  • 1. Data: 2009-02-19 18:06:43
    Temat: Wielkość liter w gestii klienta - gdzie?
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    Witam serdecznie.
    Czy ktoś z szanownego grona może mi udzielić informacji w jakich bankach
    wielkość liter jaką wpisze klient w polu tytuł przelewu zostanie
    "uszanowana" przez bank a nie zmieniona przez jego bezduszny system?

    Klienci mBanku zapewne zauważyli, że wszystkie przelewy wychodzące i
    wewnętrzne przychodzące są opisane (tytuł przelewu, dane odbiorcy itp.)
    drukowanymi literami (duże litery) nawet jak by klient wpisywał ww. dane z
    małych jak i dużych liter (drukowanych)\.

    Bardzo by mi zależało na tym, że jak wypełnię pola w przelewie np. małymi
    literami, że tak wypełniony przelew opuści mój bank - gdzie mam taką
    możliwość? - szczególnie interesuje mnie Inteligo oraz ING Direct.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-02-19 18:22:35
    Temat: Re: Wielkość liter w gestii klienta - gdzie?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Edward Malinowy wrote:
> [...]
    > literami, że tak wypełniony przelew opuści mój bank - gdzie mam taką
    > możliwość? - szczególnie interesuje mnie Inteligo oraz ING Direct.

    A kolor tła jaki ma być?
    Ale się już kurwa ludziom w głowie przewraca.

  • 3. Data: 2009-02-19 18:28:03
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Edward Malinowy wrote:

    > A kolor tła jaki ma być?
    > Ale się już kurwa ludziom w głowie przewraca.

    No wybacz ale ciąg liter "abcde", to coś innego niż ciąg liter "ABCDE". Mają
    one inne kody ASCII i systemowi typu np. bluecash może robić różnicę, czy
    tytułem przelewu jest: "A4DfTr67uI", czy też "A4DFTR67UI".

  • 4. Data: 2009-02-19 18:35:33
    Od: "kashmiri" <a @ a . com>

    "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> wrote in message
> [...]
    > literami, że tak wypełniony przelew opuści mój bank - gdzie mam taką
    > możliwość? - szczególnie interesuje mnie Inteligo oraz ING Direct.

    Obawiam się, że komunikaty systemu Elixir nie rozróżniają "wielkości"
    znaków.

    k.

  • 5. Data: 2009-02-19 18:40:29
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik Edward Malinowy napisal:
> [...]
    > literami, że tak wypełniony przelew opuści mój bank - gdzie mam taką
    > możliwość? - szczególnie interesuje mnie Inteligo oraz ING Direct.

    Z posiadanych przeze mnie kont, tylko mBank i Citi bezczelnie ingeruja w
    tresc tytulu przelewu zmieniajac wielkosc liter.
    Tez mnie to irytuje.
    Wydaje mi sie, ze reszta bankow robi to jak nalezy, bo raczej bym to
    zauwazyl ;)

    --
    pozdr.
    ls

  • 6. Data: 2009-02-19 18:41:07
    Od: "q...@x...gazeta.pl" <q...@x...gazeta.pl>

    > Bardzo by mi zależało na tym, że jak wypełnię pola w przelewie np. małymi
    > literami, że tak wypełniony przelew opuści mój bank - gdzie mam taką
    > możliwość? - szczególnie interesuje mnie Inteligo oraz ING Direct.

    W Inteligo (nie ipko) system nie ingeruje w wielkość liter.
    W Citi natomiast zmienia na duże (przelewy z karty)

  • 7. Data: 2009-02-19 18:44:57
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "witek" news:gnk824$mga$2@inews.gazeta.pl

    > A kolor tła jaki ma być?
    > Ale się już kurwa ludziom w głowie przewraca.

    Brawo! Za kulturę wypowiedzi gromkie brawa!
    Jeżeli nie masz nic ciekawego do napisania nie pisz. Zadałem poważne pytanie
    o bank, który w systemie zapisuje przelew z taką wielkością liter jaką
    wpisze w formularzu przelewu, ale jak widzę dla ciebie każda okazja jest
    dobra aby pochwalić się swoim prymitywizmem - żal mi Ciebie.

  • 8. Data: 2009-02-19 19:37:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > Tez mnie to irytuje.
    > Wydaje mi sie, ze reszta bankow robi to jak nalezy, bo raczej bym to

    z wypowiedzi kashmiri wynika ze nie ma to zadnego znaczenia bo i tak
    wszystko zmieni kir.

    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 9. Data: 2009-02-19 19:44:58
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    wiadomości news:19022009.038366E7@budzik61.poznan.pl...
    > z wypowiedzi kashmiri wynika ze nie ma to zadnego znaczenia bo i tak
    > wszystko zmieni kir.

    skoro tak to skąd w przelewach przychodzących litery małe i duże? bank
    odbiorcy ustala?

    JS

  • 10. Data: 2009-02-19 20:39:55
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "ls" news:gnk9a8$qoa$1@news.task.gda.pl

> [...]
    > Tez mnie to irytuje.
    > Wydaje mi sie, ze reszta bankow robi to jak nalezy, bo raczej bym to

    Co ciekawe jeżeli robisz przelew do mBanku z banku, który pozwala klientowi
    stosować małe litery w tytule przelewu mBank księguje taki przelew na koncie
    swojego klienta właśnie z małymi literami.
    Czyli jeżeli robimy przelew z mBanku - system nam narzuca odgórnie wielkość
    liter (chyba programiści bardzo lubią tam przycisk Caps Lock he he he).
    Jeżeli do mBanku przychodzi przelew "z małymi literami" jest on księgowany
    właśnie z takimi a nie innymi znakami graficznymi.