  • 1. Data: 2002-12-17 22:14:15
    Temat: Weryfikacja sklepu sieciowego (platnosc karta VISA)
    Od: Karol Marks <K...@k...net.pl>

    Jak zweryfikowac sprzedawce sieciowego?
    Boje sie, ze np. sklep jest "lewy".
    Konkretnie chodzi mi o sklep www.pc-mobile.net ktory akceptuje karty
    poprzez www.ccnow.com.
    Czy np. VISA albo MC prowadza jakis monitoring firm akceptujacych
    karty i mozna zobaczyc ktore firmy sa "approved" a ktore sa wlasnie
    zamykane za oszustwa?
    Z gory dzieki za pomoc.
    Pozdrawiam,
    K.
    __________________
    (konto zawieszone)

  • 2. Data: 2002-12-18 13:42:41
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Tue, 17 Dec 2002 23:14:15 +0100 Karol Marks <K...@k...net.pl>
    wrote:

    > Jak zweryfikowac sprzedawce sieciowego?
    > Boje sie, ze np. sklep jest "lewy".
    > Konkretnie chodzi mi o sklep www.pc-mobile.net ktory akceptuje karty

    Ten sklep to akurat Cezex testowal (pl.comp.sys.palm). Po miesiecznej
    walce wyslali mu wtyczki. Z kolejnego zamowienia zrezygnowal.

    Szymon

  • 3. Data: 2002-12-19 15:40:17
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Karol Marks <K...@k...net.pl> wrote:
    > Jak zweryfikowac sprzedawce sieciowego?
    > Boje sie, ze np. sklep jest "lewy".

    No i co Ci się stanie, jak jest 'lewy'?

    > Czy np. VISA albo MC prowadza jakis monitoring firm akceptujacych
    > karty i mozna zobaczyc ktore firmy sa "approved" a ktore sa wlasnie
    > zamykane za oszustwa?

    A po co? Transakcje MO/TO/IO powinny być reklamowane od ręki, a kwota
    sporna od razu powinna zasilać konto karty.
    Jeżeli tak nie jest w Twoim banku, to zmień bank.

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2002-12-19 21:46:46
    Od: Karol Marks <K...@k...net.pl>

    On 19 Dec 2002 15:40:17 GMT, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:

    >No i co Ci się stanie, jak jest 'lewy'?

    >A po co? Transakcje MO/TO/IO powinny być reklamowane od ręki, a kwota
    >sporna od razu powinna zasilać konto karty.
    Czyli co? Podaje ne grupie:
    Karol Marks
    (VISA) nr 3765 2345 8987 3398
    wazna do 06/04
    Wysylam w swiat i bawie sie ogladajac co ludzie kupuja?

    Pozdrawiam,
    K.
    __________________
    (konto zawieszone)

  • 5. Data: 2002-12-20 11:15:50
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Karol Marks <K...@k...net.pl> wrote:

    > Czyli co? Podaje ne grupie:
    > Karol Marks
    > (VISA) nr 3765 2345 8987 3398
    > wazna do 06/04
    > Wysylam w swiat i bawie sie ogladajac co ludzie kupuja?

    No i?
    Te same dane zostawiasz w każdym sklepie, gdzie płacisz kartą. Jeżeli
    ktoś użyje numeru mojej karty, to dzwonię, składam reklamację i kasa
    wraca natychmiast. Jeżeli jest tego dużo, to zastrzegam kartę (albo bank
    zastrzega) i za kilka dni dostaje nową kartę z innym numerem. I co
    dalej?

    --