  • 21. Data: 2012-12-11 11:59:24
    Temat: Re: Wiewiórki jedzą z RORu
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "SQLwiel" <"[nick]"@guglowapoczta.com> napisał w wiadomości
    news:50c702ce$0$1295$65785112@news.neostrada.pl...

    > Cza mieć kuńto, czy ino kartę można? Czy karta jest free?
    > Inne "miny" czy haki?

    Mina jest taka ze 8 much plazowych miesiecznie sobie zycza
    ale wato poczekac az drzewa zakwitna, a wtedy zbierzesz 200 wisni
    a muchy planowo przyleca dopiero za rok ....
    ale muchy te należą do gatunku płochliwych, jak machniesz plastikiem to znow
    odleca ;)

    Reszta juz wyjaśniona ;)

    > Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

    Ni ma za co ;)

    Pozdro

  • 22. Data: 2012-12-11 12:38:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" ka73mj$9pu$...@n...news.atman.pl

    > Ni ma za co ;)

    Dodam jeszcze, że można skutecznie pomachać (ja tak pomachałem
    ze 2 lata temu) już po ukąszeniu a nawet spóźnienie się ze
    spłatą (przekroczenie GP) nie musi kojarzyć się z dodatkowymi
    opłatami, o czym już kiedyś napisałem -- wystarczyła prośba,
    a zadzwonił telefon i sympatycznym głosem poinformowałA mnie
    o wystornowaniu opłaty.

    O ile dobrze rozumiem machanie plastykiem.
    Może ja machałem czymś innym?...

    Aby było jasne -- przegapiłem czas spłaty nie dlatego, że byłem
    pijany ze szczęścia, ale dlatego, że myślałem wówczas już tylko
    o rezonansie magnetycznym swego kręgosłupa. Przegapienie terminu
    skutkuje boleśnie!!! NFZowe leczenie to płatny trial. :) ZUSy
    trzeba płacić, ale w zamian otrzymuje się niewiele.

    OT:

    BT3<-->BT2 łapie przez ściany z odległości kilku metrów.
    Jednak do muzyki polecam BT3<-->BT3.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2012-12-11 17:20:17
    Temat: Re: Wiewiórki jedzą z RORu - mału OT
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-12-11 09:08, Maruda pisze:
    > Teraz też ma sens, bo Mille dość wcześnie pokazuje 1-szy Elix.

    A o której Mille księguje 1. sesję? Bo mnie dziś pozytywnie zaskoczył
    stary Allianz który księguje pierwszą sesję o 10:15 (wg strony było
    chyba 11:30) i się zastanawiam czy po zmianie platformy na getinową (już
    coś w tym kierunku grzebią) zmieni się godzina księgowania 1. sesji.

  • 24. Data: 2012-12-12 01:42:42
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > O ile dobrze rozumiem machanie plastykiem.

    Chiba dobrze rozumiesz

    > Może ja machałem czymś innym?...

    a... mogłeś jeszcze pomachać łapką na do-wi-dze-nia
    ups - smok telesfor mówił do zobaczenia-mniam, mniam,mniam ;)

  • 25. Data: 2012-12-12 07:02:16
    Temat: Re: Wiewiórki jedzą z RORu (a żaby z plastiku)
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-12-12 01:42, Waldek pisze:

    > Chiba dobrze rozumiesz

    Sugerujecie, że żaby nie jedzą z plastiku? U mnie jedzą. Początkowo nie
    chciały, ale po telefonie do centralnego nadzorcy żab - spotulniały.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 26. Data: 2012-12-12 07:35:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" ka8ju1$jmg$...@n...news.atman.pl

    > Chiba dobrze rozumiesz

    > a... mogłeś jeszcze pomachać łapką na do-wi-dze-nia
    > ups - smok telesfor mówił do zobaczenia-mniam, mniam,mniam ;)

    Do-wi-dze-nia -- bo jednak nie na do niewidzenia. :)

