  • 31. Data: 2012-12-12 18:49:18
    Temat: Re: Wiewiórki jedzą z RORu
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 11 Dec 2012 23:56:56 -0800 (PST), ls napisał(a):

    > Dla majacych Synca warto rozwazyc ustawienie go jako konto powiazane do Optimy.
    > Ze wzgledu na 10 darmowych przelewow natychmiastowych w miesiacu.

    Które to przelewy częściej nie działają, niż działają ;)

    AK

  • 32. Data: 2012-12-12 21:09:43
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 11.12.2012 o 08:20 lolekanabolek <l...@g...com>
    pisze:

    > przy okazji się podpytam
    > do wiewiórek wlewacie i wylewacie tego samego dnia
    > czy czekacie, aż wiewiórki się nakarmią do drugiego dnia??

    Ja wlewam I sesją z mB i tego samego dnia przelewam dalej, zwykle do BGŻO
    i jak dotychczas zawsze otrzymywałem orzechy. Zresztą tak samo robię z
    Mille i Merit - wchodzi I sesją, wychodzi kolejną - premie jak na razie
    otrzymałem za każdym razem.

    A jeśli chodzi o połączenie, to wg mnie niezłym połączeniem jest BGŻO i
    BGŻ, wylewając z BGŻO przed ósmą wchodzi do BGŻ około 8.25 i można to
    przelać dalej I sesją BGŻ. A i powroty z BGŻ do BGŻO można zlecać podobno
    do 17.30.

    [sas]

  • 33. Data: 2012-12-13 12:55:31
    Od: "marek.h" <m...@g...com>

    W dniu środa, 12 grudnia 2012 21:09:43 UTC+1 użytkownik [sas] napisał:

    > A jeśli chodzi o połączenie, to wg mnie niezłym połączeniem jest BGŻO i
    >
    > BGŻ, wylewając z BGŻO przed ósmą wchodzi do BGŻ około 8.25 i można to
    >
    > przelać dalej I sesją BGŻ.

    O, to super wiadomość, chociaż sprzeczna z tym czego dowiedziałem się na infolinii.
    Tam twierdzili, że przelewy BGZOptima->BGZ są rozliczane zwyklymi sesjami
    eliksirowymi, czyli: 8:00 12:00 14:30.

    Natmiast w drugą stronę, czyli BGZ->BGZOptima: co 15 minut od 8-16 a następnie co
    godzię o 17:00 i 18:00.

    Ale zakładam, że wypróbowałeś to i że faktycznie to działa.

  • 34. Data: 2012-12-13 17:39:47
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 13.12.2012 o 12:55 marek.h <m...@g...com> pisze:

    > O, to super wiadomość, chociaż sprzeczna z tym czego dowiedziałem się na
    > infolinii. Tam twierdzili, że przelewy BGZOptima->BGZ są rozliczane
    > zwyklymi sesjami eliksirowymi, czyli: 8:00 12:00 14:30.
    No niekoniecznie sprzeczna, bo przelewy wychodzą z BGŻO rzeczywiście o
    8.00, 12.00 i 14.30. Tylko pewnie mają krótszą drogę do BGŻ, niż do innych
    banków :)
    I tak jak pisałem, przelew wychodzący z BGŻO o 8.00 jest w BGŻ około 8.25
    - sprawdzone i potwierdzone wiele razy. można go spokojnie puścić dalej I
    sesją BGŻ.

    > Natmiast w drugą stronę, czyli BGZ->BGZOptima: co 15 minut od 8-16 a
    > następnie co godzię o 17:00 i 18:00.
    Czy co 15 minut, to nie testowałem, ale na pewno przelew zlecony w BGŻ o
    17.20, doszedł do BGŻO w tym samym dniu.

    > Ale zakładam, że wypróbowałeś to i że faktycznie to działa.
    Tak

    [sas]

  • 35. Data: 2012-12-15 18:48:08
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 grudnia 2012 09:25:34 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
    > Moje wiewiórki teraz nie kumpluja z płazami,
    >
    > - zaprzyjazniły sie z PayU

    A jak to się robi z PayU?