  • 1. Data: 2009-11-09 09:59:08
    Temat: Wielkie nadzieje
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    Rozpacz w "Gazecie Wyborczej". Jak twierdzi Agnieszka Kublik, być może
    nigdy nie dowiemy się, co się zdarzyło w domu Barbary Blidy, bo biegli
    uznali część dowodów zebranych na miejscu jej śmierci za bezużyteczne.

    Tak kończą się wielkie nadzieje "Wyborczej" na znalezienie tam noża z
    odciskami palców Zbigniewa Ziobro, włosów Jarosława Kaczyńskiego
    wkręconych w zamek do drzwi oraz zgubionego portfela Jacka Kurskiego.
    Teraz cała nadzieja w komisji hazardowej. Dzielny poseł Mirosław Sekuła
    na pewno znajdzie dowody na to, że bracia Kaczyńscy jeszcze na planie
    filmu "O dwóch takich co ukradli księżyc" grali w pikuty na pieniądze -
    stąd afera hazardowa.
    ---Koniec---

    ->http://www.rp.pl/artykul/216162,389663.html

  • 2. Data: 2009-11-09 10:09:07
    Temat: Re: Wielkie nadzieje
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Tak, to skandal ze Wałęsa przewraca domino dzis w RFN.
    Jakby nie patrzeć, to Wałęsów wokół Kaczyńskich było 4 x mniej, niz
    Kaczyńskich wokół Wałęsy.
    Pam param pan Prezydent, jak kazałeś pisać - były członek PIS, gdzie będzie
    w tym czasie?
    Ja kupię małpke bo siedzę w domu.

  • 3. Data: 2009-11-09 10:17:32
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
> [...]
    > Kaczyńskich wokół Wałęsy.
    > Pam param pan Prezydent, jak kazałeś pisać - były członek PIS, gdzie

    Pewnie, że tak. To nie wiesz , że Kopernik był kobietą, a mur berliński
    obalał Generał Jaruzelski wspomagany przez red. Janinę Paradowską,
    Jerzego Baczyńskiego, Daniela Passenta i Monikę Olejnik.

    --->http://www.rp.pl/artykul/153228,389282.html

  • 4. Data: 2009-11-09 10:18:32
    Od: fatso <f...@n...com>

    Jerzy Olszewski wrote:
> [...]
    > Sekuła na pewno znajdzie dowody na to, że bracia Kaczyńscy jeszcze na
    > planie filmu "O dwóch takich co ukradli księżyc" grali w pikuty na

    czy ow "dzielny posel Miroslaw Sekula" to moze syn owego Sekuly co sie
    zastrzelil
    walac sobie pare razy w brzuch z rewolweru? Spotkalem nieboszczyka
    jeszcze zywego,
    pijanego, w windzie hotelu poselskiego jakies 18 lat temu. Heroiczny
    samuraj byl z niego,
    na ogol kazdy inny juz po pierwszym strzale by zrezygnowal. No ale jak
    to juz jest przy seppuku,
    denat ma na ogol pomocnika, ktory mu scina glowe gdy ten juz rozpruje
    sobie bebechy.
    Kto strzelal do Sekuly seniora?

    fatso

  • 5. Data: 2009-11-09 12:32:20
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie, że tak. To nie wiesz , że Kopernik był kobietą, a mur berliński
    > obalał Generał Jaruzelski wspomagany przez red. Janinę Paradowską, Jerzego
    > Baczyńskiego, Daniela Passenta i Monikę Olejnik.

    Upadał dzieki opozycji która zaspała na wprowadzenie stanu wojennego, nie
    przesadzaj z Olejnik.

  • 6. Data: 2009-11-09 14:55:16
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    fatso pisze:

> [...]
    > jeszcze zywego,
    > pijanego, w windzie hotelu poselskiego jakies 18 lat temu. Heroiczny

    Nie wiem. Wbrew pozorom nie śledzę powiązań rodzinnych różnych postaci
    życia publicznego. Wydaje mi się , że jest to przypadkowa zbieżność
    nazwisk, bo trudno byłoby uwierzyć by nawet PO chciała mieć w swoich
    szeregach syna gangstera z SLD. Chociaż z drugiej strony przypadek posła
    Miodowicza...

    Może odpowie ktoś bardziej biegły w tych sprawach. Było tu wielu badaczy
    korzeni różnych osób.

  • 7. Data: 2009-11-10 16:38:11
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    skippy <...@n...ma> napisał(a):

    > Ja kupię małpke bo siedzę w domu.

    Masz wreszcie kaca, czy potrzeba ci jeszcze roku?

    kc

  • 8. Data: 2009-11-10 17:10:10
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik " kc" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Masz wreszcie kaca, czy potrzeba ci jeszcze roku?

    Minęły 2 lata i ciągle mam.