  • 41. Data: 2009-08-12 10:40:28
    Temat: Re: Wiarygodność Open Finance
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 12 Sie, 10:46, " Bookowina" <r...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Bardzo ciekawa dyskusja. Z powodów, które podnosi Zbynek, nie zdecydowałam się
    > skorzystać z oferty OF, choć jest kusząca. To, czy BFG gwarantuje oszczędności
    > powierzone OF nie jest dla mnie jasne - wręcz przeciwnie, ponieważ nie
    > napisali tego wprost, jest jasne, że nie ma gwarancji.

    A próbowałaś kiedyś używać tego co nosisz na szyi? OF nie jest Bankiem
    i informuje o tym każdym możliwym kroku, jest doradcą finansowym.
    Można się też zorientować po tym, że oferuje różne produkty coś około
    20 różnych banków. Lokatę zawierasz bezpośrednio z Bankiem, dostajesz
    rachunek w tymże Banku i na SWÓJ rachunek w tym Banku przelewasz
    środki. Więc co ma gwarantować OF skoro nie jest w ogóle stroną
    umowy??? Jeśli chodzi o lokaty powiązane z Noble to jeszcze dostajesz
    do domu papier od Noble, że masz u nich lokatę z wszystkimi jej danymi
    i możesz sobie iść do Noble i odebrać pieniądze...

  • 42. Data: 2009-08-12 10:54:13
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    .googlegroups.com

    > Czekam teraz na wpisy: Jezeli biore kredyt na dom w Open Finance to
    > jaka mam gwarancje, ze Open Finance mi wyplaci? Albo jeszcze lepiej:
    > Czy musze taki kredyt splacic? [Tak, to wlasnie jest sarkazm.]

    Zdejmuję czapkę z głowy bradley.st :)

  • 43. Data: 2009-08-12 11:13:07
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    Bo OF i Noble to ta sama grupa kapitałowa

    > Dostrzegasz różnicę pomiędzy Noble bankiem i OF? Z twojej wypowiedzi
    > wynika,
    > że nie bardzo...

    Tak, dostrzegam i nie widzę sensu w mnożeniu etatów. W Gdańsku jest tak, iż
    oddział Noble znajduje się ze 200 metrów od OF. I po co? Naprawdę takim
    problemem dla Noble byłaby zmiana wizerunku?

  • 44. Data: 2009-08-12 11:23:50
    Od: schliesky <s...@g...com>

    @w41g2000yqb.googlegroups.com

    > :-)
    >
    > Lepiej że by byli niezadowoleni? :)

    Sukces każdej piramidy finansowej zasadza się na ponadprzeciętnym
    zadowoleniu klientów. :-) Więc powtórzę - to nie jest argument.

    A OF może bym nie demonizował, oprócz tego, że nie podoba mi się
    konieczność zgody na przetwarzanie danych przez x podmiotów. Nie chcę
    później odbierać jeszcze więcej telefonów z ofertą "specjalnie dla
    mnie".

  • 45. Data: 2009-08-12 11:51:47
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Szymon" news:h5u84l$upk$1@news.dialog.net.pl

    > Naprawdę takim problemem dla Noble byłaby zmiana wizerunku?

    Zmiana wizerunku? Możesz rozwinąć swoją myśl?

  • 46. Data: 2009-08-12 11:53:06
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-08-12 13:13, Szymon wrote:

    > Tak, dostrzegam i nie widzę sensu w mnożeniu etatów. W Gdańsku jest tak, iż
    > oddział Noble znajduje się ze 200 metrów od OF. I po co? Naprawdę takim
    > problemem dla Noble byłaby zmiana wizerunku?

    Jak sama nazwa wskazuje noble jest dla elyty, i widocznie klienci nie
    byliby zbyt zadowoleni gdyby musieli stać w kolejce za Kowalskim który
    przynosi w eskorcie: tesciowej, żony i wrzeszcącego dzieciaka
    oszczedności swojego życia aby wpłacić na lokatę optymalną.

  • 47. Data: 2009-08-12 11:56:10
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "schliesky"
    m.googlegroups.com

    > Nie chcę później odbierać jeszcze więcej telefonów z ofertą "specjalnie
    dla
    > mnie".

    W OF siedzę prawie od samego początku. Jedyne telefony były związane z
    zapytaniem czy decyduję się na przedłużenie już zakładanych lokat :)
    Tak więc bym ich tak nie demonizował z tym marketingowym bombardowaniem :)

  • 48. Data: 2009-08-12 11:57:01
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "schliesky"
    m.googlegroups.com

    > Sukces każdej piramidy finansowej zasadza się na ponadprzeciętnym
    > zadowoleniu klientów. :-) Więc powtórzę - to nie jest argument.

    OK. Jestem członkiem piramidy finansowej jaką buduje OF razem z Noble :) Jak
    się piramidka zawali to napewno dam znać na grupie - póki co mocno stoi na
    fundamentach he he he :)

  • 49. Data: 2009-08-12 12:09:39
    Od: BK <b...@g...com>

    On Aug 12, 1:13 pm, "Szymon" <x...@o...pl> wrote:
> [...]
    > oddział Noble znajduje się ze 200 metrów od OF. I po co? Naprawdę takim
    > problemem dla Noble byłaby zmiana wizerunku?

    Jak nie widzisz sensu i masz lepsze pomysly zarzadcze zloz do nich CV
    moze zatrudnia Cie jako prezesa bo tak udzielasz im tu darmowych porad
    i sie Twoja ekspercka wiedza marnuje.

    Chyba juz dosc dawno temu wpadl na prosty i genialny pomysl, ze
    prestiz [a takze "prestiz"] sie sprzedaje. Dlatego np. Honda dokleja
    do swoich samochodow znaczki Acura, Nissan robi Infiniti, browar Lech
    robi Tatre w butelkach 0,5 za 2 zl i Peroni Nastro Azzurro w butelkach
    0,3 za 6 zl, BRE ma mBank i Multibank z Aquariusem, a takze private
    banking w BRE, wystepuja karty zlote, srebrne, platynowe, czarne, sa
    garnitury z targowiska i Pierr Cardin mimo ze wszystkie sa szyte przez
    polskie szwaczki gdzies w Lodzi :)

    Dzizas zeby takie proste i elementarne rzeczy byly niezrozumiale,
    budzily lek i ujawnialy u ludzie manie przesladowcza :)

  • 50. Data: 2009-08-12 12:12:43
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Peet" news:h5u7pd$apc$1@news.vectranet.pl

> [...]
    > przynosi w eskorcie: tesciowej, żony i wrzeszcącego dzieciaka
    > oszczedności swojego życia aby wpłacić na lokatę optymalną.

    :) I o to właśnie w tym wszystkim chodzi he he he - dlatego OF rozprowadza
    lokaty Nobla i wilk jest syty i owca cała :)