  • 1. Data: 2002-07-31 09:26:19
    Temat: Weryfikacja nr konta w PKOBP
    Od: Jarek Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Tydzień temu robiłem przelew z INGBSK do PKOBP i wszystko doszło bez problemów.
    Kilka dni później kolejny przelew na TO SAMO KONTO i wczoraj dostaję zwrot, że
    NIE MA TAKIEGO RACHUNKU co oczywiście jest nieprawdą.
    Przelew jest robiony na podstawie wzorca, nie mam mowy o pomyłce.
    Numer rachunku bez cyfr kontrolnych: 10202313-xxxxxxxxx
    Co w takim wypadku robić ? Jest to błąd KIR-u (wątpliwe), ING (raczej nie),
    PKOBP (wysoce prawdopodobne). Wysyłać jeszcze raz ? Dowiadywać się szczegółów ?
    Czy komuś też się zdarzają takie numery ? A może PKOBP przeszedł już na nowy
    standard ?
    ________
    Jaroslaw Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>
    Katowice POLAND <Remove KILLSPAM from address >

  • 2. Data: 2002-07-31 10:05:34
    Temat: Re: Weryfikacja nr konta w PKOBP
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Jarek Palka"
    > Numer rachunku bez cyfr kontrolnych: 10202313-xxxxxxxxx
    > Co w takim wypadku robić ?

    wyslac nowy numer pkobp 19 cyfrowy (2+8+9 cyfr) jako stary,
    czyli 10202313-numer_19_cyfrowy
    bank ma pelny numer i kontrola jest automatyczna - odrzucajac
    liczbe kontrolną okaleczyles numer podajac jedynie jego część.
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-07-31 17:16:51
    Od: "paulos23" <NOSPAMpaulos23@.pl>

    Użytkownik "Jarek Palka" <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    szczegółów ?
    > Czy komuś też się zdarzają takie numery ? A może PKOBP przeszedł już na

    Chyba w ING czytają pbb ;)

    Właśnie otrzymałem list pocztą wewnętrzną:
    List 1/3 ma być cd....
    Szanowni Klienci!
    Zgodnie z wymaganiami przedstawionymi przez Bank PKO BP S.A.
    poniżej prezentujemy obowiązującą postać rachunku na przelewach
    do tego Banku.
    1020XXXX-KK1020XXXXNNNNNNNNN......
    gdzie:
    1020XXXX 8 znakowy nr rozliczeniowy Oddziału PKO BP S.A.
    KK oznacza liczbę kontrolną
    N.... oznacza nr rachunku klienta składającego się z min. 9 cyfr
    cd. w drugiej części komunikatu

    pozdr.,
    paulos23

  • 4. Data: 2002-07-31 22:19:23
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    Można zapytać w banku jaki jest nr w starym zapisie; np:
    10202313-xxxx-370-41 gdzie pierwsze 8 cyfr może być inne z powody nie
    wiązania starych nr w tzw regiony; ilość x-sów może być różna.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Niedźwiecki

  • 5. Data: 2002-08-01 05:31:35
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:ai9nqu$n24$1@sunsite.icm.edu.pl...
    > Można zapytać w banku jaki jest nr w starym zapisie; np:
    > 10202313-xxxx-370-41 gdzie pierwsze 8 cyfr może być inne z powody nie
    > wiązania starych nr w tzw regiony; ilość x-sów może być różna.

    PKO BP SA.

    --
    Pozdrowienia
    ---