  • 41. Data: 2009-03-22 12:47:00
    Temat: Re: Wielkie podziękowania dla Dietera
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gq5bq9$bjv$1@inews.gazeta.pl...

    > Współczynnik c/z nie jest żadnym miernikiem wartości akcji, chyba, że
    > znasz
    > jego przyszłą wartość. Przypuszczam jednak, że tak jak ja, czytasz
    > publikowane wskaźniki, a one żadną miarą nie są przyszłe.

    Zapomnij o akcjach i pomyśl o firmie.
    Zysk każdej firmy odniesiony do jej wartości określa wartość firmy. Kupując
    sklep osiedlowy za 250 tys, który przynosi zysk roczny 50 tys wiesz, że
    robisz niezły interes. Kiedy taki sam sklep przynosi straty, lub zarabia 10
    tys rocznie, a po przyjrzeniu się stwierdzasz, że jest dobrze zarządzany i
    niewiele można poprawić, to sytuacja wygląda inaczej.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 42. Data: 2009-03-22 12:57:02
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Czym ta madrosc sie objawia?

    Garstka osob mysli, reszta konsumuje ogladajac teleturnieje i jedzac czipsy.

    D.

  • 43. Data: 2009-03-22 13:02:48
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    A ja mam gdzies wielkosc c/z jesli akcje rosna. Moge kupowac nawet te z c/z
    na poziomie 3000. Ustawiam S/L i po sprawie.

    D.

  • 44. Data: 2009-03-22 14:24:23
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> napisał(a):

    > Ja Ci podam.
    > Przy C/K 15 i C/Z 30 taniej jest wybudować firmę od nowa, niż kupić akcje.
    > ludzie kupują akcje...
    > Tam, gdzie cena akcji odrywa się od analizy fundamentalnej mamy hazard.

    Tu są lepsze wskaźniki, niż te analizy fundamentalnej:

    http://www.tinyurl.pl/?zUNFaJ0J

    :-)

    kc

  • 45. Data: 2009-03-26 13:17:27
    Od: maniek żyła <m...@o...pl>

    kc pisze:

    > ciebie.

    > Można zrozumieć twoją rolę jako forumowego debunkera, bo pełno takich na
    > internetowych forach tematycznych. Piszesz w koło to samo jak nakręcony, nie
    > rozumiesz giełdy i chcesz do tego niezrozumienia przekonać innych - ok. Ale
    > jeżeli nie rozumiesz to nie obrażaj innych. Podaj lepiej jakieś argumenty, że
    > giełda jest hazardem.
    >
    > kc

    jaja se robisz ewidentnie kolego skacowany.
    giełda jest hazardem i przyjmij to do wiadomosci bez argumentów
    nikt powazny nie bedzie sie wygłupiał by to udowadniac.
    giełda, ruletka, tzry karty,lotto to wszystko jest jeden hazard.
    ja tam nie mam nic do hazardu, do wyscigów konnych oraz do giełdy.
    chcesz to graj,ale nie dorabiaj to tego jakiejś ideologii, pseudo zresztą.
    ale co mi tam
    zwij sie inwestor, i bądź z tego dumny, jak ma tobie to poprawić
    samopoczucie.

  • 46. Data: 2009-03-26 13:19:57
    Od: maniek żyła <m...@o...pl>

    kc pisze:
    > kc <k...@g...pl> napisał(a):
    >
    > Podaj lepiej jakieś argumenty, że

    > I nie używaj przykładu o małpie, bo ci odpowiem, że wynik zależy od tego, czy
    > naprzeciwko małpy postawimy Dietera czy ciebie.
    >
    > kc

    fakt
    posadzenie wielkiego szu przeciwko małpie w pokera
    co nie zmienia postaci rzeczy ze poker jest hazardem.
    ale nie wierz facetowi z listy, sprawdź sam, na fonie

  • 47. Data: 2009-03-26 13:20:47
    Od: maniek żyła <m...@o...pl>

    Dieter pisze:
    > Za 500 lat o naszych czasach beda mowic tak jak Ty teraz o XV w.
    >
    > 500 lat to naprawde niewiele czasu. Czlowiek jak byl, tak jest i dlugo
    > bedzie jeszcze glupi.
    >

    > D.

    z faktami się nie dyskutuje

  • 48. Data: 2009-03-26 13:25:14
    Od: maniek żyła <m...@o...pl>

    Doradca pisze:

    > jak tak do tego podchodzisz, to ja widzę w tym głębię.
    > gdyby większość inwestorów miała taką zdolność do autokrytycyzmu, to
    > rynki byłyby bardziej efektywne.
    > walcz dalej o to, aby nieświadomi inwestorzy nie pałętali się po rynku,
    > bo skrajne przewartościowania i niedowartościowania nie są im na rękę, a
    > niestety oni są ich przyczyną.
    > człowieku, INWESTUJ !!

    moge prosic o definicje "inwestuj"
    poniewaz giełda to gra z wynikiem zerowym po trochu, to gdyby na rynku
    byli sami inwestuj, z czego inwestor giełdowy typowy obecnie by żył?
    z dywidendy !!!
    hłe, hłe

  • 49. Data: 2009-03-26 13:28:03
    Od: maniek żyła <m...@o...pl>

    Pester pisze:
    > "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message
    >>
    > Jakiej znowu drogi? Skad ty mozesz wiedziec czy to jest rozwoj czy cofanie?
    > czy znasz prawidla ewolucji?
    > Czlowiek jest zawsze madry jak na swoje czasy - a czasy przyszle to przyszle
    > i nie nalezy tych rzeczy mylic. Kiedy ja mowie o madrosci czlowieka - to nie
    > fantazjuje lecz mowie o DZISIAJ.
    >
    > Pester

    dzisiaj to człowiek jest głupi
    wykorzystuje zasoby energetyczne planety, które sa skończone, nie
    przejmujac sie co będzie dalej.
    na dzisiaj to wyglada se tak, ze człowiek wyprzedaje srebra rodowe i
    kase przepija.

  • 50. Data: 2009-03-26 13:30:22
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    maniek żyła <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > ale co mi tam
    > zwij sie inwestor, i bądź z tego dumny, jak ma tobie to poprawić

    Z twojego punktu widzenia to hazard ale nie z mojego. Czy wiesz dlaczego
    wig20 tak odrzuciło dziś od 1650? Bo ja wiem. I co, hazard?

    kc