  • 31. Data: 2009-03-21 21:36:18
    Temat: Re: Wielkie podziękowania dla Dietera
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message
    news:gq3k4e$7t5$1@inews.gazeta.pl...
    > Za 500 lat o naszych czasach beda mowic tak jak Ty teraz o XV w.
    >
    > 500 lat to naprawde niewiele czasu. Czlowiek jak byl, tak jest i dlugo
    > bedzie jeszcze glupi.

    Ja uwazam ze czlowiek jest madry. Nawet jesli sie czasem myli.

    Pester

  • 32. Data: 2009-03-21 21:38:07
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    " kc" <k...@g...pl> wrote in message
    > kc <k...@g...pl> napisał(a):
    >
    > Podaj lepiej jakieś argumenty, że

    > I nie używaj przykładu o małpie, bo ci odpowiem, że wynik zależy od tego,
    > czy
    > naprzeciwko małpy postawimy Dietera czy ciebie.

    I tu sie nie obraze. Moje przewidywania gieldowe beda na poziomie
    przewidywania malpy.

    Pester

  • 33. Data: 2009-03-21 22:50:12
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Czlowiek nie umie jak na razie wyladowac nawet na ksiezycu, uklad okresowy
    pierwiastkow zna od 150 lat, latac potrafi od 220 lat. Jesli wiec porownamy
    te ilosci lat do np. czasu kiedy wyginely ostatnie dinozaury (60 mln lat
    temu) to otrzymamy ratio na poziomie 275000. Wiedza czlowieka jest dopiero
    na poczatku drogi.

    D.

  • 34. Data: 2009-03-22 00:35:27
    Od: Doradca <n...@m...pl>

    Pester pisze:
    > I tu sie nie obraze. Moje przewidywania gieldowe beda na poziomie
    > przewidywania malpy.

    jak tak do tego podchodzisz, to ja widzę w tym głębię.
    gdyby większość inwestorów miała taką zdolność do autokrytycyzmu, to
    rynki byłyby bardziej efektywne.
    walcz dalej o to, aby nieświadomi inwestorzy nie pałętali się po rynku,
    bo skrajne przewartościowania i niedowartościowania nie są im na rękę, a
    niestety oni są ich przyczyną.
    człowieku, INWESTUJ !!

  • 35. Data: 2009-03-22 08:33:50
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

> [...]
    > mln lat temu) to otrzymamy ratio na poziomie 275000. Wiedza czlowieka jest

    Jakiej znowu drogi? Skad ty mozesz wiedziec czy to jest rozwoj czy cofanie?
    czy znasz prawidla ewolucji?
    Czlowiek jest zawsze madry jak na swoje czasy - a czasy przyszle to przyszle
    i nie nalezy tych rzeczy mylic. Kiedy ja mowie o madrosci czlowieka - to nie
    fantazjuje lecz mowie o DZISIAJ.

    Pester

  • 36. Data: 2009-03-22 10:48:55
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik <k...@o...pl>

    > I znowu sitwa zaczyna bić pianę. Dieter, że ci się chce???

    Ja pobiję z lekka tylko, przepraszam Cie bardzo.
    16.09.2008:
    http://ifutures.pl/post8688.html#p8688

  • 37. Data: 2009-03-22 12:05:03
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > kc <k...@g...pl> napisał(a):
    >
    > Podaj lepiej jakieś argumenty, że

    Ja Ci podam.
    Przy C/K 15 i C/Z 30 taniej jest wybudować firmę od nowa, niż kupić akcje. A
    ludzie kupują akcje...
    Tam, gdzie cena akcji odrywa się od analizy fundamentalnej mamy hazard.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 38. Data: 2009-03-22 12:17:48
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> napisał(a):

> [...]
    > ludzie kupują akcje...
    > Tam, gdzie cena akcji odrywa się od analizy fundamentalnej mamy hazard.

    No to mamy pierwszy postulat, żeby wyeliminować hazard na giełdzie. C/Z musi
    być mniejsza od 30 i najlepiej, gdyby była constans.

    kc

  • 39. Data: 2009-03-22 12:30:32
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > No to mamy pierwszy postulat, żeby wyeliminować hazard na giełdzie. C/Z
    > musi
    > być mniejsza od 30 i najlepiej, gdyby była constans.

    Nie musi. Wystarczy nie inwestować w takie spółki. Nikt nie zmusza. Ja mam
    wybór.

  • 40. Data: 2009-03-22 12:43:53
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> napisał(a):

    > Nie musi. Wystarczy nie inwestować w takie spółki. Nikt nie zmusza. Ja mam
    > wybór.

    Współczynnik c/z nie jest żadnym miernikiem wartości akcji, chyba, że znasz
    jego przyszłą wartość. Przypuszczam jednak, że tak jak ja, czytasz
    publikowane wskaźniki, a one żadną miarą nie są przyszłe.

    kc