  • 21. Data: 2009-03-21 17:45:02
    Temat: Re: Wielkie podziękowania dla Dietera
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Madafaka" <...@...pl> wrote in message news:gpvjhd$i2s$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Mozecie mu 'podziekowac' finansowo. NIech kazdy kto zarobil wplaci 20%
    > kwoty zarobionej na konto Ditera.
    Dieter i tak MNIEJ sie mylil niz znani analitycy gieldowi. Dlatego mu
    uwierzono. Ale ze saper myli sie tylko raz, to teraz wszyscy wieszaja psy na
    Dieterze.

    Pester

  • 22. Data: 2009-03-21 17:48:04
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "utopiony na maks" <T...@o...pl> wrote in message

    > tak jestem sitwą/leszczem/ignoratem i tego nie kryje, nie znam się i nie
    > chcę sie znać, nie mam na to czasu
    > mam pracę i tylko szkoda mi moich oszczędności, dlatego wole opierać się
    > na zdaniu
    > kogoś kto wie o czy mówi i ma duże doświadczenie i wiedzę. ja mam wiedzę i
    > doświadczenie
    > w swojej dziedzinie i niech tak pozostanie
    Dieter ma ogromna wiedze ale w zakresie astrologii a nie rynku gieldowego.
    Gdyby zyl w XV wieku bylby uczonym na miare swiatowa. Ale czas astrologii i
    alchemii minal juz bezpowrotnie. Zyjemy w XXI wieku. A jesli ty nie wiesz w
    jakim wieku zyjesz, to nikt ci na to nic nie poradzi.

    Pester

  • 23. Data: 2009-03-21 17:55:43
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Pester wrote:
    > Ja od dawna twierdzilem ze gielda to gra hazardowa bez zadnych regul, wiec

    czyli wogole nie grasz na gieldach? zatem czym sie zajmujesz?

  • 24. Data: 2009-03-21 18:44:48
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "R.M." <f...@g...com> wrote in message

    > czyli wogole nie grasz na gieldach? zatem czym sie zajmujesz?

    Tak wiec slowami "nie grasz na gieldach" potwierdzasz jedynie moje
    spostrzezenie. Gielda to gra hazardowa. A ja nie jestm graczem.
    Potrafie odroznic GRE od inwestowania.
    Pester

  • 25. Data: 2009-03-21 18:53:16
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Pester" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Tak wiec slowami "nie grasz na gieldach" potwierdzasz jedynie moje
    > spostrzezenie. Gielda to gra hazardowa. A ja nie jestm graczem.

    Masz tutaj >90% racji.
    Są wyjątki. Np KGHM przy obecnej cenie jest dobrą INWESTYCJĄ długoterminową,
    ponieważ kwota dywidend na poziomie kilkunastu procent ceny akcji jest
    przyzwoita.
    Co nie znaczy, że wkrótce nie spadnie mocniej. :-)
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 26. Data: 2009-03-21 19:08:03
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Jan Werbiński"

> [...]
    > ceny akcji jest przyzwoita.
    > Co nie znaczy, że wkrótce nie spadnie mocniej. :-)
    No wlasnie. Trzeba ma miec swiadomosc ze ktos wielki kiedys zauwazy ze te
    akcje sa zbyt pewne i zacznei GRAC nimi a wtedy dupa blada. Znowu leszcze
    zostana wycykane.

    Pester

  • 27. Data: 2009-03-21 19:14:15
    Od: "utopiony na maks" <T...@o...pl>

    ależ ty masz kompleksy!
    to chyba straszne tak żyć z przeświadczeniem że jest się
    gorszym od innych ludzi.
    pozdrawiam
    i dziękuję za dobre słowo człowieku!

  • 28. Data: 2009-03-21 20:30:42
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Pester <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > prognozy czy to analitykow gieldowych, czy wybor przez malpe czy tez
    > prognoza astrologiczna Dietera - to jedno i to samo.
    > Powiedzialbym nawet ze Dieter MNIEJ sie mylil od uczonych analitykow
    > gieldowych w wiekszosci przypadkow.
    > Teraz mu nie wyszlo ale i malpa przeciez nie zawsze trafia.
    > Wiec miej pretensje to swojego kurzego rozumku a nie do Dietera!
    > Zeby w XXI wieku wierzyc w astrologie i na tej podstawie inwestowac
    > pieniadze - trzeba miec nierowno pod sufitem.
    > Na szczescie przyroda sama likwiduje debili, wiec teraz zlikwidowala

    Można zrozumieć twoją rolę jako forumowego debunkera, bo pełno takich na
    internetowych forach tematycznych. Piszesz w koło to samo jak nakręcony, nie
    rozumiesz giełdy i chcesz do tego niezrozumienia przekonać innych - ok. Ale
    jeżeli nie rozumiesz to nie obrażaj innych. Podaj lepiej jakieś argumenty, że
    giełda jest hazardem.

    kc

  • 29. Data: 2009-03-21 20:41:21
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

    Podaj lepiej jakieś argumenty, że
    > giełda jest hazardem.
    >
    > kc

    I nie używaj przykładu o małpie, bo ci odpowiem, że wynik zależy od tego, czy
    naprzeciwko małpy postawimy Dietera czy ciebie.

    kc

  • 30. Data: 2009-03-21 20:53:34
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Za 500 lat o naszych czasach beda mowic tak jak Ty teraz o XV w.

    500 lat to naprawde niewiele czasu. Czlowiek jak byl, tak jest i dlugo
    bedzie jeszcze glupi.

    D.