    Jakiś czas temu straciłem z oczu swój dysk (ale nie
    ten od kręgosłupa) więc zacząłem gorączkowe poszukiwania
    tegoż, co zaskutkowało przywaleniem (bardzo mocnym)
    kolanem w schowany (chyba tylko po to, aby weń przywalić)
    za zasłoną odkurzacz, co wyłączyło mnie z użycia na wiele
    dni (nawet nie pisałem wówczas na grupach -- przełom
    listopada i grudnia, razem chyba 3 dni bez ,,występów'')
    i osłabieniem moich funkcji życiowych raczej na dłuugi
    czas... Mam nadzieję, że nie poszła łąkotka -- te
    niekoniecznie zrastają się. :)

    Przedwczoraj zaś zostałem otruty proszkiem do prania.
    Ja używam żelów i proszków dla alergików, ale mojej
    matki nie mogę na to namówić -- nawet podarowanie jej
    butli żelu (mam tego dużo) nie wchodzi w rachubę. Do
    tej pory nie wróciłem do zdrowia po przymusowym
    oddychaniu ,,zwykłym'' proszkiem...

    Stąd właśnie biorą się moje opóźnienia związane
    z energicznym ;) przeciwdziałaniem nadużyć zwanych
    skubaniem -- w Mille i w Sygmie.

    -=-

    Przed paru miesięcy, gdy za późno spłaciłem kredytówkę Citi,
    czułem się doskonale, ale że wina leżała po mojej stronie,
    niekoniecznie liczyłem na rozwiązanie satysfakcjonujące
    mnie, toteż postawiłem ,,pod broń'' co trzeba i ustawiłem
    się tak, aby na owej opłacie nie stracić, ale nawet
    zarobić -- poprzez odwetową likwidację karty matki
    i ponowne założenie tejże karty z pobraniem wisienek...

    Citi na szczęście wybrał rozwiązanie bezkrwawe, :) toteż
    zgromadzone ,,wojsko'' rozeszło się bez walki. :)

    -=-

    Teraz zbieram siły na napisanie reklamacji do Sygmy i do Mille.
    Jak ja tego nie lubię...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2012-12-12 07:41:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "maruda" 50c81de9$0$1315$6...@n...neostrada.pl

    > Sugerujecie, że żaby nie jedzą z plastiku? U mnie jedzą. Początkowo nie chciały,
    ale po telefonie do centralnego nadzorcy żab -
    > spotulniały.

    Sugerujemy, że karta Citi jest za free.
    IMO należało napisać tak:

    > Sugerujecie, że żaby nie jedzą z plastiku?
    + U mnie NIE jedzą. Początkowo chciały, ale
    > po telefonie do centralnego nadzorcy żab - spotulniały.

    Należałoby zapytać o słowo 'żaby', które chyba jest efektem słowa 'plazowych'.

  • 28. Data: 2012-12-12 08:56:56
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu wtorek, 11 grudnia 2012 09:08:52 UTC+1 użytkownik maruda napisał:
    > Wylew z Optimy mam ustawiony do Mille, jeszcze z czasów HH i aukcji.
    > Teraz też ma sens, bo Mille dość wcześnie pokazuje 1-szy Elix.

    Dla majacych Synca warto rozwazyc ustawienie go jako konto powiazane do Optimy.
    Ze wzgledu na 10 darmowych przelewow natychmiastowych w miesiacu.

    --
    pozdr.
    ls

  • 29. Data: 2012-12-12 09:37:51
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu środa, 12 grudnia 2012 08:56:56 UTC+1 użytkownik ls napisał:

    > Dla majacych Synca warto rozwazyc ustawienie go jako konto powiazane do Optimy.
    >
    > Ze wzgledu na 10 darmowych przelewow natychmiastowych w miesiacu.

    Tylko uważajcie, bo w Synku jest dzienny limit na natychmiastowe - 5k pln.

    pzdrwm
    luc

  • 30. Data: 2012-12-12 10:57:07
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu środa, 12 grudnia 2012 09:37:51 UTC+1 użytkownik luc napisał:

    > Tylko uważajcie, bo w Synku jest dzienny limit na natychmiastowe - 5k pln.

    Dzieki za info.
    Moze i dobrze, bo po kilku przypadkach opisywanych na tej grupie, balbym sie puszczac
    natychmiastowym wieksze kwoty.

    --
    pozdr.
    ls