pomimo, ze saldo mam na wydruku) -
    > nie zaplace za te informacje ???
    Dokładnie tak.
    Na dole masz
    Dostępne środki:
    PLN [tutaj saldo Lukasowego RORu po odliczeniu tej wypłaty]
    LIMIT: tutaj jakieś bzdury ;) - na wczorajszym wydruku mam -500.00
    Pobierałem 500zł właśnie, wolno 2000 dziennie, mialem jeszcze 1723.57zl na
    RORze.
    Tylko trzeba miec czasem b. dobry wzrok, bo wydrukowane bardzo blado - to
    pewnie dlatego, ze przebiegli ludzie pobieraja zamiast placic za wydruk i
    nie wystarcza im pieniazkow na zakup tasmy ;)

    > Z natury olewalem wydruki, ale w tej sytuacji - trza zachlannych
    > obejsc... :))
    slusznie!

  • 28. Data: 2002-09-26 10:18:18
    Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl>

    > nie wystarcza im pieniazkow na zakup tasmy ;)

    he he :)))

    > slusznie!

    OK - raz jeszcze dzieki za sprytne obejscie zachlannego banku :))

    Pozdro
    Negatyw

  • 29. Data: 2002-09-27 07:51:08
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    kriskel napisał(a):

    > A później podają?
    nie pijam kawy, wiec odmawiam
    w oddziale na szewskiej proponuja kawe i herbate
    pojde kiedys sprawdzic
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 30. Data: 2002-09-30 20:52:44
    Od: "Lucek" <s...@N...gazeta.pl>

    Jogger <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Jak wyzej.

    Jesli chodzi o poziom doinformowania osob na infolinii
    i ich podejscie do Klienta - fatalne - nie wiem
    dlaczego zawsze kiedy rozmawiam z osobami na infolinii
    mam wrazenie ze im w czyms przerwalem i jestem natretem,
    ktory marnuje ich cenny czas,poza tym czesto zbywaja Klienta
    ze z tym i tamtym to juz trzeba isc do oddzialu, rozumiem ze
    nie wszystko mozna przez telefon, ale zeby nawet dowiadywac sie
    trzeba bylo w samym oddziale? To po co jest ta infolinia?
    czy ktos ma podobne odczucia?
    Pzdr
    Lucek