  • 1. Data: 2004-12-30 21:49:21
    Temat: Wcześniejsza spłata kredytu.
    Od: "Puszka" <puszka78<wytnij>@go2.pl>

    Witam
    Mam kredyt gotówkowy w PKO BP. Jest to kredyt o nazwie Bardzo Dobry Kredyt
    Gotówkowy. mam jeszcze do spłacenia jakies 30 rat ale postanowiłem spłacic
    go wczesniej.
    mam pare pytań dotyczących takiej spłaty.

    Czy zapłace za odsetki za cały kredyt (trzy lata) czy tylko za rzeczywisty
    czas.
    W harmonogramie spłat mam takie punkty ja rata, rata kapitału, odsetki oraz
    pozostała kwota kredytu.
    Czy bede miał do spłacenia tylko kwote kredytu czy również odsetki z całych
    30 miesięcy.
    czy orientujecie się czy obarczony zostane jeszcze jakimis kosztami. W
    umowie pisze tylko ze o checi wczesniejszej spłaty kredytu (całkowitej lub
    czesciowej) należy poinformować 3 dni przed spłatą (kasa pobierana jest
    automatycznie z konta)

    Pozdrawiam
    Puszka

  • 2. Data: 2004-12-31 00:05:19
    Temat: Re: Wcześniejsza spłata kredytu.
    Od: "friendly" <f...@p...onet.pl>

    > Czy zapłace za odsetki za cały kredyt (trzy lata) czy tylko za rzeczywisty
    > czas.

    Gdyby trzeba było zapłacić odsetki to jaki sens miała by wcześniejsza
    spłata?

> [...]
    oraz
    > pozostała kwota kredytu.
    > Czy bede miał do spłacenia tylko kwote kredytu czy również odsetki z

    j/w

    > czy orientujecie się czy obarczony zostane jeszcze jakimis kosztami.

    a to już wie tylko Twój bank.

  • 3. Data: 2004-12-31 00:18:14
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    friendly wrote:
    > a to już wie tylko Twój bank.

    to zależy, bo:
    "Za wcześniejszą spłatę kredytu kredytodawca nie może zastrzec prowizji"

    KG

  • 4. Data: 2004-12-31 05:46:32
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    > to zależy, bo:
    > "Za wcześniejszą spłatę kredytu kredytodawca nie może zastrzec prowizji"
    >
    > KG

    To zależy bo mógł wziąć kredyt przed wejściem ustawy o kredyt konsumencki
    (nie napisał kiedy brał). Wszelkie opłaty znajdzie w TOiP.
    Wg mnie małe szanse są na prowizje.

    Darek

  • 5. Data: 2004-12-31 13:52:29
    Od: "Dawid Świtała" <n...@W...com>

    > Czy zapłace za odsetki za cały kredyt (trzy lata) czy tylko za rzeczywisty
    > czas.

    Za czas rzeczywisty, bank wystarczając Cię skroił z prowizji za udzielenie
    :)

> [...]
    > oraz
    > pozostała kwota kredytu.
    > Czy bede miał do spłacenia tylko kwote kredytu czy również odsetki z
    Eeeeech,
    Kapitał + należne odsetki od dnia ostatniej spłaty /ostatniej zapłaconej
    przez
    Ciebie raty/ aż do dnia spłaty /tej całości o której piszesz/

    > czy orientujecie się czy obarczony zostane jeszcze jakimis kosztami.

    O tym mówi TOiP -> Nie ma żadnych

    > umowie pisze tylko ze o checi wczesniejszej spłaty kredytu (całkowitej lub
    > czesciowej) należy poinformować 3 dni przed spłatą (kasa pobierana jest
    > automatycznie z konta)

    ZTCP nawet pisemnie trzeba to zrobić.

    --
    Pzdr Dawidek