  • 11. Data: 2010-01-02 13:58:23
    Temat: Re: Weryfikujemy prognozy specow Saxo-Banku na 2009 rok
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Całkiem możliwe że tak jest, chińczyk nieźle już opanował kreatywną
    > księgowość.

    Skad to wiesz?

    Leszek

  • 12. Data: 2010-01-02 14:03:44
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Lech Dubrowski wrote:

    > Skad to wiesz?

    Jak to skąd? Z internetu. Na prośbę - podaj link, odpowiadam. Sam sobie
    znajdź, a jak nie znajdziesz to sam o tym napisz napisz. Trzeba iść z duchem
    z nowoczesnością.

  • 13. Data: 2010-01-02 14:22:01
    Od: Virck <v...@n...com>

    Dieter ale byloby tez milo abys stanal przed lustrem i zweryfikowal
    swoja prognoze.....-;))))

    Wszyscy wiemy dlaczego tego nie zrobisz i wyczolgasz sie rakiem....-;))))))

  • 14. Data: 2010-01-02 16:08:28
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Skad to wiesz?

    Poczytaj sobie Urbasia. Wytłumaczył to w języku polskim najlepiej jak się
    da.

    http://urbas.blog.onet.pl/Smocze-tajemnice,2,ID39397
    6741,DA2009-11-06,n

    --
    AS

  • 15. Data: 2010-01-02 21:00:58
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    No jakby nie patrzec to zapowiadalem rok temu o tej porze wzrosty na 2009
    rok i jak widac wzrosty w 2009 byly. Ucz sie.

    D.

  • 16. Data: 2010-01-03 10:55:58
    Od: Virck <v...@n...com>

    Dieter wrote:
    > No jakby nie patrzec to zapowiadalem rok temu o tej porze wzrosty na 2009
    > rok i jak widac wzrosty w 2009 byly. Ucz sie.
    >

    > D.

    Wzrosty od 6 stycznia 2009 do wrzesnia...-;))))) a jesien 2009 miala byc
    taka tragiczna...-;))) I dolar 5zl...-;)))))

  • 17. Data: 2010-01-03 11:24:54
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Virck wrote:

    > Wzrosty od 6 stycznia 2009 do wrzesnia...-;))))) a jesien 2009 miala byc
    > taka tragiczna...-;))) I dolar 5zl...-;)))))

    Nie wspomnę o podwyżce cen energii elektrycznej o 100% od początku roku
    2010. To jest wspaniały analityk. Daje temu wyraz gdzie tylko może. Ostatnio
    ma show na blogu W. Białka. Tam wszystko kosi równo z glebą. Jest debeściak.
    Jaka finezja i głębia. Tylko czytać i podziwiać.

  • 18. Data: 2010-01-03 11:37:02
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > debeściak.
    > Jaka finezja i głębia. Tylko czytać i podziwiać.

    Jeżeli chodzi o Białka to też pamiętam co kiedyś pisał o jego prognozach
    Sławek (XXL):

  • 19. Data: 2010-01-03 11:38:25
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > Jaka finezja i głębia. Tylko czytać i podziwiać.

    Jeżeli chodzi o Białka to też pamiętam co kiedyś pisał o jego prognozach

    "
    [...]
    Prognozy najbardziej znanych analityków są następujące:
    W.Białek - odbicie na WIG20 może dojść maksymalnie do 1946 pkt (oczywiście z
    korektami spadkowymi po drodze).
    [...]"

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 20. Data: 2010-01-03 12:06:43
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

> [...]
    > Prognozy najbardziej znanych analityków są następujące:
    > W.Białek - odbicie na WIG20 może dojść maksymalnie do 1946 pkt (oczywiście

    Nie mam na myśli tego, ze Białek jest nieomylny, on nawet takiego nie udaje.
    W swoich analizach Białek pokazuje najbardziej prawdopodobny przebieg w
    przyszłości. Dieter "najbardziej prawdopodobny" zamienia na "pewny". Chodzi
    o styl polemiki Dietera na tym blogu. O sposób argumentacji, o rzetelność
    dobierania faktów. Miodzio. Przechodzi na tym blogu samego siebie. Widać, że
    jest w formie. Szkoda tylko, że nas tu osamotnił.