  • 11. Data: 2009-03-20 21:00:40
    Temat: Re: Wielkie podzikowania dla Dietera
    Od: "utopiony na maks" <T...@o...pl>

    > :) Chodziło mi tylko o to, żeby nie wykluczać powtórnego wejścia w
    > instrument, który wcześniej przyniósł straty. A jeśli chodzi o dolara, to
    > oczywiście perspektywy są jasne. Aż za jasne...
    >
    > Pzdr,
    > --
    > Marek

    Pewnie dlatego będzie odwrotnie?

  • 12. Data: 2009-03-20 21:02:48
    Temat: Re: Wielkie podziękowania dla Dietera
    Od: "utopiony na maks" <T...@o...pl>

    > I znowu sitwa zaczyna bić pianę. Dieter, że ci się chce???
    >

    > --

    tak jestem sitwą/leszczem/ignoratem i tego nie kryje, nie znam się i nie
    chcę sie znać, nie mam na to czasu
    mam pracę i tylko szkoda mi moich oszczędności, dlatego wole opierać się na
    zdaniu
    kogoś kto wie o czy mówi i ma duże doświadczenie i wiedzę. ja mam wiedzę i
    doświadczenie
    w swojej dziedzinie i niech tak pozostanie

  • 13. Data: 2009-03-20 22:36:41
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

  • 14. Data: 2009-03-21 01:17:51
    Od: sorden <s...@w...pl>

    mwojc wrote:

    > Perspektywy inflacyjne o których mowa są długoterminowe. W krótkim
    > terminie wszystko może się zdarzyć. Zwłaszcza w stosunku do złotówki.
    >
    > Ale nie traktuj tego jako rekomendację, lepiej zapytaj Dietera ...

    Chyba, ze FED ku zaskoczeniu wszystkich w odpowiednim momencie
    wycofa "nadwyzke" z rynku.

    --
    in

  • 15. Data: 2009-03-21 05:13:23
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba, ze FED ku zaskoczeniu wszystkich w odpowiednim momencie
    > wycofa "nadwyzke" z rynku.

    Jak to miałoby nastąpić, ale konkretnie?
    I jak wtedy rozliczone będą Chiny?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 16. Data: 2009-03-21 05:13:57
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "utopiony na maks" <T...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie dlatego będzie odwrotnie?

    Nieźle Ci idzie. Postaw na to całą kasę. ;-)

  • 17. Data: 2009-03-21 09:17:47
    Od: "utopiony na maks" <T...@o...pl>

    > Nieźle Ci idzie. Postaw na to całą kasę. ;-)
    >
    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    > Prywatna http://www.janwer.com/
    > Nasza siec http://www.fredry.net/

    pogodziłem się ze stratą tych kilku groszy na dolarze i nic na siłę nie będę
    robił
    może nawet zrezygnuję z pomysłu ponownego ich zakupu - na razie jestem w
    95% pewny że nie chce drugi raz w to wchodzić, a te 5% pozostałe to taki
    mały żal
    mimo pogodzenia się ze stratą :-)

  • 18. Data: 2009-03-21 12:07:53
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

> [...]
    > może nawet zrezygnuję z pomysłu ponownego ich zakupu - na razie jestem w
    > 95% pewny że nie chce drugi raz w to wchodzić, a te 5% pozostałe to taki

    Pomyśl, że największe rekiny zarządzające funduszami straciły 30-60%
    majątku. Straciłeś mniej i jesteś lepszy.
    ;-)

  • 19. Data: 2009-03-21 15:20:04
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "wtopiony na maks" <[TNIJ_SPAM]@op.pl> wrote in message
    > Jako, że jestem leszcz i zupełnie nie mam pojęcia o cyklach analizach itp,
    > itd
    > to zawierzyłem Dieterowi w kwestii dolców.

    No to jestes idiota i kretyn do kwadratu. I jeszce sie do tego przyznajesz.
    Ja od dawna twierdzilem ze gielda to gra hazardowa bez zadnych regul, wiec
    prognozy czy to analitykow gieldowych, czy wybor przez malpe czy tez
    prognoza astrologiczna Dietera - to jedno i to samo.
    Powiedzialbym nawet ze Dieter MNIEJ sie mylil od uczonych analitykow
    gieldowych w wiekszosci przypadkow.
    Teraz mu nie wyszlo ale i malpa przeciez nie zawsze trafia.
    Wiec miej pretensje to swojego kurzego rozumku a nie do Dietera!
    Zeby w XXI wieku wierzyc w astrologie i na tej podstawie inwestowac
    pieniadze - trzeba miec nierowno pod sufitem.
    Na szczescie przyroda sama likwiduje debili, wiec teraz zlikwidowala ciebie.
    Za nisko stoisz w rozwoju ewolucyjnym.

    Pester

  • 20. Data: 2009-03-21 17:43:29
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "re"

    Zyjesz w XV wieku i wierzysz w astrologie pacanie?

    Pester