  • 1. Data: 2011-07-20 05:01:54
    Temat: Wczoraj Wiadomosci zrobiły reklamę złota
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    czyzby blisko szczytu?

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 2. Data: 2011-07-20 17:47:17
    Temat: Re: Wczoraj Wiadomosci zrobiły reklamę złota
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 20 Jul 2011 07:01:54 +0200, Zbyszek napisał(a):

    > czyzby blisko szczytu?

    No coś ty? Szczyt będzie jak się ustawią kolejki po sztabki. Licząc od
    2006 r. do dziś mnie wychodzi coś koło 20% wzrostu rocznie. Czy bez lewara
    to aż tak dużo?

  • 3. Data: 2011-07-21 06:26:12
    Od: "FiFi" <a...@a...pl>

    > No coś ty? Szczyt będzie jak się ustawią kolejki po sztabki. Licząc od
    > 2006 r. do dziś mnie wychodzi coś koło 20% wzrostu rocznie. Czy bez lewara
    > to aż tak dużo?

    Czyli tyle ile pustych pieniędzy produkują solidarnie UE i USA. Żeby cena
    spadła musieliby wycofać z rynku kupę pieniędzy tak jak zrobił FED w 1928
    przez co giełdy zaliczyły padake i pojawił się wielki kryzys, bo ludzie nie
    potrafili sobie radzić bez papieru. Czy dzisiaj jest to możliwe? Hmm...

  • 4. Data: 2011-07-21 18:20:55
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 21 Jul 2011 08:26:12 +0200, FiFi napisał(a):

> [...]
    > potrafili sobie radzić bez papieru. Czy dzisiaj jest to możliwe? Hmm...

    Ja sie tam nie znam. Trza kupować cokolwiek byle nie papier i nie
    przejmować się duperalami.