  • 1. Data: 2012-11-19 13:21:19
    Temat: Widzicie spadki % w lokatach?
    Od: "Meryl" <M...@w...pl>

    Jak w temacie. Bo ja nie zauwazylem

  • 2. Data: 2012-11-19 13:25:52
    Temat: Re: Widzicie spadki % w lokatach?
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-11-19 13:21, Meryl wrote:

    > Jak w temacie. Bo ja nie zauwazylem

    Widac je golym okiem - procz tego ze bylo juz wiele komunikatow o tym.
    Wystarczy spojrzec na klony - juz nie ma 6,5-6,5 na 3m, tylko "ma byc
    dobrze jak jest 6% na 5m". Sytuacje hamuja chyba tylko nieco nowi
    gracze w detalu i przedswiateczne potrzeby bankow.

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2012-11-20 10:51:57
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 19 listopada 2012 13:21:31 UTC+1 użytkownik Meryl napisał:
    > Jak w temacie. Bo ja nie zauwazylem

    Cos jest na rzeczy: w Meritum i w Getinach nie ma juz nic rzedu 6.5%.
    Ciezko gdzies taka lokate zalozyc, nie liczac PNB.
    Jak masz info o bankach, gdzie nadal jest dobry %, podziel sie - chetnie skorzystam.

    --
    pozdr.
    ls

  • 4. Data: 2012-11-20 13:49:43
    Od: Adrian <b...@b...brak>

> [...]
    > Ciezko gdzies taka lokate zalozyc, nie liczac PNB.
    > Jak masz info o bankach, gdzie nadal jest dobry %, podziel sie - chetnie

    Ostatnio dzwoniąc do getinu konsultantka powiedziała mi, że już nie
    będzie atrakcyjnych lokat. W planach są znacznie niższe i nie przewidują
    w najbliższych miesiącach wysoko oprocentowanych lokat.

  • 5. Data: 2012-11-20 14:15:34
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    On 20 Lis, 13:49, Adrian <b...@b...brak> wrote:

    > Ostatnio dzwoniąc do getinu konsultantka powiedziała mi, że już nie
    > będzie atrakcyjnych lokat. W planach są znacznie niższe i nie przewidują
    > w najbliższych miesiącach wysoko oprocentowanych lokat.

    To się zlikwiduje konto, kasę przeniesie gdzie indziej i niech
    sp...ada na drzewo!

  • 6. Data: 2012-11-20 14:20:05
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Ostatnio dzwoniąc do getinu konsultantka powiedziała mi, że już nie
    > będzie atrakcyjnych lokat. W planach są znacznie niższe i nie przewidują
    > w najbliższych miesiącach wysoko oprocentowanych lokat.

    A co ci miała powiedzieć?
    Nie wpłacaj nam pan pieniędzy na niski procent, bo od przyszłego
    tygodnia podniesiemy. Nie bądź pan jeleń.